Praatgroep - Onderwater-tour

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Ik hoop het ook voor je. pas goed op jezelf:)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    succes schaapje52
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Moeke01

    Moeke01 Forumleerling

    Voor mij is het event afgelopen. Ik kan de haaienfok nog niet vrijspelen, en op de markt zijn geen haaien te koop. Voor wie nog bezig is veel succes!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Heb je de rest van het event wel uitgespeeld en voldoende badges?

    Dan kun je er ook komen zonder haaien te fokken: gewoon basishaaien leveren. Voor het hele event heb je er 187 nodig. Je koopt gewoon 63 haaienverblijven bij het rode mandje, drie keer oogsten en klaar :D

    Ik heb zelf ook geen haaien gefokt voor het event, alleen gewone vissen.
     
    -freedom5555-, jolanda13 en Roos vinden dit leuk.
  5. Moeke01

    Moeke01 Forumleerling

    Ik heb de eerste ronde tot stap 6 voltooid, daarna kan ik niet verder. Haaienverblijven zijn bij mij niet te koop, en bovendien denk ik niet dat ik hiervoor voldoende tulpguldens overhoud. Fijn dat het jou is gelukt.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    @Moeke01 Haaienverblijven kan je kopen voor boerenduiten bij het rode mandje op Baha.;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Daarvoor moet je wel eerst het juiste standbeeld hebben vrijgespeeld in de apentempel.
    Voor de haai in kamer 2 en voor de fok in kamer 5
    https://board-nl.farmerama.com/threads/de-oude-apentempel-kamers-en-standbeelden.33453/
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Je hebt gelijk Lea maar ik ging er van uit dat dat al gebeurd was.:wuerg:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Moeke01

    Moeke01 Forumleerling

    Helaas kom ik net een paar gouden bananen tekort. Maar bedankt voor het meedenken!
     
  10. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Chocoladepannenkoek geeft 6000 TEP
    Gelei van de hoofdman 30% meer TEP
    Rode bowl 2500 TEP
    Als je voldoende BD hebt kan je misschien op de markt een aantal van deze ambachtsproducten kopen. Ze helpen je om sneller te levelen op Baha en om gouden bananen te verkrijgen.
    Of als iedereen (nu ja…iedereen is wat veel gevraagd) je nu eens een pannenkoekje stuurt? Zou toch mooi zijn hé. Van mij krijg je er al vast eentje.
     
    Moeke01 en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. JopieBas

    JopieBas Forumbeginner

    Wat kan ik don met seizoenspunten?
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Daar kan je extra beloningen mee verdienen en de fiches kan je inzetten voor de beloningen die erbij staan zoals bv meer oogst of meer ep. Dat verschilt ook per seizoen.
    De punten die je met events krijgt worden automatisch geboekt en de bijbehorende beloningen ook. Je kan extra punten verdienen door woonhuisbestellingen te leveren.
    https://board-nl.farmerama.com/threads/seizoenen.34334/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.