Praatgroep oogst-event en TOP 3000

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik sta er nog steeds xD

    Maar wat ik wilde dumpen heb ik gedumpt, en voor de rest ga ik verder met molenproducten. Dus ik zal wel snel weer verdwenen zijn maar het was wel even leuk :inlove:
     
  2. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier al 62 miljoen gedumpt aan alleen maar pompoenkoffie:D. Dat schiet lekker op. En dan bekijk ik zondagavond of dat ik nog in de top 3000 sta, en evt nog voorraad erin ga gooien
     
    harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier nu 72 milj gedumpt nog zonder koffie en plaats 727 .
    Zie morgen wel weer waar ik dan sta
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    ben het even kwijt.... krijg je de wolkenrij alleen als je in de top 500 staat?
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben ook blij dat ik er weer ben ook al is het nog minder. Slakje52 kan altijd, maar daar zijn zo weinig sieritems van. xD Dan ben ik gauw klaar met zoeken. :oops:xD

    Iedereen succes die in de top staan, jullie zijn nu al toppers hoor!
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    blijf maar gewoon schaapje 52:inlove:
     
    janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    hier al 231 pompoenkoffie in geleverd.
    Dus gaat uitstekend
     
    Laatste bewerkt: 16 November 2019
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nu 85 miljoen geleverd (hoofdzakelijk koffie) en de pompoensap is zo'n beetje op. Bovendien worden de gevraagde bedragen voor de kistjes nu wel erg hoog, dus ik denk niet dat er voor mij nog veel meer uit te halen valt. Maar ik sta nu op plaats 1895 xD , heb er zes Klaverbladstallen uit gepeuterd en een flinke hoeveelheid SV dus ik ben dik tevreden :inlove:
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  9. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    :( niet voor mij weggelegd dus. Standaard event klaar, tis welletjes zo. Mss de eerste 5 inleveropdrachten.. Iedereen die wel verder gaat,, SUCCES:p
     
  10. Nathantje.

    Nathantje. Forumbeginner

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    hoe kom ik aan de wolkenrij alles geleverd maar zie geen wolkenrij ingeleverd 21.824.119
     
    Laatst bewerkt door moderator: 17 November 2019
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Zoals je kan zien in de post boven je is de wolkenrij een beloning voor wie in de top 500 komt
     
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik ben de top 500 al voorbij tgoch kan ik de wolken rij niet openen
    Weet iemand hoe dat zit?
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    misschien hier paar posten terug lezen voor je antwoord
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  14. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb die gelezen maar snap er helemaal niets van en van de FAQ begrijp ik ook helemaal niets Inmiddels ook al 20 gouden kisten geopend en 77 zilveren kisten geopend Totaal heb ik al 75.499.894 aan tegenwaarde ingeleverd
     
  15. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Het gaat om de plek die je uiteindelijk hebt als het event morgen om 14.00 uur afloopt. De ervaring is dat er spelers zijn die op het laatste moment nog in gaan leveren. Zij wachten eerst nog af of het haalbaar is voor ze. Je kan dan het beste het laatste uurtje steeds in de gaten houden op welke plek je staat en desnoods als je buiten die Top500 zou (dreigen te) vallen er nog wat inlevert als je daarbinnen wilt blijven. Als het event is gesloten wordt ook de lijst van spelers eerst nagelopen of het allemaal eerlijk is gegaan. Pas na die controle krijgen de spelers die op de lijst staan de dingen bijgeboekt die bij de bereikte positie hoort.
     
  16. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Net als alle voorgaande jaren wordt jouw definitieve plaats in de TOP-lijst pas bekend als het event eindigt (maandag om 14:00 uur).
    Dat is juist het spannende aan meedoen aan de TOP, gaan andere spelers je nog verdrijven van je plek?
    De kistjes goud en zilver zijn tussenbeloningen, die staan los van je plaats in de TOP, maar krijg je vanwege steeds vastgestelde hoeveelheden die je in de TOP stort.
    Zo krijgt iedere deelnemer die de TOP uiteindelijk niet haalt toch nog wat voor het inleveren.


    Maar de definitieve plaats in de TOP kan pas worden vastgesteld als het event sluit.
    En omdat daarna de deelnemers gecheckt moeten worden of ze niet valsgespeeld hebben zal die uitslag ook niet meteen komen. Vorig jaar duurde het anderhalve dag, meen ik.
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ja zeg. Is er zomaar nog een paling bij me aan komen zwemmen, dankzij het oogstevent :inlove:
     
  18. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb die gelezen maafr snap er helemaal niets van en van de FAQ begrijp ik ook helemaal niets Inmiddels ook al 20 gouden kisten geopend en 77 zilveren kisten geopend Totaal
    Ik voeel mij zwaaar misleid door de FAQ en ga er niet mee verder Jammer maar die top 500 zo de wolkenrij volgens jullie eigen FAQ duidelijker moeten zijn en de plaatjes gewoon weergeven in plats van IMG op alle plaatjes maar voor mij is dit gewoon graaien om de spelers hun duur verdiende spullen weer afhandig te maken Dit vind ik van de FAQ niet toerijkend
     
    Laatste bewerkt: 18 November 2019
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Om in de top 3000 te eindigen moet je op dit moment al minimaal meer dan 104 miljoen ingeleverd hebben. Voor de top 500 waar je de wolkenrij krijgt is dat nog heel veel meer. Voor wat je nu inlevert krijg je die kisten voor als beloning

    Klik maar eens op die beker die op het eventveld staat en daar zie je de top 3000 verschijnen en kan je zien wat er nodig is om daarin te komen.
     
  20. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De kisten die ik gehad heb staan niet in verhouding tot wat ik al ingeleverd heb en die hoge aantallen die zal ik niet kunnen halen
    Maar ik vool me zwaar misleid dat erstaat top 500 dat betekent dat ik voor die wolken rij dus meer dan 1q00 miljoen moet inleveren en ik ben niet van plan om voor een appel en een ei alles weer terug te geven aan BP

    Inmiddelsd begrepen dat de Top 500 niet is wat de FAQ suggereerd Ik vind die dus niet duidelijk en dat het sowieso met de meeste FAQs onvoldoende is de Top 500 zijn dus de hoogste 500 dat ik dat nooit zal halen zal wel duidelijk zijn
    Ik ga voor een simpele wolkenrij niet mijn hele inventaris weggeven ik vind dat er meer aandacht aan de vertalingen
    moet worden besteed.
     
    Laatste bewerkt: 18 November 2019
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.