Praatgroep - Noordpoolavontuur

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 19 December 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    ik weet het maar ben een beetje ongeduldig:oops:, na 140 draaien aan het rad toch 2 bonussen van 100% gedraaid dus nog maar even doorgegaan.;)
    Tot 3 januari vind ik echt te saai, zoveel hetzelfde.
     
    Tyrany, Boeretrien1 en Gert-Jannetje vinden dit leuk.
  2. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik kom niet verder. Ik heb op het randje van het scherm een tweede itemtegel kunnen activeren, maar ik kan niet inleveren bij de voetbal om de kerstman te krijgen. Ik heb ook geen nieuwe sleutel. Ik bevind mij op het hoogste punt van de bodem van de berg, als ik naar de top ga, lijkt het alsof er een deel berg mist. Ik kom zeg maar tot tegel 15, daarvan was net een randje zichtbaar, tegel 16 en hoger kan ik niet zien/komen.
    *Edit*
    Zojuist de pijltjes ontdekt aan de linkerzijde van het scherm.
     
    Laatste bewerkt: 22 December 2023
  3. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Sorry hoor maar ik kan die dennentakken nergens in mijn inventaris vinden. In de molen staat dat ik er 5 heb... en je hebt 10 nodig om een krans te maken?? - Ik denk dat ik er nu beetje te laat mee ben... wilde een zilveren sleutel voor de Maanwereld, maar heb er eentje voor Baha... ik sla dus maar over.
     
    Laatste bewerkt: 23 December 2023
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Er staan 2 vakjes voor iedere krans . 1 per stuk en 1 per 10. Even kijken welke je kan gebruiken.
    Je kan ook eerst Bahamarama doen. De volgorde maakt niet uit
     
    Feelosopher en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  5. mosa8

    mosa8 Forumleerling

    kan iemand mij vertellen hoe ik aan de items kom om de wolkenrij noordpoolavontuur 1 te kunnen vullen
     
  6. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    De 2 die ingevuld zijn moet je kopen met de stermunten net als de wolkenrij zelf.Let op, ze moeten wel eert op je veld tot de lading eraf is. Daarna kunnen ze pas op de rij. De rest mag je gewoon zelf invullen uit je inventaris . Als het formaat maar klopt
     
  7. mosa8

    mosa8 Forumleerling

    het zijn blanco vakjes ,daar zou toch alles op moeten kunnen ????
     
  8. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Als het de goede maat is wel. Er moeten 3 2 vaksitems op
     
  9. mosa8

    mosa8 Forumleerling

    ja daar heeft u gelijk aan maar toch kan ik hem niet vullen , ik heb meer dan genoeg items daarvoor tevens zie ik wolkenrij noordpooladvent 2 ook niet bij de wolkenrij en vakje 33 zou die moeten geven ! ik heb alle vakjes geleverd
     
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Er is denk ik een beetje verwarring in de werkplaats van de kerstman zit ook een wolkenrij die
    je voor stermunten kan kopen , als je dat gedaan hebt kan je die rij wel vullen.
     
  11. mosa8

    mosa8 Forumleerling

    ik heb die rij al maar vullen lukt niet helaas, klopt u heeft gelijk ik heb hem inderdaad moeten kopen en nu kan ik hem wel vullen hartelijk bedankt
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Helemaal blij met de Maanvis. Die had ik nog niet.

    Nu nog druk bezig met de boerderijkrans en op naar de Pelikaan. Dan nog de Waterspuwer proberen te halen. Dus hier nog druk druk.
     
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Goed bezig Schaapje!
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja gaat lekker. Zit alleen te denken en te wikken en te wegen wat ik met de muntjes ga nemen. De wolk met de 2 items die daar waarschijnlijk op moeten of toch de classic ++ stal van de rendier en de neonstallen. Gelukkig loopt het event nog even en kan ik kijken hoe het loopt met de muntjes.
     
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    De wolk die je in de winkel koop kunnen gewoon items op uit je inventaris en niet die je moet kopen.
    Die moeten op een andere wolkenrij.
    Rendier++classic stal heb ik wel over hoor Schaapje die stuur ik wel met de ruil.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah, dank je wel voor de info. :music: Dan neem ik items voor de andere wolk en de wolk uit de winkel laat ik dan denk ik lopen, kan ik andere leuke prijsjes nemen.:music:
    Als je een rendier++classic over hebt en kan missen, graag. :inlove:
     
  17. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Heeft er al iemand een combo gevonden met de meeste muntjes? Ik weet dat het voor iedereen anders is/kan zijn, maar je weet nooit :)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb alleen 15 en 20 tot nu gevonden.:music:
     
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Groen/blauw/roze/rood geeft bij mij 30 muntjes.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    komt goed hebt je er 1 of 2 nodig.

    Oeps post ik weer dubbel.
     
    jolanda13, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.