Praatgroep - Oost west, thuis best (oogstevent)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    hier 30.000 esdoornsap overgegoten....
    5 miljoen en ik sta erin
    oa 53 sv
    en 5 lariks stekjes

    Heel erg blij meexD
     
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Misschien dan bij je tips nog even aanpassen.
    "Met zaken uit de schuur zou ik wachten totdat duidelijk is dat het haalbaar is. Als je het niet haalt ben je alles kwijt zonder beloning."
    Die tekst gaat dit jaar niet helemaal op. Uit de gouden kistjes kunnen leuke prijzen komen.
    Ik hoop dat er iets leuks komt uit je stekjes. En wie weet toch nog even doorgaan voor een stal.
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik snap niet echt hoe jullie dan aan die kistjes komen? Hoeveel moet je daar voor inleveren dan en is dat de moeite waard van het dumper?
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  4. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    zal er nog een mini baby boom aan komen vanwege de fok dieren die je kan inleveren

    ja is de moeite waard om in te leveren
     
    LadyFamerieke, eevee60 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Weet ik het :oops: heb gewoon de zooi erin gesmeten:oops:
    ben niet zo tactisch wou gewoon een zooitje kistjes hebben voor die GiraffexD
    der staat wel ergens in die midden van het inleverveld ...hoeveel je nog moet voor de volgende kist...
    kom ik nu net achter:music:
     
    LadyFamerieke, eevee60 en rikmark vinden dit leuk.
  6. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    vind het wel leuk om te doen
    en te kijken hoe ver iedereen komt

    heb al veel zilvere en goude kisten gescoord
    6 stallen
    tep
    bd
    sm
    sv 45 stuks en daar ben ik erg blij mee

    sta ik volgende week top 3000 dan ben ik erg blij
    haal ik dit niet ook niet zo erg, 8)
     
    LadyFamerieke, eevee60 en rikmark vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je eerste gouden kistje krijg je door de sprei die je tijdens het event verdiend in de pot te stoppen. En ja, je kunt er iets leuks uit krijgen. Maar het kan ook 8 turbomest zijn. Daar zit ik niet echt op te wachten. Tot 5 of 10 miljoen krijg je regelmatig een kistje. Maar je moet steeds meer leveren om een kistje te krijgen.
    Ik zou de sprei zeker in gaan leveren ipv laten omwisselen. Wat je voor de rest wilt doen moet je zelf weten. Er kan een mysterieuze stal uit een gouden kistje komen en uit die stal kan een giraffe of krokodil komen. Maar dat is allemaal kanswerk. Hoeveel miljoen heb je er voor over?
     
    LadyFamerieke, hwjstolwijk, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Red_Tulip

    Red_Tulip Regelmatige auteur

    Ik had bij de 1e 14 miljoen inleveren 15 gouden kistjes..Denk wel dat ik mazzel had met wat eruit kwam.

    http://prntscr.com/hawoaj
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik had er ook een stapel stekjes bij. Mag ik vragen onder welke naam je in de top staat?
    Bij de Nederlandse spelers kan ik je niet vinden.
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  10. Red_Tulip

    Red_Tulip Regelmatige auteur

    Liever niet, daar geef ik regelmatig dingen mee weg, zonder dat men dan weet dat ik het ben. :)
     
    LadyFamerieke, tikivogel en eevee60 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    o_Ok hier alles even gelezen en de FAQ natuurlijk. Schaap doet niet mee aan de top. Ik ben wel met het event begonnen ondanks het lange gewas. Event duurt nu langer dan normaal, dus meer kans om ver te komen. xD

    Iedereen heel veel succes met het event en natuurlijk om de top te halen en er in te blijven. 8)
     
    LadyFamerieke, Daxter1966, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je maakt me wel benieuwd, in ieder geval is dat ook het account met die enorme voorraden?
    Succes. En blijf dan verder maar mooi anoniem.
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier gaat voor de nacht gewoon het eventgewas erop, des de sneller ben ik klaar met dat handmatig geklik van die kwartakkers :music: xD
     
    LadyFamerieke, eevee60 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Daar heb ik gelukkig voldoende coupons voor. Vandaag uit de kistjes de bouwknecht gekregen, en toen toch de grote velden met de hand geoogst en daarna een keer kwartveldjes met de hand gezaaid en bewaterd, maar met het oogsten wel een 1-uurs coupon aangezet.
    De komende dagen ga ik 2x eventgewas oogsten met een 12-uurs coupon en daarnaast zaai ik een mooi lang gewas. Volgens mijn berekening moet ik dan uitkomen.
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank jullie beiden voor de antwoorden. Ik zie nu in het midden staan hoeveel ik moet dumpen om een kistje te krijgen en dankzij de eerste sprei een goude kistje gekregen. Daar zat 8SV in, dat is altijd mooi mee genomen :). De volgende word een zilveren kist, mocht ik nog meer gaan inleveren.
    In de nacht staan er bij mij eventgewassen op, zodra dat klaar is ga ik extra bomen plaatsen om meer metalen schijfjes te krijgen. Maar voor nu echt puur die gewassen binnen halen.

    Ik ga het zien. Vind het jammer dat er geen event op het eventplein is te zien, ik ga er elke keer naar toe om dan weer tot de conclusie te komen dat daar niks te vinden is. Via de klok is de beste manier.

    Iedereen die mee doet aan de top, super veel succes!
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier heb ik gelukkig ook nog coupons (niet veel meer o.a. 8x van 1 uur en 8x van 3 uur,
    heb ze de afgelopen events veel gebruikt en 3 veldjes kwartakkers met de hand is nog net te doen :)
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Lol ik sta ook in de top 3000xD. Op plaats 1370:oops:.
    Ben er trots op. Ik heb er nog niet eerder ingestaan:inlove:
    Ik zal er ook wel vanaf gegooid worden. Denk ikxD
     
    LadyFamerieke, eevee60, ienemienie en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Goed dat je dat alleen vroeger deed want het gebruik van een bot is ook nu nog pushing en wordt niet toegelaten. Dwz juist tijdens dump-events extra nagekeken en indien er sprake is van pushing uitsluiting en accountban.
    Maar jeugdzonden tellen nu niet meer hoor.
     
    LucieSchreurs, boermars en eevee60 vinden dit leuk.
  19. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Vindt de kistjes een leuke extra aanvulling, heb nu ook al een miljoen gedumpt en hem oa al stekjes, sm en (B)ep gekregen.
     
  20. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Geen Giraffe:cry:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.