Praatgroep - Oogstfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 November 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Daar is hij weer het, het oogstfeest met top 3.000. Dit keer ook echt in het najaar en niet in januari zoals de afgelopen keer.

    Bespreek hier het event, wissel tactieken uit, moedig spelers in de top aan.
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Goedemorgen all
    Altijd een leuk event alleen heel erg jammer:oops: dat de wolkenrij pas te verdienen is in de top 500 ??
    Dat kunnen heel veel spelers niet halen en zeker voor de beginnede spelers is dit niet echt motiverend haken al zoveel mensen af, Het worden er steeds meer, ik ben ook al weer 3 buren kwijt die zeggen dat ze in het spel veel te veel moeten doen om wat te halen zeker voor de werkende mensen heel jammer
    Ik doe wel mee maar voor de top is niet te doen al een paar geprobeert maar niet te halen helaas
    Grt en s6 ;)voor voor de degen die meedoen Tineke

    P.S Ik hoop dat het DI hoog ingesteld word want uit ervaring van 1 veld is vaak slecht en dan krijg je ook nog 3 soorten DI,s duimen maar
     
    Laatste bewerkt: 22 November 2022
    wolters63 en Borkie vinden dit leuk.
  3. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Wilde er aan mee doen , maar zie er van af
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga gewoon voor de top hoor. Ik heb niet voor niks 26.000 libelles zitten maken en allemaal andere zooi xD

    Overigens valt er ook voor degenen die niet gaan storten best wat te halen, want je kunt de kisten die je in de molen maakt ook leveren, en de spawn character geeft ook prijsjes.
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Helaas voor mij, de top500 zal ondanks een jaar lang sparen niet haalbaar zijn.
    De top1000 wel.
    Je moet echt wel een dagtaak maken van het spel om in die top500 te komen, en zelfs dan vraag ik me af hoe die spelers zo ongelofelijk veel voorraad bij elkaar kunnen krijgen ieder jaar opnieuw.

    En dan is er het grote verschil in markten. Dat blijf ik jammer vinden, dat je dus pech kan hebben met je markt, waar je niet het hele jaar bepaalde vruchten/gewassen/dieren goedkoop kunt opkopen.

    Helaas pindakaas.
    170.000 libelles naast alle andere voorraad, zal naar verwachting niet genoeg zijn voor een plekje in de top500.
     
  6. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Als ik met pensioen ga, dan zal ik eens nadenken over het meedoen aan de topxD:wuerg:
    Ik modder wat aan op het eventveld, zal de spawntjes voeren en wat graantjes meepikken van de oogst:music:
    Succes mikkie en kakelot:inlove: en iedereen die voor een notering gaat;)
     
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb een aantal jaren geleden een keertje meegedaan en heb dus een aantal jaren gehad om weer een flinke voorraad op te bouwen van alles. Daarom zit/zat ik te twijfelen om het weer eens te proberen voor de top 3000. Ik weet alleen nog van toen dat de laatste dag je nog heel veel plekken terug kan vallen en dus tot het laatst moet blijven bijstorten. Dinsdag (de laatste dag) moet ik werken en dan heb ik echt geen tijd om dit nog in de gaten te houden. Ik ben nu heel hard aan het twijfelen, want is wel zonde als ik alles erin gooi en dan in de avond thuis kom en ontdek dat ik er niets voor terug heb.
    Mijn verstand roept heel hard: NIET DOEN!!
    Maar dat kleine stemmetje blijft toch zeggen: Zullen we het misschien toch proberen, alsje.. alsjeblieft.....
    HELP! Verder niet verslaafd aan het spelletje hoor xD
     
  8. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    haha. Sandra wij kunnen elkaar de handschudden. Vond het een paar jaar terug ook echt eigenlijk te spannend.....Ik denk nog even :)
     
    Huhmmie38 en Borkie vinden dit leuk.
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Haha Lucie, ik zit te denken aan een spelletje op TV van vroeger:
    :music: Doet ie het of doet ie het niet? :music:

    Gaan we hier de weddenschap openen?
     
    LucieSchreurs en Borkie vinden dit leuk.
  10. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Echt hé, menen ze dat nu !!?? !!! pas op plaats 500 de wolkenrij ?? het moet niet erger worden......:cry:-------:cry:

    Dat ze dan een eerdere wolkenrij geven.....waar minder te verdienen valt.

    Oké de prijsjes zijn ook leuk, maar een mens doet het toch voor de wolkenrij......enfin ik toch :wuerg:

    En zoals Mikkie zegt : een groot verschil in markten.........deze markt, nr. 33 heeft nooit iets......:oops:
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou dames, ik zie jullie volgende week wel in de lijst he xD

    Zelf verkeer ik in de gelukkige positie dat ik dinsdags altijd vrij ben, dus ik ga lekker kistjes maken en leveren en dan beslis ik dinsdag tegen de middag wel of het zin heeft te gaan storten. Aan libelles, manta's, zuurzakken en joshua trees heb ik afgelopen jaar zo'n 625 miljoen bij elkaar geoogst dus ik heb goeie hoop op een plaatsje in de top 3000.
     
  12. -lizzy53-

    -lizzy53- Gelegenheidsauteur

    Heb je de oogstkisten die je kunt maken in de molen, alleen nodig voor in de toplijst?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    8)

    De Roze Hof is er klaar voor, alles gaat net zoals 5 jaar geleden in de dump put
    Voor Hofje zit nog de ergste uitdaging/probleem het doorkomen van bijbehorend event ... Als zij daar maar door komt.
     
    schaapje52, kakelot69, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Schaapje doet ook mee met het event en niet met de top hoor. :music:
    Schaap gaat voor de eigen top xD
    Ik ga jullie natuurlijk volgen en iedereen onwijs succes gewenst. :music:
     
    -matthias1952-, Huhmmie38, Borkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mijn baby-account (level 57 nu, jaja xD) gaat ook meedoen, voor de basis en de prijsjes van de planken. Alles wat je kan winnen is meegenomen tenslotte.
     
    -matthias1952-, Borkie, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Rare vraag van schaap.

    Kan je wel opdracht 6 halen als je niet mee doet met dumpen.
    Dan ga ik proberen voor de kist neonstallen.
    Dat is dan mijn top :music:
     
    knoepertje, Borkie en HofvanDromen vinden dit leuk.
  17. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    goede instelling ;)
     
    knoepertje en Borkie vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ppfff pppffff...Schaap altijd met die rare vragen:wuerg:xD

    Jaaaa de Neon kist ken schaap als doel stellen..."gewoon" :music: even die 1500 zoveel gewasjes maken en de Di verzamelen...
    Je hoeft er niet voor te dumpen ... Succes :)
     
    knoepertje, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Raar schaap en rare vragen hihi. :wuerg::):)Dank je wel hoor. ;) Dan ga ik voor de kist met neon. :music:
    Althans, dat is mijn doel. :D
     
    knoepertje, vinc051, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Mooi doel toch :) Succes hoor...
     
    knoepertje, vinc051, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.