Praatgroep - Oceanische stalverhalen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Augustus 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ik sla deze ook over succes allemaal:D
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  2. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Miekje top dat je de URL onder in je banner weer werkend hebt .
    Ik heb het gemist dus heel blij mee.:D
     
  3. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel voor de lijst super
     
  4. kost dit event geld? of kun je die "regenboogjes" ook maken? snap er niet veel van tot nu toe
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Geen enkel event kost geld. Je hoeft geen mandjes te kopen, supermest te kopen etc.
    Je kan het gewoon zo spelen.

    Succes!
     
    Sintra98, jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  6. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik vrees dat de kreeft 't 'm niet gaat worden bij mij.
    De andere 3 haal ik wel.
    Naja, gewoon binnenhalen wat er binnen te halen valt. ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kan steeds kiezen uit 3 verschillende dingen om te leveren. Dus je hoeft niet alle 3 de gevraagde zaken te leveren.
    Ik weet niet waar je op vastloopt, maar het valt misschien te omzeilen door iets anders te leveren.
     
    jolanda13 en Dorette58 vinden dit leuk.
  8. ik heb geleverd. maar nu kan ik niets meer leveren. en zijn alle "levervakjes" grijs.. of kan ik pas iets bij een dier leveren als ik overal genoeg van heb?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik loop vast op het aantal boomvruchten dat nodig is voor de kreeft.
    Daarvan zou ik alles in groten getale moeten bijkopen.
    Omdat ik alles, behalve de kweepeer, ook gebruik om voer te maken. Heb daarvan al meerdere tot veel bomen staan. Wat ik nodig heb voor de kreeft kan ik bij lange na niet bijproduceren.
     
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    als je levert gaat het dier dat je volledig hebt geleverd een dutje doen
    Dan moet je een volgend dier kiezen


    Voor boomvruchten kan je er voor kiezen 200 bomen op een andere akker te zetten dan is 800 per oogst opbrengst
    dus dat is wel te doen moet je wel die bomen kopen of hebben natuurlijk

    en kies dan vooral voor de boom vrucht die rechts staat heb je minder van nodig

    zie hiervoor ook mijn tabel daar staan totalen in :music:
     
    Sintra98, jolanda13 en Dorette58 vinden dit leuk.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je genoeg bd hebt zou je gewoon 100 of 200 bomen kunnen kopen en neerzetten op de woelige weide en het open bos dan heb je binnen 1 of 2 dagen de gevraagde boomvruchten bij elkaar, eventueel aanvullen met de xxl die je hebt (die kan je dan 2 keer per dag oogsten), je hebt tot dinsdag de tijd om alles in te leveren

    edit: als je nu de gevraagde gewassen erop hebt staan (trosgierst etc.), die zou je ook elke dag bij het rode mandje kunnen kopen als je genoeg bd hebt en ze niet genoeg op voorraad hebt
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik kwam ook een heleboel boomvruchten tekort. Gisteren heb ik dus twee velden vol gezet met de 'probleembomen' (dat waren er 4 dus 101 van elk) en voor de oogst heb ik een bomenoogstbonus van 100% ingezet, en toen had ik er genoeg. Zoiets zou jij ook kunnen doen, maar dan op één veld natuurlijk. Dan ben je wel een paar dagen bezig maar de gewassen heb je toch ook niet morgenochtend bij elkaar.

    Voor de tweede ronde moet je eventgewassen leveren en ik kan me nauwelijks voorstellen dat je daar al voldoende van hebt, dus logisch dat die vakjes grijs zijn.
     
    Laatste bewerkt: 18 Augustus 2021
    Dorette58 vindt dit leuk.
  13. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    goede tip over de bomen...en ja, miekje, had naar de totalen in jouw overzicht gekeken. ;)(weliswaar te laat, maar zo slim was ik dan weer wel)

    Het probleem is niet de gewassen, die heb ik allemaal op voorraad.
    Het zijn echt die bomen voor het laten opgroeien van de kreeft. Het gaat bij mij wel om alle 6 gevraagde bomen. o_Ogstboosters bomen heb ik en aan bd ook geen gebrek. Zou ze op woelige weide en open plek kunnen zetten.

    edit: bedankt voor jullie tips en reacties!
     
    Laatste bewerkt: 18 Augustus 2021
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dat wordt dan een boomgaard

    denk voor baha aan fiool van groei voor versnellen van de bomen
     
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het voordeligst is het om bij de 3 punten de boomvruchten te leveren (rechterkant), je moet alle dieren tot nr 10 doen voor de wolkenrij, eventueel kan je dan de kersen laten zitten bij opdracht 11 bij de kreeft
     
    Dorette58 vindt dit leuk.

  16. ik kan geen trosgierst vinden... volgens mij is mijn level daarvoor te laag..
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dan lever je kruisbes of wereldbes.
     
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Alle diertjes zijn weer volwassen dus event afgerond.
    Wolkenrij doet het ook weer.
     
    jolanda13, Sintra98 en nientje1950 vinden dit leuk.
  20. wooow hoe doe je da? ik heb nog maar 3 dieren level 1 gaat echt heel traag, gewassen duren lang! ik vind een actiever event leuker!
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.