Praatgroep - Noordpoolavontuur

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 19 December 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Wat een gelukkie8) 55 stermunten als extra prijs en een combi gevonden waarbij ik 30 stermunten krijg!:inlove:
     
  2. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Hoe kom je aan het feestelijke krans flesjes, ik heb genoeg appeltjes.
     
  3. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Tot nu toe heb ik één van de sieritems gekregen. Ik maak me een beetje zorgen, dat dat 2e item maar niet opduikt.
    Ik hoop dat BP er een "garantie" in heeft gebouwd dat dat 2e item ook voorbij gaat komen.
    Want we hebben het wel nodig voor de wolkenrij (toch?)
     
  4. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Als je alle 3 sleutels ingeleverd hebt bij rendierexpress 2 kan je de feestelijke krans maken in de molen
    De sieritems voor wolkenrij 3 kan je er 2 van kopen met stermunten en de 3e krijg je bijna bovenin bij rendierexpress 2. Ze moeten wel eerst op het land voor ze op de wolkenrij kunnen omdat er een bijzondere lading opzit
     
  5. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Wil nog even zeggen dat ik het een leuk spel vind, en dat het er prachtig uitziet.
    o_Ok wens ik iedereen een gelukkig en gezond 2023.
    gr Janny
     
    linnepin1969 vindt dit leuk.
  6. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Dank voor het snelle antwoord. Ik was in de veronderstelling dat één van die verplichte items het item was wat je verkreeg bij het spelen van de werkplaats was. Niet goed opgelet, dus....
     
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De eerste 3 van eiland, boerderij en volle maan zijn nu klaar. De 1e wolkenrij staat te shinen en kreeg van de Piccolo een Ingrids leerling :music:. Nu begonnen met laatste deel de feestelijke krans.
     
  8. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier nu ook begonnen met het laatste deel
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  9. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Bijna klaar met de eilandgewassen, dan nog de griezelversie en de gewassen met de rode kaarsen. Tenzij ik ineens veel bonussen draai, ben ik bang dat het niet gaat lukken. Ik ploeg nog even dapper door...
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  10. boerwimmels

    boerwimmels Forum prof

    Gebruik je dan wel WAC?
     
  11. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Nog net geen 5500 feestelijke kransen en we zijn er :)
     
    annigjen en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik nog 3092 nodig. :music:

    Eerst nog maar wat muntjes gaan verzamelen. xD
     
    annigjen vindt dit leuk.
  13. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ja.
     
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    ik ongeveer nog 4000 maar kan zo oogsten. En dan de rest morgen
     
    Gert-Jannetje en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ben nog met de griezelgewassen bezig. Het gaat echt traag, te weinig tijd. Het event duurt gelukkig nog 146 uur, dus ik hoop dat ik het toch ga halen.
     
    Gert-Jannetje en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb ook nog 1 veld vol nu gelegd. Kwam er 14 te kort om de wolkenrij binnen te halen. Dus morgen gaat het lukken.
     
    annigjen en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
  17. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben ook met de laatste bezig.
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb het gehaald, jippie. :music: Was zeer leuk event en ga nog even door met muntjes sparen. o_Ok de 50 gehaald bij de lopende band. Blij dat ik toch heb meegedaan. 3 mooie wolkenrijen erbij en alle items staan nu eerst op het land voor de lading.

    Iedereen nog veel succes die bezig zijn. :music:
     
    vinc05, -matthias1952-, pipelepo en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook gehaald. Ik zal iets fout doen bij de lopende band. Heb nog maar 1 sieritem Moet nog 40 munten voor de 2de. En dan de wolkenrij nog
     
  20. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Wel je klokjes blijven oogsten bij rendierexpress 1 en 2. Dan moet dat goed komen
     
    annigjen vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.