Praatgroep - Noordpoolavontuur

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 19 December 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Er zit een speciale lading op,dus ergens plaatsen,en oogsten
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  2. oooh! oeps
     
  3. Gretha45

    Gretha45 Junior expert

    Ik heb de wolkenrij van de muntjes niet genomen, niet heel bijzonder. Deze zou je kunnen laten zitten zodat je de andere wolkenrijen wel kan vullen.
     
  4. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    Welk item mis je? ik kan er nog een kopen op een andere farm.

    # stuur maar een berichtje naar Selvi51
     
    Laatste bewerkt: 3 Januari 2024
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik wil toch ff zeggen dat er meer dan voldoende tijd was om dit event te behalen:inlove:
    Ik werk fulltime in de zorg en kan meestal alleen maar 's ochtends en 's avonds farmen. Dit event duurde langer dan de meeste events.
    Je moet wel even de moeite nemen om de FAQ te lezen en zekers de tips van de ervaren spelers in het praatdraadje van het event ter harte nemen. Met alle tips en mijn eigen ervaring was dit event op mijn sloffen te doen8)
    Wil je die moeite niet nemen, dan is de kans een stuk groter dat je het event niet gaat halen...:music: En dan nog zijn er ervaren spelers die de moeite nemen om je te helpen;)
     
  6. tonkelaar62

    tonkelaar62 Gelegenheidsauteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Ik heb je toegevoegd als vriend en een bericht gestuurd, bedankt alvast
    EN ja ondanks dat ik al 14 jaar speel weet ik nog steeds niet dat je als laatste je wolkenrij moest activeren, maar ik dacht dat we dat makkelijk gingen halen. Niet begrepen dat je niet bij alle combi's sterren kreeg zodat het niet te halen was. Ik ging voor de unieke combi's

    IK denk dat je dit lief bedoeld toch?
     
    Laatst bewerkt door moderator: 3 Januari 2024
    Borkie vindt dit leuk.
  7. jolanda13

    jolanda13 Teller

    was een leuk event
    hebt 81 keer kunnen spelen alles binnen
    had verschillende waar ik maximaal maar 25 muntjes kreeg die maar elke keer gedaan.
     
    knoepertje en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Zekers... ik heb altijd heel veel aan de tips die ik lees op het Forum. Ondanks dat ik al sinds 2013 speel. Met die tips kan ik bepalen in hoeverre ik wil gaan voor de wolk of het even hou bij gewoon lekker spelen en prijsjes vangen:music: Als ik niet lees en zomaar blind begin aan een event, dan kijk ik niet raar op als ik de verkeerde keus maak:oops:
     
    LucieSchreurs, jolanda13 en knoepertje vinden dit leuk.
  9. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Ben het met Borkie eens .
    Ik begin ook altijd maar met zaaien en oogsten en wacht af welke tips er hier verschijnen .
    Neem bv de laatste tip van Venus om de combinatie van de 30 muntjes te houden en niet elke keer ( zoals ik dat ook begrepen had uit de fac ) een nieuwe combinatie te maken . Vanmiddag dus weer gewoon beginnen met zaaien en oogsten en afwachten wat de beste tactiek is . ;)
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.