Praatgroep - Oost west, thuis best (oogstevent)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red_Tulip

    Red_Tulip Regelmatige auteur

    Ik kan ook wel mee doen, maar dat item is niet weg te geven, dus heb er dan niks aan. Misschien maar wat verkopen en wat roze werkstallen maken.


    http://prntscr.com/haexgq


    ;)
     
    knoepertje, eevee60, Boeretrien1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Waarom wacht je niet even met inleveren? Kan je altijd nog beslissen of je meedoet of niet. Echt zonde als het niet haalbaar blijkt te zijn.
     
    knoepertje, rikmark en eevee60 vinden dit leuk.
  3. Toos123

    Toos123 Junior expert

    Bij alle getallen die er hier om mij oren vliegen kruip ik terug mijn boerderij in.:p
     
    LadyFamerieke, boermars, knoepertje en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Gewoon leuk meedoen met het basisevent en het visevent. Heb je er deze week 2 leuke wolkenrijen bij. En die grote bodemloze put kun je inderdaad beter niet aan beginnen. Vorig jaar heb ik voor het eerst meegedaan, nadat ik er een paar jaar voor had gespaard.

    Dit jaar twijfel ik heel erg. De markt is het hele jaar duur geweest en er zijn meerdere dumpevents geweest voor het boomfruit.
    Maar ik ben toch maar begonnen met alle boomfruit tot 200% op te kopen. Ik had voor ruim 200 miljoen aan boomfruit, en als er voldoende aanbiedingen blijven kan ik dus nog een keer voor 200 miljoen boomfruit kopen. De adrenaline giert door mijn lijf. Doe ik het, of doe ik het niet. Zoals je zegt: ik hoef niet morgen te beginnen met inleveren, maar voor mij zal het zo kantje boord zijn, dat ik er vol voor moet gaan, of niet aan moet beginnen.
     
  5. farro

    farro Forumkenner

    Van een "GROOOTE" schuur gesproken !!!
     
  6. anneke071997

    anneke071997 Forumbewoner

    Ik heb er erg weinig tijd voor, mijn vriendin die op leeftijd is , die is ziek en ik verzorg haar :wuerg:
    Dus dat wordt eventjes tussen de bedrijven door even zaaien en dan zie ik wel waar het schip strandt.
    Het is even niet anders helaas..;)
     
    Laatste bewerkt: 14 November 2017
    LadyFamerieke, knoepertje, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum


    Pffff. . . . dan moet je er dus een kleine 1.400 spreien tegenaangooien.
     
    LadyFamerieke, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Tja daar heb je wel een punt...
    ga ik dus niet :pdoen
     
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    krijgen we nu ook de knechtjes weer? tis anders weer kramp krijgen in de handjes..............:p
     
  10. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik ga wel meedoen voor de wolkenrij, fokdieren blijven mooi in de schuur..(bedankt voor de tip)
    De top 3000 ga ik dit jaar niet aan mee doen...ga de inhoud van mijn overvolle schuren wel op de markt slijten :p
    @-Coco1968- ik heb nog wel tegen een gereduceerd tarief boomvruchten in de aanbieding xD;)

    Iedereen die mee doet aan de top 3000 heel veel sterkte.
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wat een voorraden zeg. Heb je alle questen al helemaal klaar? Ik speel wellicht iets korter dan jou, maar ben nog druk bezig gewassen te verbouwen voor openstaande questen en dat duurt lang.

    Hier totaal geen ambitie om in die top te komen, vind het wel mooi dat er andere mensen aan mee doen. Voor mij lekker het basis event en vissen. Daar ben ik al druk genoeg mee ;)
     
  12. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Niet met een gamingmuis. Ik WAC zo goed al jaarrond, zonder knechten. (ik heb voor meer dan vier maanden KC's in de schuur).
    Op mijn muis zit een knop die bij indrukken 10x een muisklik uitvoert. dus oogsten gaat gewoon zoals bij jullie, maar zaaien en water geven is een kwestie van knopje indrukken en over je veldjes gaan.
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  13. Red_Tulip

    Red_Tulip Regelmatige auteur

    Ik deed dat vroeger met een programmatje waarmee je muisklikken kon opnemen/programmeren. Dan nam je een vel oogsten op en speelde dat later versneld af...Zo had je in 6-7 s een veld geoogst en in ca 10 s een veld kleine veldjes gezaaid en water gegeven. Als je goed opgenomen had ging dat prima, alleen BP was regelmatig vervelend door het oogstklaar tekentje iets ergens anders neer te zetten, zodat je er naast klikte en hij vastliep. Na verloop van tijd had ik wel alle plaatsen in verschillende opnames, maar moetst je wel elke keer zoeken welke je moest hebben.
     
  14. bepsels

    bepsels Forummeester

    Zo er is al iemand die voor de top 3000 5.000.000.000 heeft ingeleverd, we zijn net een paar minuten bezig.....hoe vreemd is dat?
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Kom ik er net achter dat de helft gewoon niet mee doet. Ik ging er maar van uit dat ik overal gewassen neer kon zetten, maar de open plek en het regenwoud kan ik gewoon andere dingen gaan verbouwen. Dat scheelt weer werk, kan ik het misschien ook wel met de hand doen!


    Eventgewas

    EventgewasGroeitijdEP 1x1 veldjeTegenwaardeKan op de volgende akkers
    Pantoffelbloem
    [​IMG]
    6:00:0030 EP/TEP40 BDHoofdakker
    Woelige weide
    Bahamarama plantage
     
  16. omaagnes55

    omaagnes55 Forum-overlever

    Chips, daar heb ik ook over heen gelezen, de boel maar weer ombouwen.
     
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier staat op nr 1 iemand die 3,3 miljard aan tegenwaarde bd heeft ingeleverd, de toon is gezet xD
     
    LadyFamerieke, knoepertje, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Die moet toch echt op nummer 2 staan, of je hebt eerder gekeken. De lijst is voor iedereen gelijk.
    Deze keer kon je vanaf het begin inleveren. Dus als je dat leuk vond kon je je voorraad dumpen voordat je met het eigenlijke event begon te zaaien.
    Ik heb het andersom gedaan, eerst alles gedaan voor de events en daarna wat gestort. Ik kreeg 12 gouden kisten en 44 zilveren door het storten van de eerste 7 miljoen. Daar zaten gelijk 2 spreien in en genoeg grondstof om er nog 3 te maken.
    Misschien ga ik de top 1000 niet halen, maar dan wordt het maar de top2000. Ik doe mee.

    O, en uit die gouden kisten kwamen ook 6 stallen en 14 stekjes. Ik hoop na dit event in ieder geval een giraffe te hebben, maar dat is afwachten. Ik vind het nu in ieder geval al leuk om te storten.
     
    LadyFamerieke, Daxter1966, rikmark en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende


    Ik heb hier ook een beetje geleverd. En ben blij met de hoeveelheid kisten die we krijgen. Voor 2,33 miljoen tegenwaarde kreeg ik 6 gouden en 20 zilveren. Leuk gedaan bp!
     
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    zojuist ververst en ....stars staat nog steeds hier op nr 1 met 3.333.333.333 miljard aan tegenwaarde bd?
     
    LadyFamerieke, knoepertje en eevee60 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.