Praatgroep Oost West Thuis Best

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 November 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hoe kan het?:D;)
     
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Niet te lang hoor anders wordt me Farmlief Jaloers :wuerg:....
    Was van plan dit jaar niet failliet te gaan met een lege boerderij ..maar naar de 1 miljard BD en een misschien lege boerderij te gaan xDxD
     
  3. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het enige wat gekocht kan worden behorend bij dit event, en dat één keer, is het mandje.
    Het gaat nu dus vooral om de schuur en de markt (BD).
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Heb je geen mobieltje dat je even op Puffin kan? Zo doe ik het altijd als ik moet werken. Meestal plan ik het netjes zo in dat ik in de pauzes kan oogsten maar als het echt niet anders is ga ik gewoon even naar de wc.
     
    ailena, janniekwak, harm-jan70 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende


    * Ziet komende week lange rijen bij WC 's op de werkvloer *

    8)8)
     
    .Kiko17., -tonio76-, ailena en 9 anderen vinden dit leuk.
  6. -carrie57-

    -carrie57- Forumkenner

    Op mijn markt is er al 1 goed aan het verdienen. Deze boer zet al een paar weken 10x 9999 bomen te koop. Bijna alle boomsoorten zijn al langs geweest of staan nu op de markt. o_Ok gewassen is hij/zij per 9999 aan het verkopen. Hoe hij/zij aan die aantallen komt, Joost mag het weten?
     
    schaapje52 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    xDxD

    xD

    Nou ja, ik krijg nogal eens wat aan het rad en als er babyboom is probeer ik toch altijd wat te fokken, en daar hou ik dan genoeg aan over om toch een paar miljoen te kunnen leveren. Denk ik xD .
     
    Laatste bewerkt: 21 November 2018
    -freedom5555-, leni1955, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    wat een druk geklets alweer op het forum zeg. Ik ga zien wat ik ga doen. Vind het wel erg leuk dat het tijdelijke veld weer om de hoek komt kijken. Ik ga zeker meedoen met het event, of ik alles inlever weet ik nog niet. En die top.. die laat ik lekker voor de mensen die daar al een jaar of jaren voor aan het sparen zijn.

    Succes allemaal.
     
    hwjstolwijk, -freedom5555- en kakelot69 vinden dit leuk.
  9. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Vorig jaar met het andere account mee gedaan en de top 3000 gehaald. Dat ga ik dit jaar niet doen. Mijn voorraad is nog niet op pijl, en ik heb geen zin om van alles te moeten bij kopen. Ik ga wel met beide aan het event beginnen en zie wel hoe ver ik kom. Misschien dat ik volgend jaar wel met eentje mee doe
     
  10. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester


    Duurde even Pia net wakker ga om 23,00 uur de nachtdienst in,
    Maar je vraag en antwoord:
    Omdat de laatste 4 jaar ( daarvoor top 500 ) het gemiddelde van nr. 1000 met 44 % omhoog is gegaan,
    tel daar bij op de 50 % meerwaarde van het te behalen item dit jaar en men zit aan de 94 % verhoging, tevens is er een aanzienlijke
    EP bonus.
    Maar zoals ik al schreef het blijft een gok.
     
    rikmark, Tesselschade en harm-jan70 vinden dit leuk.
  11. fablim

    fablim Oudgediende

    Kan gebeuren hoor *geeft bemoedigend klopje op schouder*
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo tip aangepast en tabel klaar
    Was niet zo moeilijk gelukkig:music:
     
    hendrika73 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Volgens mij heb je een foutje gemaakt bij huisje 1 opdracht 3 hoef je maar 250 pantoffelbloem in te leveren in plaats van 100.000
     
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    nou dat is geen foutje meer zeg maar FOUT
    Ga direct kijken

    Aangepast dank je wel voor je oplettendheid:oops:
     
    Reggaefeeks, BoerAnnelies en vinc051 vinden dit leuk.
  15. walter25000

    walter25000 Forumleerling

    Kan iemand mij vertellen waar ik de Kasteelgrond kan plaatsen?
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo, ik ben begonnen. xD Helaas kan ik vanavond dus niet meer oogsten. Gaat meteen al erg lekker van start. :music:
     
    janniekwak en kakelot69 vinden dit leuk.
  18. -farmerbert-

    -farmerbert- Junior expert

    Hier ook pas begonnen. 20 voor 1 vannacht oogsten, morgen werken. :wuerg:
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nu voor de tweede keer gezaaid maar daar gaat het ook bij blijven hoor, ik moet om vier uur weer op. Wel heb ik echt al mijn gewas neergezet, wat ik niet meer kwijt kon op grote velden heb ik op kwartjes gezet. Hopelijk is BP dan zo aardig me er vijf extra te geven xD

    En ik ga toch maar wat leveren bij het topevent. Niet dat ik ook maar de illusie heb zelfs maar bij de eerste 10.000 te kunnen eindigen, maar een paar kistjes zitten er best in want ik heb werkelijk bergen saguaro liggen.
     
    schaapje52, harm-jan70 en pipelepo vinden dit leuk.
  20. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Daar had ik nog niet aangedacht, dat er nog wat veldjes bij konden. Dank je wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.