Praatgroep - Noordpoolavontuur

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 19 December 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kian2003

    kian2003 Gelegenheidsauteur

    Wel weer jammer van de DDoS aanvallen. Wil je even oogsten voor het slapen gaan en dan kan het niet. gelukkig duurde het deze keer niet lang alleen is dat van te voren niet te voorspellen. Doe je helaas niks aan maar wel vervelend. Voor nu fijne kerstdagen
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  2. jolanda13

    jolanda13 Teller

    klopt het dat je niet altijd muntjes krijgt,
    ze zeggen mooie eerste keer gedaan en dan niks ?
    en ik kan dat ene kado niet pakken bovenaan bij de gondel,terwijl alles erom heen klaar is.
     
  3. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Als je alle boerderijkransen hebt ingeleverd en genoeg drops hebt zou het moeten lukken.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Baha is klaar, net begonnen met de Farmgewassen, lekker een oogstbonus gedraaid, dan gaat het even iets sneller.
     
    vinc05 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb het eiland en de boerderij helemaal klaar en ben nu bezig met volle maan kransen. Ik heb nu 1807 drops.
     
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    Wolkenrij Noordpoolavontuur zijn 3 verplichte sier items 2 die je koopt met sterren munten en eentje dat helemaal bovenaan de rendier express staat 1326 feestkaarsen (sta een klein groen cadeautje naast) en dan moet je daar de wolkenrij Noordpoolavontuur 3 nog doen voor 1560 feestkaarsen
    de andere nr2 haal je bij rendier express en die met nr 1 zijn sterrenmuntjes kun je vullen met wat je wil
     
    Laatste bewerkt: 24 December 2023
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    De drop-items moeten dit keer geen probleem zijn bij iedereen, heb er nu nog 3.445 op voorraad en heb er al een aantal ingeleverd (en heb daar geen SM voor gebruikt) ik heb hier op baha 2 keer per dag lablab neergezet met een tiki masker en kreeg elke keer 188 di's, vanmorgen van me koffie kreeg ik er 130, op de farm had ik 2 per dag hortensia en die dropte ook maximaal hier
     
  8. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Als je het hoogste pakje hebt ingeleverd van de boerderij en Volle Maan en je hebt voldoende drops kan je die ook ophalen
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah ook volle maan. Dan begrijp ik dat ik er nog niet bij kan. Ben er bijna. Dank je wel hoor.
     
  10. Lieve

    Lieve Halfgod

    enkel als je eiland en farm ook ingeleverd hebt anders kan je ze niet innen met de drops
     
  11. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Enk was me net voor je moet dus ook volle maan uitspelen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. familiedewijs

    familiedewijs Junior expert

    vraagje heb geel en groen klaar maar krijg voor rood en paars er geen 5 wat doe ik niet goed
     
  13. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Jeetje, ik had niet het hele scherm. Heel erg bedankt Enk52!
     
  14. familiedewijs

    familiedewijs Junior expert

    dank je wel fijne feestdagen
     
  15. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Combo: roos oranje groen blauw --> 4x Xl gereedschapskist, maar ook 45 extra muntjes :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. Lieve

    Lieve Halfgod

    Hier gaf dat 1 kist vol verbetering en 25 munten
    Is bij iedereen anders dan
    de muntjes zijn zijn een ramp, hoop dat ik de wolkenrij nog kan vrijspelen
     
  17. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Heb 4 bestellingsboek geoogst, nu wou ik cadeautjes inpakken en staat er een slot op? heb het al 18x gespeeld en nu kan ik niks!
    hebben meer spelers er last van gehad?
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kreeg voor het eerst een extra prijsje van muntjes en wel 50 stuks. :music:De vaste prijs is 66.300 ep.

    Had gedaan beer - boek - trein - radio.
     
  19. dubbeldaan

    dubbeldaan Gelegenheidsauteur

    Ik weet niet of deze vraag al gesteld is maar:

    Wolkenrij 3 waar je bepaalde sieritems op moet zetten, klopt het dat je 1 sieritem in het spel krijgt en dat je de andere 2 voor de muntjes moet kopen?
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  20. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Dat klopt en ze moeten eerst op het land voor ze op de wolkenrij kunnen omdat er een speciale lading op zit
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.