Praatgroep - Oost west, thuis best (oogstevent)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 November 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Leuk om te zien dat er een aantal bekende boeren van het forum nog in de top 3000 staan. Toitoitoi!!

eevee60, vinc051, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. thea1963

thea1963 Forum freak

Viel me net op dat de nr 1 (de mod uit Hongarije verdwenen is) :eek: , die zou wel flink balen die is miljarden aan tegenwaarde bd kwijt

eevee60 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. Red_Tulip

Red_Tulip Regelmatige auteur

Denk het ook en aan de zwarte schildjes te zien die nu overal in de lijst aan het opduiken zijn, zal hij niet de enigste zijn en heeft hij nogal wat support.

Hij is trouwens ook uit de top10 lijsten van Farmerama.

Laatste bewerkt: 22 November 2017
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ow waarom zou die eruit zijn dan?

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vals gespeeld:music:

eevee60 vindt dit leuk.
  6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

De knechten zijn een door iedereen aan te schaffen onderdeel van het spel en uiteraard kan datgene wat BP in het spel levert en/of mogelijk maakt niet gezien worden als illegaal of als een (ro)bot in de zin van de AV.
    Een game-muis met een macro -hoe slim ook zelf ingesteld- is dat zeker wel.

eevee60 vindt dit leuk.
  7. thea1963

thea1963 Forum freak

Dan is ie ook nog waarschijnlijk op vakantie gestuurd :p

(wel leuk om te zien dat niet alle oudgedienden ermee gestopt zijn :))

eevee60 vindt dit leuk.
  8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Vanmorgen stond ik op plaats 649, nu op plaats 620. Dat scheelt een aardig stuk aan spelers die verwijderd zijn.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  9. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik gun het je van harte dat je een paar plaatsjes bent gestegen maar ik vind het wel triest dat er nu al zoveel spelers verwijderd zijn .
    Voor de komende 24 uur zet hem op laat je niet uit de top 1000 verdrijven:)

eevee60 vindt dit leuk.
  10. -Coco1968-

Ik schrok er ook wel van. Wel handig dat ze nu al aan het controleren zijn, dan verdwijnen er straks niet meer zoveel. Maar ik vind het ook veel.
    Wat betreft mijn eigen plek, ik vind het nog steeds lastig om te weten hoeveel ik bij zal storten. Morgenmiddag moet ik om half 1 weg. In de laatste anderhalf uur kan er nog veel gebeuren, dus ik wil proberen morgenvroeg plaats 850 vast te houden en te zorgen dat ik minimaal 20 miljoen boven nr 1000 sta bij vertrek. Ik hoop dat dat voldoende is.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  11. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik hoop dat je het red . Het is lastig inschatten wat die laatste uurtjes gaan doen . Misschien telefoon mee nemen haha kun je nog bijstorten

eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  12. Jokidoki1

Jokidoki1 Forumleerling

Jongens, jullie hebben mij al een heel eind geholpen, ik heb me wat verkeken op de gewassen, dacht dat ik er wel mee zou komen. Ik heb nog voor 182.000 BD aan gewassen in te leveren. Stallen, producten en dieren heb ik zover bij elkaar en deels al ingeleverd. Ik heb nu echter geld nodig om gewassen te kunnen kopen. Kan iemand mij nog aan een lentekrants helpen? Ik heb ook courgette uit staan, maar die verkoopt slecht. Zoals ik het op mijn markt kan zien is voor mij roos in verhouding het voordeligst in de aanschaf. Als het me lukt om nog twee lentekransen te verkopen, dan ben ik er. Helaas durf ik het nu niet aan om goedkoop gewassen in te kopen om weer voor duurder te verkopen. Ik heb het geld nu echt op de cent nodig. :(

Laatste bewerkt: 22 November 2017
    eevee60 vindt dit leuk.
  13. *Willeke*

*Willeke* Commandant van het forum

Woww Coco... als ik zie hoeveel je al hebt geleverd en toch nog gaat leveren in de hoop rond plaats 850 uit te komen begin ik me zorgen te maken :eek: Ik sta nu op plaats 795 en een stuk minder geleverd dan jij.... Wordt voor mij nog een zware strijd :wuerg:

Daxter1966 en eevee60 vinden dit leuk.
  14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dat vind ik ook triest, vraag me toch af wanneer je een bod speler bent.
    Na Rons uitleg daarover denk ik dat zelfs het instellen van je muis al als een verboden handeling kan worden gezien.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  15. theav71

theav71 Levende forumlegende

20 miljoen boven nr 1000 met nog anderhalf uur te gaan vind ik erg krap. Heb je echt geen mogelijkheid om iets voor tijd nog even online te komen of een partner/kind die anders voor je bij kan storten? Is zo zonde als je op een paar miljoen het niet zou halen en je het wel in voorraad zou hebben. Blijft toch echt spannend hoe het gaat verlopen, ik ben sinds inleveren al meer dan 25 plekken gedaald.

brittenmees, eevee60 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Coco ....gekkie :inlove:.... gooi der nou in wat je nog heb ...speel op zeker ...ken jouw het schelen ..je heb nou al zoveel gestort
    Das zonde om het ...als je het nog hebt ..zo krap te laten worden...:)

17. -Coco1968-

Tja, wat is lef. Wanneer je de zaden in de zaadhandel koopt, kun je ze goedkoop op de markt verkopen zodat je ze binnen 5 minuten verkoopt en toch veel winst maken. Zoiets durf ik beter dan vragen om WAC of lentekransen. Daarnaast kun je vannacht nog een keer rozen op kwartveldjes zetten en op die 2 velden waar eventgewas gezaaid kon worden nog voor 136.956 BD aan rozen verbouwen. Wanneer je het hele bos kunt gebruiken, kun je dus alle gewas nog zelf verbouwen. Tips vragen en cadeautjes krijgen is leuk, om dure ambachtsproducten vragen vind ik nogal gedurft. Maar wie weet zijn er nog gulle gevers.
    Ik weet dus echt niet hoeveel er nog geleverd moet worden. Ik hoop dat je al genoeg geleverd hebt, dan ben ik er ook. Ergens heb ik het gevoel dat ik al genoeg geleverd heb, en heb ik daarom ook niet meer geleverd.
    Ik heb echt niemand die ik kan vragen. Dus anderhalf uur van te voren moet ik voldoende gestort hebben. Maar als je nagaat dat er morgen ook een heleboel moeten werken, zou dat ook moeten kunnen.
    Maar ik ben blij met je reactie, ik zal 30 miljoen aanhouden. Op dit moment zit er nog 85 miljoen tussen.
    Het is ook jammer om alle dieren en gewassen erin te gooien wanneer het boomfruit voldoende is. Ik vind het een leuk event, en ook om de hele week te handelen op de markt in een poging nog zoveel mogelijk bijelkaar te krijgen, maar ik zie ook geen reden om onnodig 50 miljoen teveel in de pot te stoppen.

18. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

je weet niet of het onnodig is ... Maar zou zo zonde zijn als je door je ...en nou niet boos ofzo worden , ik bedoel het positief :)
    je eigen zuinigheid ..het nou net allemaal mis zou lopen ... jij hebt er een heel jaar voor gespaard...

Ben hier bezig om zo veel mogelijk nog te verkopen ...50 miljoen dat lukt mij niet meer , maar zou erg leuk zijn als het misschien toch ..net net aan zou lukken ...
    Lukt het niet ist heel erg jammer ... maar dan is Hofje wel weer een ervaring rijker ..zal ik maar zeggenxD

En zonder namen te gaan noemen , omdat ik daar niet van hou ...:music:..
    Wil Hofje wel alvast alle Boeren en Boerinnen zo verschrikkelijk bedanken ... voor alle hulp . steun , support en lieve berichtjes ook ..
    Dat alleen al is zo bijzonder om mee te mogen maken ...
    Dan voel je , je sowieso al een rijke boerin:inlove: ....

herma1234, schaapje52, brittenmees en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

In de laatste 1 1/5 uur van 2014 was er al een verhoging van plaats 1000 met 30.000.000 punt
    dus die 20 mil. is een beetje aan de magere kant.

20. -Coco1968-

Bedankt. Jij weet de historie echt goed te vinden.
    Ik ga nu eerst eten maken, en vanavond moet ik weg, maar als het daartussen nog lukt ga ik vanavond nog bijstorten.

brittenmees, eevee60 en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.