Praatgroep olifant als fokdier en event Uitgaansavond

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 September 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Voor nu ben ik ermee gestopt.
    De wolkenrij is binnen.
    Om het hele event uit te spelen moet ik nog 3 vakjes spelen.
    Stand olifanten nu : 70 olifanten , 41 witte, 6 gevlekte en 1 brandweer.
    Of ik de rest nog afmaak weet ik nog niet.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik ben hier met 400 olifanten begonnen, dankzij het standbeeld kwamen daar nog een aantal bij. Ik heb de gewone olifanten nog wel 2x weer in het fokhotel gestopt en 22 stallen gevuld met witte olifanten.
    Ik heb nu nog een paar gefokte olifanten over, maar niet genoeg om nog eentje in te leveren. De wolkenrij is wel geactiveerd.
    Nu maar olifanten sparen voor het weekend.
    Ik heb de oranje olifant opgezet en was verbaasd dat de tijd net zo lang is als van een classic++. Normaal is een oranje een redelijk stuk langer dan een gewone. Gelukkig geeft hij wel 2 olifanten.

3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

heb er nu 6 van de 12 klaar....lever telkens 1 mammoet en 1 jade......

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Je kunt ook prima 12 gevlekte en 4 witte inleveren. Ik hield daar anders bergen van over.
    Scheelt ook een hoop supervoer.
    Ik had na ruim 300 keer fokken maar 1 mammoet.

5. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dat komt goed uit, ik had 7 ++ en er maar een papagaai bij gedaan.

6. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier kom ik niet verder dan de groene Jade olifant. Overslag is echt weinig, helaas.
    Maar wel de stallen en stekjes binnen. Nu maar hopen op een nieuwe stal, loop er heel wat achter. Ik hoop zo dat ik een fazant :inlove:krijg, die is zo mooi. Een nieuwe boom zou ook erg leuk zijn, maar ja, je moet wat wensen overhouden van nieuwe stallen en stekjes. :music:

Nu precies 400 sv opgemaakt en olifantjes zijn op.

Laatste bewerkt: 13 September 2017
  7. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik ben ook klaar met het event. ik heb allen witte en gewone olifanten ingeleverd (slechts 132 x gefokt, 1 x hostel helemaal vol), ik had er wel veel in de schuur, had ze al opgezet van zodra de geruchten kwamen, alleen tijdens het laatste event waren ze weer in de schuur. met 14 ++ stallen ging het vlug (ik kan namelijk de hele dag online zijn, is een voordeel van pensioen).

blackscorpion64, jolanda13, eevee60 en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Heb nu 8 vakjes ingeleverd, dus van het weekend nog maar 4 te gaan, heeft me tot nu toe ongeveer 200 supervoer gekost, valt ook erg mee. Ga tot de staak, ga ervan uit dat de rode olifant wel een keer uit een mysteriestal komt. Helaas met de mysterie-stallen niets bijzonders.

9. FarmerJuline

FarmerJuline Regelmatige auteur

mmmm..mijn voorbereiding was stuk slechter met 75 olifanten in de stal en alle appels op :oops: Dus ik ben nog niet klaar.Maar niet getreurd, er staan nu 20 stallen doorlopend olifanten te produceren. o_Ok heb gelukkig genoeg sv en ook genoeg BD. de prijs van olifanten gaat vast weer zakken. Dus volgende BB kom ik er wel

10. pupeluutje

pupeluutje Actieve auteur

Klaar. Alleen gewone olifanten ingeleverd en twee mammoeten.
    Bonenstaak is binnen en de rode stal laat ik zitten: levert 20 ep meer op dan de oranje stal en het tijdverschil ligt tussen kort en kort.
    Voorraad olifanten is wel op nu.... maar wel al een leuk stel fokdieren :)

11. kimmie2012

kimmie2012 Forummeester

ik moet nog 190 olifanten om de staak te krijgen :( eigenlijk t liefste nog 215 erbij dus 405. anders moet ik met een veel te dure olifant een vakje openen en dat heb ik al een keer gedaan.
    12 hokken opstaan. ik zie wel hoe ver ik kom. die 190 moeten wel gaan lukken

blackscorpion64, hildemarc, eevee60 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. klakje

klakje Oudgediende

ik dacht dat ik alleen bijna nooit iets van de hoogste 4 uit de gewone fok kon krijgen. Nu lees ik dat toch bijna iedereen weinig kans maakt op een hoge. Daarom kan bijna niemand ook maar 1 fokquest afmaken. Ben daar lang geleden ook maar mee gestopt.
    Wolken rij af. Quest straks alleen de eerste 4 of 5. Gelukkig had ik veel supervoer en gb. gevangen zo kan ik toch ook alles wel halen. Maar moet wel een beetje zuinig blijven.

13. kato-62

kato-62 Gevorderde

Snif:cry:geen giraf uit de mysterie stallen. Wou met de stallenbouwer ook al niet vlotten. Ach, wel een watersalamander er bij. De vijfde op een rij. Voor mij is het event voorbij. Weinig SV gebruikt want had meer dan 3000 olifanten, goede 100 over om nog mee te fokken voor de komende quest. Inmiddels is de olifantenkudde al weer gegroeid. Morgenochtend de stallen er af en dan druk bezig met de nieuwe plantjes zaaien. De nieuwe bomen staan al bijna in bloei dus die kan ik morgenmiddag bij thuiskomst oogsten.En dan maar bezig met de zeehonden. Weer genoeg te doen. Nog geen event nodig om mij te vermaken.

14. pipelepo

pipelepo Oudgediende

Hier wolkenrij en rode olifant binnen. Ik heb nog even doorgefokt voor eventuele olifanten quest. Uit de stallen een giraffe gekregen, erg blij mee. :D

15. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Gisteravond alles direct voltooid. Het is de laatste tijd helemaal niet verkeerd om later aan een event te beginnen. Dan mis je de grote drukte en alles wat daarbij komt aan het begin van een event...:music:
    Grootste overslag was mammoet... niet spectaculair, maar ben tevreden:p

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Waar zien jullie de rode stal?

blackscorpion64, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  17. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

boven de wolkenrij..15 keer inleveren

blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Bedankt, vandaar ik ben bij 13 gestopt.

19. Jacq57

Jacq57 Regelmatige auteur

Hoera een giraffe uit de myst stal van het event, reuze blij mee:D

20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik ga ze zo gauw opzetten, ben zeeeeer nieuwschierig:p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.