Praatgroep nieuwsbrief producer, september 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 3 September 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Hierbij wil ik mij van harte aansluit. zelf had ik op mededelingen betreffende het Mentorschap gehoopt -.-
    Maar misschien in een volgende nieuwsbrief ? 8)
     
    Sintra98 en -Nigelle-12 vinden dit leuk.
  2. AN_dv3

    AN_dv3 Forumleerling

    S6 Varun.

    Ik hoop dat we snel iets kunnen beleven
    ziet er allemaal mooi uit
     
    moontje68 vindt dit leuk.
  3. -Nigelle-12

    -Nigelle-12 Forumleerling

    Dit is nog eens goed Nieuws
     
  4. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Welkom Varun,
    Nieuwe plannen zien er goed uit:) Hoop dat we er niet te lang op moeten wachten.
    Groetjes,
    Susan
     
  5. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Is goed weer eens te lezen wat bigpoint in de maak heeft voor farmerama. Er zijn in het verleden wel meer nieuws brieven geweest met producers die nieuw waren en wat ze wilden met het spel. Zo zou het mentorschap ook aan gepast worden maar niets, ben het met een eerdere reactie hier in het draadje eens dat het niet helemaal eerlijk is zoals het nu gaat. Denk dat het ook hoog tijd is om de alchemist eens onderhanden te nemen. Alchemist is zinloos bij de andere ambachten is met minder plaats een beter resultaat te halen en kan je daar de items nog verkopen. Het rif is leuk en al toe gezegd door een vorige producer laat maar komen. Maar om positief af te sluiten nieuwe producer nieuwe kans maar dan wel over een maand een nieuwe nieuws brief zoals beloofd.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  6. SikkoK

    SikkoK Forumleerling

    Ik hoop dat er ook nog eens een oogstsysteem voor al die wolkenrijen gaat komen. Deze vergen nu meer tijd dan het oogsten van alle andere velden...

    Verder zien de ontwikkelingen er leuk uit. Ben benieuwd naar wat het gaat worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.