Praatgroep - Noordpoolavontuur

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 19 December 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    ok bedankt, daar kan ik zeker een paar van maken :)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dat had ik ook. Nu maak ik de combi's waar ik wel stermunten bij krijg. 2de sieritem nu binnen. En morgen wel de wolkenrij. o_Ok ik dacht dat je steeds verschillende combi's moest maken. En ik vergeet wel eens om die klokjes te oogsten.
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier sinds vanmorgen klaar met het eventgewas, was begonnen op het volle maan veld en daarna de farm en als laatste baha zodat ik wat eerder kon beginnen met het 4de eventgewas op de farm en het volle maan veld. Heb nu 46 ''spelletjes'' kunnen spelen
    Hier zet ik er boerenrad items op en de sier-items die uit de piccolokist ( eeuwenoude schat / pogo show als de ladingen op zijn) komen, die wolkenrijen maak ik dan favoriet zodat ik ze makkelijker kan terug vinden als ik er wat anders op wil zetten
     
    annigjen en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    En toen kreeg ik gereedschap...
     
  5. Alexcia2000

    Alexcia2000 Actieve auteur

    Waar vind ik de items voor de
    noordpoolavontuur wolkenrij 1
    dank
     
  6. Boer-Boy

    Boer-Boy Forumleerling

    Die mag je zelf invullen met items.
     
  7. franky210565

    franky210565 Forumleerling

    ik heb net de laatste wolkenrij de 3 sieritems heb ik maar wanneer ik erop klik staat er dat ik ze niet in mijn inventaris heb,heb ze wel staan, nog iemand met dit probleem?
     
  8. boerwimmels

    boerwimmels Forum prof

    Het zijn 3 items met een speciale lading. Dus eerst op je akker zetten en oogsten, daarna kunnen ze op de wolkenrij.
     
  9. wat doen jullie met de stermunten, schaffen jullie wolkenrij aan of de items
     
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende


    Ik zou als ik jou was (ook gezien 1 van de laatste events van vorig jaar), eerst de items halen. En dan berekenen hoeveel tijd je hebt voordat event eindigt dat ten opzichte de tijd die in RL kwijt bent aan bv. werk en privè.

    Ga je eerst voor de wolkenrij heb je kans dat je qua tijd te kort bedoel ik hierboven.

    S⁶.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Net de laatste gewassen ingeleverd. Ik moet nu nog 2x de werkplaats spelen om het hele event klaar te hebben. Altijd lekker dat we met de kerst/oud en nieuw een spel hebben dat je op je gemak kan halen.
    Natuurlijk blijf ik de werkplaats spelen voor de muntjes, er zitten nog genoeg leuke prijzen in de winkel
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende


    En ter aanvulling van wat ik hierboven noemde; Vaak kan je sieritems van events nog wel kwijt op andere wolkenrijen, maar andersom niet.
     
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Eerst de items, dan de rij. Anders zit je met een grijze rij als het je onverhoopt niet lukt het hele event te halen.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  14. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    BP was scheutig met de drops deze keer.
    Ik heb er al ruim 12.000 over :p
     
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    klopt het dat we een zilveren sleutel overhebben?
     
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    ja
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  17. ik heb nu 1 wolkenrij binnen.. ik ga de 2e ook wel halen.. of de derde lukt, dat weet ik niet...
    hoever zijn jullie

    ik had net 4 bestelling boeken. wil de eerste bestelling doen, loopt de pagina vast.. ververs ik... ben ik 2 boeken kwijt... nu dus een bestelling minder kunnen doen en 30 sterrenmunten misgelopen
     
    Laatste bewerkt: 2 Januari 2024
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dan zou ik een bericht naar Support sturen. Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat bij het vastlopen van de pagina de punten niet werden bijgeteld of de ingeleverde tickets o.i.d. weg waren.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  19. kijk wel... kan toch niet meer alle spellen halen... rest wel binnen
     
  20. tonkelaar62

    tonkelaar62 Gelegenheidsauteur

    54 spelletjes gespeeld en toch niet genoeg sterren voor alle drie de items, ik mis er één. Balen zeg, Lees nu hier dat ik de combi had moeten herhalen die een keer 50 sterretjes gaf, wist ik niet
    en 3 uur na het eindigen van het event zijn mijn 'boeken' klaar :-(
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.