Praatgroep - Nieuwjaarsfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Nog 94 ,54 dus tijd zat
     
    rikmark, daisy17858, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    En ook hier is het event afgerond. Wel lekker zo met die oogstbonus en de +1 uit de kalender.
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jaja het sieritem is binnen. :D Staat prachtig op het land. :music:Ik heb weer mijn doel gehaald al is het maar een klein stukje van het event. :wuerg:xD Ik ben tevreden en kan vanavond nog 1x kwartakkers oogsten en dan bouw ik om naar grote of halve velden en zie wel waar ik uit kom. xD Daarnaast heb ik ook quest 2 en 3 klaar en een klein stukje van 5 door het sieritem. 8) Nu eens even kijken waar nog wat leuke prijsjes te halen zijn.
     
    Laatste bewerkt: 30 December 2017
    Daxter1966, rikmark, mamiagk en 8 anderen vinden dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Tuurlijk wel mikmak:inlove:
     
  5. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Wow wat gaan jullie allemaal snel zeg! Over een uur heb ik als het goed is alle Leeuwenbek binnen, daarna kan ik beginnen aan de koraal wortel. Had net, dacht ik, gezaaid maar had gedoe met het internet, kom ik terug van boodschappen doen, blijkt er nog een veld leeg te zijn -.-. Maar geen nood, tijd zat als ik het zo bekijk.
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga ook niet zo snel hoor. Ik moet nu nog bijna 9700 gewas hebben. Er is nog tijd genoeg voor het event. xD
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    II en III heb ik klaar, I en V bijna. IV loopt nog een beetje achter, maar dat komt vanavond of morgen vast goed. En dat zonder oogstbonussen of weet ik veel wat, ik gebruik alleen WAC.

    Dus Mikmak en Eleonore, geen paniek hoor!

    Met de gewassen klooi ik trouwens maar wat aan, paar veldjes van het een en een paar veldjes van het ander. Als ik echt bijna klaar ben ga ik nog wel eens aan het rekenen.
     
    -Coco1968-, Daxter1966, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    II is klaar, I bijna en de andere 3 zo hier en daar wat ingeleverd. Vannacht het lange gewas erop en dan eens kijken wat nog moet. Denk dat het royaal op tijd klaar gaat zijn.
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Even hele andere koek hoor, maar hoe veel buren kun je eigenlijk hebben zonder rune of premium?
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ah, dank Enkie :inlove:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  12. boermars

    boermars Forum-hertog

    @daxter. : mooi hoor klaar in 6 uur, thumbs up!
    ik had bij vorige event ook 9 opbrengst op kwartveldjes,ideaal.
    nu niet.
    nu alleen wac, er overheen.
    Loopt lekker morgen ochtend het lange gewas binnen en rond middaguur heb ik het korte gewas binnen.
    Quest I heb ik gedaan, weer een gat in gewas en beestjes, overweeg ook dit soort events over te gaan slaan of voor de helft te spelen.
     
    Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben met de laatste quest bezig. Gaat best lekker vind ik.
     
    -Coco1968-, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb nu nog aan gewassen 4000 van Koraal en 3500 van Leeuwebek nodig. Morgen maar weer verder prutten met de gewassen. xD
     
    -mikmak-, -matthias1952- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  15. rikmark

    rikmark Forum freak

    Vanmorgen quest ook afgerond, geen tijd gehad om het te melden.
    @-mikmak- je gaat het makkelijk redden. ;)

    Iedereen die nog bezig is veel succes en een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2018 toegewenst.
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik dacht dat ik redelijk snel was, maar als ik alles hierboven zo lees valt dat nog wel tegen. Ik heb nog nodig 1700koraalwortel en nog 1150 van die ander. Het lange gewas staat nu op 4 velden er op, kwartveldjes die mij dus 5 per keer opleveren. Op 1 veld heb ik het korte eventgewas staan.
    De questen 4 en 5 staan beide nog voor een deel open, de rest heb ik al kunnen afsluiten.

    Event is prima te doen :).
     
  17. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Het nieuwjaarsfeest net afgerond die al klaar zijn gefeliciteerd en die nog bezig zijn veel succes .
    En Voor Iedereen Een Heel Gelukkig en Gezond 2018 toe te wensen .
     
    boermars, -mikmak-, Eleonore_84 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    was een super gemakkelijk event was vaak niet thuis maar toch zaterdag avond laat klaar wel 2 x oogstbonus gedraaid
     
    -mikmak-, Eleonore_84 en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ZO event is klaar met dank aan mijn zoon die heel lief voor mama ging oogsten en zaaien.
    Dus nu rustig het nieuwe jaar in
    Allemaal veel plezier vanavond
     
    boermars, -mikmak-, hendrika73 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier event ook klaar allemaal een hele fijne jaarwisseling gewenst
     
    daisy17858, -mikmak-, Eleonore_84 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.