Praatgroep Oost West Thuis Best

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik zit ook al te wachten op 5 extra, maar hier nog steeds niets ontvangen. xD
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  2. rikmark

    rikmark Forum freak

    Een jaar lang sparen, iedere dag gewassen uit het rode mandje kopen, en handelen op de markt. Zo kom je aan die enorme aantallen.

    Ik ga er nog maar eens heel hard over nadenken om de inhoud van mijn schuren te gaan dumpen. Op dit moment heb ik er nog een hard hoofd in.
     
    Laatste bewerkt: 23 November 2018
  3. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    nee jammer he
     
    rikmark vindt dit leuk.
  4. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Oh jee.
    Zag pas om 22.30 uur dat dit event was begonnen. Meteen gezaaid
    Nu ik nog een aantal dage vrij ben, wie weet, om 3.20 uur oogsten.
    :p Ga meestal tussen 2 en naar bed, moet een keer kunnen.
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    jij duistere nachtuil.......8)....misschien kom ik je tegen
     
    Sidonia99 en herma1234 vinden dit leuk.
  6. tajtoh

    tajtoh Forumleerling

    Vraagje, als je dat item kasteelgrond op een veld geplaatst hebt en je wilt die upgraden, moet je dan dat kasteelgrond op dat veld blijven? Of kan deze later ook nog verplaatst worden naar bv het huisdierenveld? Dit is mij namelijk nog niet echt duidelijk.
     
  7. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Je kan hem later nog verplaatsen naar het huisdierenveld.

    Hier de eerste twee huisjes voltooid
     
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het sier-item kan je pas verplaatsen naar het huisdierenveld als je na afloop van het event in de top 3000 staat.
    (als je dat gehaald hebt en de beloning hebt ontvangen eerst het sier-item upgraden en dan kan ie naar het huisdierenveld)

    Hier nu al 45 miljoen bd verdiend door de verkoop van me anjers :pxD
     
    BoerAnnelies, pipelepo en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  9. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Kan iemand mij vertellen waar ik de kisten zilver en goud kan vinden?Paulien64
     
  10. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Bij het blauwe vaasje van sieritems. Deze heb je nu alleen als je het mandje gekocht hebt waar ze inzitten. verder kun je ze verdienen als je alle huisjes voltooid hebt en goederen uit je schuur inlevert. Dan zitten ze ook bij het blauwe vaasje
     
  11. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Heb net de nieuwe quest gedaan, 2 levels omhoog:p dat ging snel
     
    pipelepo, ghs4, lonnie57 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Over 10 min kan ik weer oogsten, dan heb ik de 750 van het laatste huisje binnen. Nog 1000 te gaan, 5 oogsten dus verwacht die morgenavond binnen te hebben. Ben erg benieuwd wanneer de eerste boer in de top 3000 staat.
     
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb veel te sloom geoogst gisteren. Dat wordt nog een hele kluif om die 1750 gewas van het laatste huisje op tijd binnen te krijgen. Als ik heel erg mijn best doe wordt het wel woensdagochtend, en dan heb ik nog net de tijd om mijn saguaro's te dumpen voor de kistjes xD
     
    Reggaefeeks en harm-jan70 vinden dit leuk.
  14. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    IK moet ook nog ongeveer 1000-
     
    kakelot69 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zat zo eens te denken, de tegenwaarde van het eventgewas is 10.000.
    Leuk voor spelers die aan de top gaan meedoen, maar misschien ook interessant voor spelers die nog moeten leveren bij de tentoonstellingsbeker. Ik kan niet testen of dit eventgewas erin kan, maar het zou flink opschieten dan met die beker.

    Dan mis je wel de zilveren en gouden kistjes van het inleveren bij het event.
    Wie heeft er nog iets te leveren bij de tentoonstellingsbeker en wil eens kijken of de pantoffelbloem daar in te leveren is?
     
    _Jeanie_, Reggaefeeks en -RozeMarijntje- vinden dit leuk.
  16. ..ML8..

    ..ML8.. Forumbeginner

    Even getest voor je, ik zie dit gewas er niet tussen staan. Dus goed bedacht, maar helaas kan het niet
     
    _Jeanie_, farmermikkie en -RozeMarijntje- vinden dit leuk.
  17. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    Klopt ..had ook gekeken ...kan het niet inleveren ...jammer had fijn geweest :)
     
    _Jeanie_, harm-jan70 en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Jammer, dank voor het proberen. :)
     
    _Jeanie_, Reggaefeeks en harm-jan70 vinden dit leuk.
  19. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    :p kan je alles met een tegenwaarde inleveren bij de top 1.000 dus ook mijn 5 miljoen spijkers xD en 2 miljoen bakstenen ????
     
  20. Lieve

    Lieve Halfgod

    Kun je geen 16000 bakstenen aan mij leveren voor upgrade fabriekje meer mag ook ;)ben weer aan het sparen en dat vlot hier maar niet
     
    .Kiko17., -tonio76- en herma1234 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.