Praatgroep - Oost west, thuis best (oogstevent)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ultistars is level 200 ;) zie ik zojuist.

eevee60 vindt dit leuk.
  2. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Een rijke boer:p

eevee60 vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, nu nog goed voor bijna 29 miljard.

eevee60 vindt dit leuk.
  4. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ga jij nog goed in de top 3000. Ik sta er nog in. Wel bijna onderaan. Maar we hebben nog even.
    Dit jaar is voor mij om te oefenen. En ms volgend jaar serieus. :music::inlove:

eevee60 en hildemarc vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Jaaaa ...maar Coco dat is van de categorie schijnbaar niet belangrijk :p

Op deze vragen kunnen we geen 2 maanden gaan zitten wachten ... en wat was kan bij BP zomaar ineens weer veranderen:wuerg:

Dus ....

Hallo Hallo

Iemand van het Mod - Team thuis en aanwezig op het forum ...
    Zijn die huisjes te ruil of te geef .....

8)8)

eevee60 vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

Je gaat dus proberen in de top3000 te blijven? Oefenen is iets meer dan je overschot dumpen. Dat is merken hoe lastig het is, hoeveel er de laatste dag nog gestort wordt en ervaren dat je voor volgend jaar dan 11 maanden eerder aan het werk moet.
    Geen idee of je nog veel op voorraad hebt en nog veel tijd hebt om BD om te zetten in goederen.
    Ik ben met 400 miljoen begonnen en heb geen 50 miljoen meer over.
    Maar het is me net nog een keer gelukt om op nr 300 te komen. Straks weg en morgenvroeg weet ik dat ik een heel eind gezakt ben. Dan proberen de 350 of 400 vast te houden.

7. annigjen

Ik heb nog heel veel gewassen in voorraad. Ik heb genoeg BD over. Heb er nog lang niet alles ingegooid. Dumpen kan ik nog doen. Gooi er iedere keer een beetje bij in. Ik hoop dat jij het ook gaat redden. Je hebt het ieder jaar nog gehaald. Dus al je deze lukt zou mooi zijn
    Succes en een fijne avond

eevee60 vindt dit leuk.
  8. Catje78

Catje78 Forum-ambassadeur

Wij weten vantevoren ook niet wat er te ruil gaat zijn bij een volgend event en wat niet.
    Dus helaas kunnen we geen antwoord geven op de vraag of de huisjes te ruil zullen zijn of niet. Doorgaans is het inderdaad zo geweest dat Top-prijzen niet te ruil zullen zijn, dus de verwachting is dat dit ook nu het geval zal zijn.

eevee60 vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

Ik heb vorig jaar voor het eerst meegedaan met het oogstevent. Daarnaast wel 2x met een dropevent met een toplijst, maar nog maar 1x bij het oogstfeest. En ik hoop inderdaad dat ik het ga redden. Er is vanavond veel ingeleverd.

eevee60 en annigjen vinden dit leuk.
  10. Toos123

Toos123 Junior expert

Goedemorgen,
    Ik heb nu 4 spreien in mijn bezit en vroeg mij af wat handiger is.
    Ze gebruiken voor de kistjes of laten staan en er straks BD, TEP en EP voor krijgen?

De wolkenrij is binnen en ben nu aan het kijken voor de sieritems. :)

eevee60 vindt dit leuk.
  11. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ze gebruiken voor de kistjes is beter. Succes!

eevee60 en Toos123 vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

De kans op een giraffe laten lopen voor wat ep/bd/tep?
    Voor 4 spreien krijg je volgens mij 4 gouden kistjes. En als er uit de zilveren stofjes komen, zou ik kijken of je nog een molenproduct kunt maken, maar die stofjes ook zeker inleveren.

eevee60 en Toos123 vinden dit leuk.
  13. Lieve

Lieve Halfgod

Ik ben heel tevreden want ik heb een giraf en krokodil uit de kistjes gekregen zat ook een slang classic ++ bij de stekjes was 2 treurwilg, berk, blauwe regen XXL en Magnolia XL ook niet slecht toch
    Ik heb wel enkel de spreitjes ingeleverd en paar keer 50000 totaal voor 4 052 578
    Iedereen die voor de top gaat Heel veel succes

spelboyke, eevee60, hendrika73 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Toos123

Toos123 Junior expert

Ga ik ze op de grote hoop gooienxD

eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. annigjen

o_O ik dacht dat je vaker had mee gedaan.
    Klopt er is veel ingeleverd. Ik sta nu op 1883. Ik gooi er ook iedere keer wat in..En dan maar zien waar ik strand..

eevee60 vindt dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Heb de staak van dit event ook binnen en dus direct 3 sprei. Die 3 sprei heeft mij 3 gouden en 10 zilveren kistjes opgeleverd. Hier zaten party draaien in (3 stuks), stekjes en verder BD en EP en dan van die lapjes die weer in de molen zijn gezet om een sprei te maken.

Denk dat ik toch maar huisje 3 ook ga afmaken. Ik heb nu nog 89 eventgewassen over en de 3 velden staan vol. Per oogst levert mij dit ongeveer 1400 gewassen op. De WAC loopt nog en heb net weer 24u knechten geactiveerd. Dus ik ga voor die extra sprei, puur voor de kistjes.

eevee60 en .babouska. vinden dit leuk.
  17. Red_Tulip

Red_Tulip Regelmatige auteur

Het lijkt erop dat de Brexit bij Farmerama al aan de gang is. Nog maar 11 Engels-talige spelers in de top3000 :music:

herma1234, leni1955, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik heb het event ook klaar. Een treurwilg uit de stekjes van de kisten!:inlove: De eerste. Weer een boom van mijn lijstje af.:oops:

eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier nu de wolk en 2 sier items binnen. Huisje 1 is af, huisje 2 de laatste niet gedaan, huisje 3 alleen nog voor het 3e sier item en huisje 4 is af. Op naar de laatste 4000 gewassen. xD

eevee60, daisy17858, -Coco1968- en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Hier klaar met het event.
    Heb alleen het hoognodige gedaan.
    De items en de wolk binnen gehaald.
    De rest van de opdrachten niet.

hildemarc, Daxter1966, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.