Praatgroep olifant als fokdier en event Uitgaansavond

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    Event is afgelopen en de vaste questen komen tevoorschijn, de pindakaas klaar en de olifanten op fase 8
     
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    [QUOTE="klakje, post: 481926, member: 835"

    Verder over deze nieuwe fok. Eerst kon je nog iets leuks vergaren met sterretjes bij de boom. Nu niet meer. Mijn vraag wordt dan alweer wat moeten we met nog meer sterretjes vergaren[/QUOTE]

    Jij bedoeld een duur fokdier? In dit geval is het een brandweerolifant voor 20 GB in de apentempel.
     
  3. klakje

    klakje Oudgediende

    Jij bedoeld een duur fokdier? In dit geval is het een brandweerolifant voor 20 GB in de apentempel.[/QUOTE]
    Ja, maar ik geef liever 100 sterretjes dan 20 GB. Sterretjes heb ik ruim 2000. Maar eerst kon je ze regelmatig uitgeven als er een nieuwe fok kwam.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. HappyChiefCook1

    HappyChiefCook1 Levende forumlegende

    sterretjes nodig zal in de toekomst zijn, er gaat heus wel meer verschijnen in de boom der wijsheid
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.