Praatgroep - Oost west, thuis best (oogstevent)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bij mij ook, niemand met 5 miljard.
     
  2. katbla

    katbla Forum freak

    succes beiden ;), ik doe niet mee met de top maar ga het wel volgen
     
    LadyFamerieke, knoepertje, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    bij mij is er nu 1 met 3 miljard
    waar die van 5 is gebleven
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Universator10, die staat bij mij nog steeds op 5 miljard. Er zijn nu al 4 spelers boven een miljard.
    En al aardig bekenden wanneer ik op NL klik. Al 65.
    Ik vind het heel leuk gedaan dat de eerste paar miljoen inleveren juist leuke prijzen op kan leveren.
    Zo stopt niemand in een bodemloze put waar je niets voor terug krijgt.
     
  5. herma1234

    herma1234 Forum-commissaris

    Bij mij ook iemand 5 miljard Universator10
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Of er zit een bug in de lijst of het is een testaccount van BP (geweest) :music:xD


    http://de.bigpoint.com/farmerama/bo...aum-vom-eigenheim-top3000.68170/#post-3195451
     
    LadyFamerieke, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Volgens dat bericht zijn ze er voor of tijdens het onderhoud al uitgehaald. Dus voordat wij een lijst konden zien.

    Edit: de lijst ververste wel iedere 10 minuten, maar na een reset omdat mijn spel vast liep, zijn er wel 2 uit de top5 verwijderd.
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Om 14:30 was het onderhoud al lang voorbij ;)
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    13:30 staat onder dat bericht, daarom verbaasd het mij ook zo.
    Maar ondertussen hebben er 3000 spelers geleverd. De eerste Nederlanders zijn er weer uit. Het laagste is ruim 4000 BD met 72 Nederlanders. Benieuwd waar we gaan uitkomen. Op dit moment sta ik nog net bij de eerste 100 met copyshasta en sjamanganja boven mij.
     
    LadyFamerieke, eevee60 en ienemienie vinden dit leuk.
  10. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik zql nu wel uit de lijst zijn, heb even onder coco gestaan.:D Leuk om kistjes te ontvangen. Straks de stallen neerzetten die eruit kwamen.
     
  11. ienemienie

    ienemienie Oudgediende

    Hier staat ook iemand met 333 miljoen bovenaan. Volgens de laatste upgrade sta ik nu nog op 860:music:
    Je krijgt de meeste punten en kisten bij het inleveren voor de top als je de dekens apart inlevert. Een sprei brengt wel 250.000 op.Als je van ieder lapje er eentje hebt is, de waarde 175.000. Bij 2 stuks ieder is de waarde al 250.000.Je krijgt bij het draaien in de molen maar 25.000 extra punten.Misschien een handige tip om er over na denken.;)

    Edit: Heb een telfoutje gemaakt. Dank coco moet 75.000 punten zijn.Maar als je snel wilt inleveren dan maken vele kleintjes altijd een grote:) De bloemetjes lapjes zijn erg schaars;)
     
    Laatste bewerkt: 15 November 2017
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  12. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik heb bij de boom en in het regenwoud stallen en bomen voor het viss event.
     
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De 3 verschillende bij elkaar geteld is 175.000, door ze in de molen te stoppen krijg je 250.000. Dat is een winst van 75.000. Ik vind het de moeite.
    Je staat op plaats 288. Zo gauw lig je er nu ook weer niet uit. Al zul je nog wel hard zakken de komende uren. Dat doe ik ook. Er zijn veel spelers nu nog aan het werk, die kunnen straks pas beginnen met inleveren.
     
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Sta der ook in ....moet niet gekker worden:pxD
     
    LadyFamerieke, boermars, herma1234 en 7 anderen vinden dit leuk.
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    xD succes dan.
     
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    En kreeg je wat leuks uit de gouden kistjes?
     
    LadyFamerieke, Daxter1966, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Meer stort ik niet hoor ...dus zal er snel uitliggen...wou wel is weten hoe dat ging xD



    6 van die m-stallen ...en verder niet veel bijzonders ..dus dat was weer een beetje jammer..
    nu hopen op een Giraffe ...want daar deed ik het ook voor:oops::wuerg:
     
    LadyFamerieke, Daxter1966, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan help ik je hopen. Die hoop ik ook te krijgen. Al is een krokodil natuurlijk ook welkom.
    Benieuwd wanneer je er uit ligt. Als dat tot volgende week woensdag duurt, zie ik je rustig in staat om toch nog voor de top3000 te gaan. Is toch een leuk sieritem.
     
    LadyFamerieke, eevee60 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    ben bang dat het feest zo voorbij is ...had vorig jaar bijna de boerderij leeg verkocht ...dus zo heel veel heb ik niet..
    en ik durf dat ook niet zo ...xD
    maar met Hofje weet je het nooit :music:.... zegt mijn Feestcommissie dan altijd:sleepy:xD
     
    LadyFamerieke, Daxter1966, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    welkom krokodil nummer 2 :inlove::D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.