Praatgroep - Oost west, thuis best (oogstevent)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hier ook niet, enigste leuke van de 12 stallen waren een oranje toekan en oranje zeehond
     
    boermars, LadyFamerieke, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Oranje panda , oranje aap , tijger , axolot , oranje tapijt knoperij en een oranje toekan ...die had ik dan nog niet ...
    kreeg geen stekkies of wat uit die kisten ...wel wat ep tep sv en weet ik het nog meer...
     
    LadyFamerieke, hwjstolwijk en eevee60 vinden dit leuk.
  3. klakje

    klakje Oudgediende

    Dacht ga ook wat inleveren. Nog geen stekje of stalletje gezien. Alleen turbo en suzi mest, heb deze nog meer dan genoeg. Hoofdprijs tot op heden is 15 supervoer. Komen nog wel enkele spreien, zien wel wat het gaat worden. Stop wel met extra's inleveren
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  4. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Zojuist even alle boomvruchten die ik "over" had ingeleverd. Wat spannend steeds die kistjes open maken. Een paar stallen, bomen en dekentjes. Dus daar kan ik weer een paar spreien mee maken. Nu hopen dat de giraffe zich gaat laten zien.
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  5. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    hier 2 giraffe en 1 roze olifant
     
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik snap iets niet.....kun je nu maar één item krijgen voor de wolkenrij verslaafd aan ijsvissen?
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, de andere items mag je zelf verzinnen. Je kunt natuurlijk van de oude sieritems halen om bij op de wolkenrij te zetten, maar vermoedelijk heb je nog wel iets in je inventaris.
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    ow...okee..vond het vreemd en kon nergens vinden dat je de rest zelf in mag vullen
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Zometeen gaat iedereen zijn jeugdzondes van dit spelletje hier nog opbiechten xD

    Trouwens morgen happy gewassen dag en supermest en susi's sm aanbieding :music:

    http://de.bigpoint.com/farmerama/bo.../happy-harvest-day-fröhlicher-erntetag.68270/

    http://de.bigpoint.com/farmerama/bo...er-und-susi-superdünger-verkaufsaktion.68271/
     
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier ook.
    Hier zelf knechten(verwend dus) Maar wel het event gewas erop dat geeft lekker veel ep.
     
    LadyFamerieke, daisy17858 en *Willeke* vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het eventgewas geeft wel lekker veel ep, maar helaas geen BD. Wanneer ik wel een 24-uurs coupon gebruik zet ik ook wel eens na het eventgewas een kort gewas dat wel op tijd klaar is en dan rozen of een korter gewas voor de nacht. Maar de korte gewassen zijn me de extra coupon niet waard. Op deze manier moet het gaan lukken.
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  12. Red_Tulip

    Red_Tulip Regelmatige auteur

    Dat was geen bot. Het is een programmatje waarmee je muisklikken kunt opnemen. Daarbij hoef je niet in te loggen. Je opent het spel zoals iedereen en als je het uitkomt kan je opgenomen muisklikken afspelen. Hij doet dus niks automatisch. Het is trouwens wel leuk om te zien als je de opname versneld afspeelt. Google het maar eens. Het is totaal iets anders dan een bot die alles automatisch voor je doet.
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Gaat lekker hoor. Uit de 15 stekjes van de kistjes kreeg ik mijn eerste lariks. Heel blij mee :music:
    En volgende oogst zijn 3 huisjes klaar. Dan nog het huisje met al dat eventgewas, dat gaat wel even duren. Maar we hebben ook nog even xD
     
    mamiagk, LadyFamerieke, Reggaefeeks en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat klinkt goed. Ik heb nog maar 1 huisje klaar. Net helaas 1 veld geoogst zonder WAC. Daardoor het 2e huisje nog niet klaar.
    Verder heb ik van alle boomfruit nog ongeveer 1000 in de schuur. De grote partij is dus geleverd. De gereedschapskist uitgezocht, zat weinig waarde in.
    Ik zal het verder moeten hebben van de handel, maar alles is flink duur. Ik hoop dat de prijzen over een paar dagen nog weer flink gaan zakken. Maar misschien moet ik al veel meer opkopen. Ik heb nu nog ongeveer 350 miljoen. Als ik op ga kopen tot 5x de waarde, heb ik dus maar 70 miljoen voor de pot. Met alles wat ik nog in de schuur heb, kom ik dan misschien net aan 300 miljoen totaal. En ik betwijfel of dat genoeg is. Mag dus blij zijn als ik bij de eerste 2000 eindig.
     
  15. Red_Tulip

    Red_Tulip Regelmatige auteur

    Leuke uitkomst van de myst stalletjes...9 gekregen, 2 axelot, giraf en roze aap :)
     
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dan zou ik inderdaad niet 5x de prijs betalen. Betwijfel ook of je genoeg hebt aan 70.000 extra. Dan liever kijken of er nog wat goedkoper aangeboden gaat worden.
     
    LadyFamerieke, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. boermars

    boermars Forum-hertog

    mooi zeg nog niet van gehoord dit, heb je het nog ergens..? BP wil dit natuurlijk niet. grijns
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  18. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Hier een oranje olifant en een gele pindakaasfabriek gekregen, tot nu toe nog geen giraffe, laatste mysteriestal staat weer op. Heb tot nu toe 10 stekjes gekregen, 5 staan er nu op, benieuwd of ik mijn ontbrekende boom krijg.
     
  19. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    ik heb een vraag het gaat niet het event hoe lang moet je wachten op een tandenborstel die van mijn doet er meer dan vierdagen over
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  20. Red_Tulip

    Red_Tulip Regelmatige auteur

    Ja...hahaha....dat zou leuk zijn, dan hoor je verhalen waar je totaal geen weet van had. Nou ja, laten ook eerlijk zijn...dit is een spelletje en dat speel je natuurlijk zoals je het zelf leuk vindt en als je je dan eens in een grijs gebied begeeft, wordt het alleen maar spannender. xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.