Praatgroep oogst-event en TOP 3000

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

als je terug kijkt naar post 24 heb je een foto van de indeling

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Eerste kraampje is klaar. Gaat wel erg langzaam zonder kwartjes met WAC :oops:xD
    Vorig jaar wilde ik een keer proberen met het dumpen mee te doen, maar lag toen in het ziekenhuis. Nu zit ik heel hard te twijfelen.

Reggaefeeks en harm-jan70 vinden dit leuk.
  3. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Sanham de top is op 3.000 is redelijke wijze te halen. De top 1.000 en de 500 is afhankelijk van de voorraden in jouw schuur.

Persoonlijk zou ik bij de top 1.000 of 500, eerst kijken naar wat er geleverd gaat worden door de andere spelers. Het zou zonde zijn als jij het niet haalt, jouw gehele schuur leeg zou geraken voor niets.

Wijsheid toegewenst met jouw beslissing. Besluit jij om mee te doen: Dan wens ik jou alle succes toe. GO..GO..GO Sanham.8)

Reggaefeeks en kakelot69 vinden dit leuk.
  4. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hoeveel miljoen heb je aan inleverwaarde in de schuur? Het is zonde om een hoop te dumpen en er dan toch net buiten te vallen. Dat is al met meerdere spelers hier gebeurd.

kakelot69 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Kraampje 2 is klaar gaan nu voor kraampje 1

kakelot69 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik zou het wel willen uitproberen, maar dan kost het me de eerste keer weer zo veel gewas om in te zaaien en dan duurt het nog langer voor ik weer iets kan leveren xD
    Dus ik hou het wel bij mijn allegaartje van helen, halven en kwartjes. Daar krijg ik zo'n 25 drops per oogst van en ik was toch niet van plan om heel hoog te gaan eindigen bij het dumpen, dus ik vind het wel prima zo.

-Pillow_ vindt dit leuk.
  7. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Geen idee hoeveel miljoen ik vorig jaar erin gedumpt heb voor de top 3000 te halen, vind het wel jammer dat ik dat nergens genoteerd heb

8. copyshasta

copyshasta Grote forummeester

in het jaar 2018 heb je plaats 1218 behaald met een storting van ruim 250 miljoen

1218Reggaefeeks nl 250.379.383

herma1234 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  9. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Hey waar tover jij dat nu vandaan? Goh dacht echt dat ik net de top 3000 had gehaald. Ik ga eens rekenen met mijn voorraad tot hoever ik kom. Dankjewel Copyhasta:inlove:

10. kakelot69

Stond in de praatgroep van het oogstevent vorig jaar.

Ik was ook al op zoek, maar copyshasta was sneller xD

Reggaefeeks vindt dit leuk.
  11. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Dank je wel voor je antwoord
    Gr Tineke

-doppie- vindt dit leuk.
  12. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik zag nog een heel mooi kraampje met een schaap voorbij komen. xD Daar ben ik nu voor aan het spelen. Mijn eigen top schaap event marktkraam. :music:

harm-jan70 vindt dit leuk.
  13. vinc05

vinc05 Forum freak

Bedankt Reggeafeeks heb meteen alle gewasjes gestort.

14. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Dat is wel durven schaapje

schaapje52 vindt dit leuk.
  15. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

8) Zeker weten dat dat durven is. xD Ik heb al 252 siergras. :music: Gaat niet snel maar ik kom er wel.

kakelot69 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  16. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Nog 500 siergras te gaan en bij het hoofdevent , maar ga eerst afwachten wat er allemaal
    gedumpt gaat worden voordat ik me schuur gaat leegmaken

17. kakelot69

Ik moet nog zes keer oogsten in het basisevent. Daarna ga ik vrolijk door met zaaien en oogsten, om pompoenkoffie te kunnen maken (en leveren). Samen met de libelles en de varens die ik speciaal voor de gelegenheid heb gemaakt moet ik dan toch wat gouden kistjes kunnen scoren zou ik denken :music:

schaapje52 vindt dit leuk.
  18. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Als ik het goed berekent heb.. Heeft men genoeg aan 19 pompoen koffie. (tegenwaarde van 300.000 BD per pompoenkoffie) om tot en met de verbetering te komen. Het spaart heel veel gewas en dieren e.d. uit, op die manier.

Men heeft in totaal nodig de tegenwaarde van: 5.700.000 : 300.000 =19 Pompoenkoffie.)

Zoveel kost het niet aan event (siergras) gewas.

Voor 19 Pompoen koffie is nodig:

38 event gewas ( 19 x 2 stuks)
    38 pompoen sap (19 x 2 stuks)
    95 kaneelstokje (19 x 5 suks)

Laatste bewerkt: 15 November 2019
    Reggaefeeks en kakelot69 vinden dit leuk.
  19. kakelot69

Precies, zo dacht ik ook. En daarna kun je gewoon verder gaan met pompoenkoffie maken en leveren, dus ook voor de mindere goden die geen honderden miljoenen aan schuurwaarde hebben staan is het best een heel leuk event. De mensen die wel grootschalig gaan dumpen zou ik trouwens wel aanraden om ook zo veel mogelijk koffie te maken, want ik denk wel dat deze mogelijkheid zijn effect zal hebben op de bedragen die nodig zijn om in te top te komen.

Reggaefeeks en harm-jan70 vinden dit leuk.
  20. fairie

fairie Commandant van het forum

Voor voorgaande reacties over de kans op dropitems bij de grootte van de veldjes dat is bij iedereen verschillend. Gewoon uitproberen. Bij mij gaat het altijd met kwartveldjes beter dan met hele. Vanochtend 25 drops gekregen en net had ik er 37.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.