Praatgroep - Oogstfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 November 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nella58

Nella58 Forum-expert

ik ga oogstkist 1 maken, is verhoudingsgewijs het gunstigst met de kistjes,
    Als je alle 3 de mogelijkheden uit telt voor de kistjes, heb ik het naar 6 kistjes geteld, dan krijg je bij oogstkist1 132,000 BD, bij oogstkist 2 66,000 BD en oogstkist 104.000 BD
    En als je de onderste balk klaar hebt ga je toch verder met eventgewas maken, dus daar heb je dan ook genoeg van

LucieSchreurs, -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  2. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Dank je voor de tip

Borkie vindt dit leuk.
  3. breston18

breston18 Forumkenner

Vind dat je super weinig kistjes uit de planken krijgt
    uit 55 planken 12 kistjes, sommige krijgen dat uit 25 planken vind dat grote verschillen

Borkie vindt dit leuk.
  4. daveek1980

daveek1980 Gevorderde

Wie doet er mee aan de top 500?

Borkie vindt dit leuk.
  5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik heb altijd al een hekel aan dat random gedoe. je moet maar geluk hebben en dat heb ik ook bijna nooit

Borkie vindt dit leuk.
  6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Morgen ga ik eens kijken waar bij mij het dan niet klopt. Ik ben links boven begonnen en eerst grote velden gelegd. Daarna halve en toen kleine.
    Ben nu niet zo wakker meer om dit te gaan ondernemen. :oops:

Borkie vindt dit leuk.
  7. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik heb 29 grote velden..7 halve...7kleintjes...:p..bij de start was het veld al gevuld maar dat was niet goed

schaapje52 en Borkie vinden dit leuk.
  8. schaapje52

Mijn velden zijn nu ok en iedereen krijgt hetzelfde aantal gewassen. Dus geen paniek. xD

Kreeg wel uit een stekkie een Hellingboom xxl. Heel blij mee voor de quests waar veel om wordt gevraagd. Gaat even wat sneller met een boom extra. :music:

LucieSchreurs en Borkie vinden dit leuk.
  9. Boerke1000

Boerke1000 Gelegenheidsauteur

Tis misschien een rare vraag, maar wat kun je met die oogstkistjes? Alleen inleveren bij de Top of nog wat anders?

Sorry ik zie ineens dat Kakelot het antwoord al eerder heeft gegeven:music:

Borkie vindt dit leuk.
  10. Lieve

Lieve Halfgod

Naderhand word er ook een waarde uitbetaald door BP, als je ze niet bij de Top hebt ingegeven
    Ik geef niks bij de Top je moet teveel inleveren wil je bij de prijzen zijn en zonde van wat je hebt ingeleverd, maar dat is eigen keuze

Borkie vindt dit leuk.
  11. schaapje52

Hier nu nog 23 herfstkastanjes nodig en dan het laatste 880 gewas en heb daar al 332 bij elkaars gesprokkeld.
    Gaat hier dus best wel lekker. Op naar mijn neon kistje. xD

De top is nog leeg. Benieuwd wanneer de eerste zich gaat melden. :music:

pipelepo vindt dit leuk.
  12. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zo lekker begonnen op het speciale event veld. Ik ga totaal niet voor de top, maar probeer wel de eerste beloningen allemaal mee te pakken. Voor nu heb ik nog iets minder dan 100DI nodig en dan nog de gewassen. Alles wat ik dan overhou ga ik storten tot de Tg. Daarna zie ik wel weer verder.

Voor mij een relax event tussendoor ;)

Borkie en .Fisherman. vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

En ja hoor, er zijn al 2 personen die in de top hebben geleverd :music:
    Die hebben dus dag en nacht doorgewerkt, altijd met mest.
    Ik denk vanavond ook te kunnen gaan leveren. Ik slaap gewoon 's nachts :D

knoepertje, daisy17858, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Nella58

Nella58 Forum-expert

ik denk dat ik nog 2 x moet zaaien en dan kan gaan leveren, ik slaap ook 's nachts, maar wordt altijd om de paar uur wakker omdat ik dan naar de wc moet bij mijn vrije dagen, ga dan altijd even het spel in om te zaaien en dan terug naar bed.

Je kan ook leveren tot je de beloningen hebt ontvangen rechts in voortgangsbalk, daarna kan je kijken hoeveel je moet leveren voor een volgend doel, dan krijg je toch nog kistjes, wat toch ook altijd leuk is.

Borkie, schaapje52 en janniekwak vinden dit leuk.
  15. schaapje52

Nu al 11 in de top. Helaas nog geen Nederlander en buur. Die komen vast nog. :music: Zo leuk dit event weer. Krijg er altijd de leuke kriebels van. Ik doe niet mee, maar zo leuk om te kijken hoe het onze club farmers vergaat bij dit event.
    Ik heb wel 31.750.000 dennenappels gespaard hihi, zag ik. :p Op mijn boerenbedrijf heb ik de top gehaald. :)

Veel succes hoor aan iedereen. :music: Het feest is begonnen.:)

16. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik kan op zijn vroegst morgenavond pas gaan storten, maar dan moet alles wel heel erg meezitten xD

Maar met het grovere stortwerk begin ik sowieso pas dinsdag (als dat dan nog zin heeft natuurlijk), dus ik maak me niet druk.

knoepertje, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. Nella58

Nella58 Forum-expert

Dat doe ik ook, wel gewoon al beginnen, maar kijken of het dinsdag nut heeft om te storten, meestal ga ik voor de top 3000 die is voor mij dan haalbaar.

Borkie vindt dit leuk.
  18. schaapje52

Hoeveel zou je dit jaar nodig hebben voor de top 3000?

Borkie vindt dit leuk.
  19. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Ja schaapje ik had ook al gezocht naar de totalen van vorig oogstevent .
    Ik weet dat ze ergens zitten maar kan ze niet vinden.
    De eerste van de vorige keer had meer dan een milliard in de pot gegooid , nou kom ik niet aan toe..
    ( Volgens mij dezelfde persoon die ook nu alweer bovenaan staat met 27 millioen nogwat)

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

https://board-de.farmerama.com/thre...c4nYt34gz1VM10d3bcxf4BaizoWR8Y7cMDVjuV-SW1PK0

De volledige lijst, van het Duitse forum.

De bovenste regionen kloppen niet helemaal, want later werden er nog tien 'spelers' uit gewipt wegens cheaten. Maar in de onderste regionen is niet veel veranderd: de nummer 3000 heeft 318 miljoen gestort. Dat aantal is wel een beetje geflatteerd omdat je vorig jaar in de molen ook pompoenkoffie kon maken en storten, en met een beetje stevig doorspelen kon je dat zomaar 100 miljoen opleveren. Nu met die kistjes zal dat zo'n vaart niet lopen, dus ik verwacht dat er aan die 318 miljoen niet heel veel zal veranderen.

Zelf heb ik zo'n 700 miljoen te storten (alles zelf gemaakt, geen BD aan te pas gekomen xD ) dus ik heb goeie hoop op een plekje in de top 3000 maar de top 1000 ga ik echt niet halen laat staan de top 500.

Laatste bewerkt: 25 November 2022
    LucieSchreurs, farmermikkie, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.