Praatgroep - Oost west, thuis best (oogstevent)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harriejose

    harriejose Forum freak

    No 7 is klaar, op naar no 8
     
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ?????
     
  3. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier ook knechten maar ben wel benieuwd>
     
  4. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Een gaming muis is in basis vooral een ergonomische muis die een geringe schuifsnelheid combineert met een veel nauwkeuriger positiebepaling van de cursor.
    Daarnaast hebben de knoppen doorgaans een grotere gevoeligheid, wat het spelplezier kan verhogen.

    Daar is niks op tegen.

    Sommige gaming-muizen zijn programmeerbaar. Daar kun je onder extra knoppen bepaalde toetscombinaties of soms zelfs de muisbeweging en muisklikken vastleggen.
    Men noemt dat meestal een macro, maar feitelijk is het een script. Het gaat er niet om of je dat zelf hebt geschreven of hebt laten schrijven door de muis-software, het blijft een script.

    En dat is dus inderdaad niet toegestaan voor Farmerama.
    Aan de serverzijde kan worden vastgesteld dat de handelingen op het veld sneller gaan dan menselijk mogelijk is. En dat niet eenmalig maar bij voortduring. Of in elk geval meermaals over langere periode gemeten.
    Die logs worden bewaard en zo de bewijslast opgebouwd.

    Gelukkig hebben we in België en Nederland weinig gevallen van deze vorm van bedrog.
     
    eevee60 en -doppie- vinden dit leuk.
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ron bedankt voor je uitgebreide antwoord, het is mij nu duidelijk waar de grens ligt
     
    janniekwak en -Coco1968- vinden dit leuk.
  6. -deplanter-

    -deplanter- Forumleerling

    hallo, even nog een verlaat vraagje. Ik heb het eerste gedeelte voltooid tot en met de wolkenrij > Ik ka de rij niet activeren omdat ik geen amateurhamsteraar in mijn bezit heb. Waar kan deze zijn gebleven??
    groet de planter
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dit event ging niet op volgorde. Het is mogelijk dat je de wolkenrij hebt vrijgespeeld zonder dat je de amateurhamsteraar hebt vrijgespeeld. Deze zat in een ander deel. Het is handig een volgende keer gelijk de wolkenrij te activeren wanneer je die klaar denkt te hebben.
    Het kan natuurlijk ook zijn dat je het sieritem in een siertuin hebt gezet, dat schijnt een veel voorkomend probleem te zijn.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan hem ook op een andere wolkenrij gezet hebben. Je kan het beste alles even nazoeken en inderdaad ook de siertuinen. Als je denkt hem toch gehaald te hebben en hij blijft onvindbaar kan je het beste een ticket naar support sturen. Dan kunnen ze daar met je mee kijken.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  10. -deplanter-

    -deplanter- Forumleerling

    • Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen
    dank voor reactie ga het nakijken
     
    Laatst bewerkt door moderator: 29 November 2017
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.