Praatgroep - Nieuwjaarsfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Zo ik heb alles verzameld voor de eerste quest :oops::wuerg: (flinke aderlating dit) maar ik ga mooi nog niets inleveren.
    Eerst maar eens zorgen dat ik alle gewassen bij elkaar krijg.
    Het wordt de eerste keer dat ik het zo ga aanpakken maar als ik het niet haal en wel alles al heb ingeleverd in de quest sla ik mezelf voor m'n hoofd :p

    Dit wordt voorlopig de laatste inlever quest die ik ga doen. Hierna sla ik dit soort events maar even over. Vind een schuur met voorraad toch leuker om naar te kijken.
     
    boermars en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. wendy.knijn

    wendy.knijn Forumleerling

    Weet iemand wat je met de Epische Vuurpijl moet doen?

    groetjes wendy.knijnID: 18632677
     
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben een dappere dodo geweest: ik heb alles meteen geleverd. Moest er zelfs nog even voor langs de markt voor een paar nijlpaarden xD . Dus nu ga ik die rij halen ook, al moet ik er drie dagen voor wakker blijven xD
     
  5. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Dappere jij xD. Good luck.
     
    -matthias1952- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    OOhh nu begrijp ik het . " Morgen weer sneeuw"ik dacht helemaal niet.
    Maar je bent op vakantie dus hele fijne dagen gewenst en bedankt voor je " hulpjes.
     
    -Coco1968- en kakelot69 vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja ik ben op vakantie
    Lekker kaasfondue gegeten
     
    riekje111, Errim, rikmark en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. omaagnes55

    omaagnes55 Forum-overlever

    lekker hoor, nog bedankt voor je lijstjes en geniet lekker van je vakantie.
    Goede jaarwisseling en een gezond en gelukkig 2018 gewenst.
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou hier in het o_Osten van NL heeft het vandaag behoorlijk gesneeuwd hoor, al was het dan natte sneeuw.

    @Eleonore_84 : voor de rest is deze questenreeks niet moeilijk. Gewoon een paar dagen flink eventgewas oogsten en dan komt het vanzelf goed. Als er nou DI bij waren komen kijken was ik niet meteen zo enthousiast geweest om alles maar te leveren.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  10. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Ok misschien maak ik me druk om niets. Zou leuk zijn als hier geen stress om was. Ben te lui om het uit rekenen.
     
    -matthias1952- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook begonnen. Gewassen staan op het land en nu maar even wachten. Intussen met quest nr 1 begonnen en ingeleverd t/m met 4/5. Wel een aanslag op de inhoud van mijn schuur. Quest nr 1 5/5 eerst gewassen kweken, maar ik ga verder met quest nr 2 want ik wil graag het sieritem met schaap hebben, dus daar ga ik als eerste voor.
     
    -matthias1952- en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Event afgerond8). Iedereen die net als mij al klaar is gefeliciteerd :). Iedereen die nog bezig is veel succes:)
     
    boermars, katbla, Reggaefeeks en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Buuf, al klaar??? Hoe heb je dit gedaan? Ik ben net begonnen. :wuerg:
     
    katbla, kakelot69 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De doos in de 3e rij geeft een oogstbonus van 1plus . Toen nog een oogstbonus van 200 procent gedraaid en toen met sushi en SM gesmeten
     
    katbla, Reggaefeeks, rikmark en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik vroeg mij ook al af hoe je dat zo snel had gedaan. Die doos ga ik morgen gebruiken, maar dan nog zou ik niet zo snel klaar zijn. Wel lekker dat je die bonus ook nog draaide. Appeltje eitje event voor jou dus.
    Ik ga morgen eens kijken hoever ik kan komen. Straks alles op kwartveldjes en morgen dus gebruik maken van de bonus. Wel heerlijk dat er geen DI bij komen kijken dit keer, speelt een stuk fijner.
     
    Daxter1966 en kakelot69 vinden dit leuk.
  16. wendy.knijn

    wendy.knijn Forumleerling

  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Met 9 op een kwartje gaat alles lekker snel . Ik ben nu wat korte gewassen aan het aanvullen:p.
    Vond het best wel leuk om binnen 6 uur na de start alles af te hebben en dat dan te melden:music:
     
    -Coco1968-, _Jeanie_, hendrika73 en 9 anderen vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb mijn bonus al opgemaakt, maar achteraf gezien was dat niet eens zo'n gek idee want door de rozen die ik toen geoogst heb kon ik de gewassen in drie klikken leveren. En mijn lieve farmeramavriendjes hebben me in ruime mate voorzien van WAC, dus ik kom er wel. Straks de achtuursgewassen nog even op kleine veldjes zetten, dan kan ik morgenochtend de eerste Grote o_Ogst doen.
     
    -Coco1968-, BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Als je nog een WAC nodig hebt, stuur me dan maar even een berichtje, dan krijg je er morgenochtend eentje van me.
    Bijna genoeg voorraad van beide gewassen voor kwartakkers, dus vannacht de lange event daar op. Ik denk dat ik dit keer de bomen langs de randen laat staan, scheelt weer heel veel werk als ik alles terug moet zetten. Morgen die +1 activeren voordat ik ga oogsten (als ik het niet vergeet :p)
    Alle voorraden van de dieren zijn hier nu weer terug op 100, wordt weer hard sparen om verder te gaan voor die ...... laatste beker :oops:
     
    Laatste bewerkt: 29 December 2017
    farmermikkie en Eleonore_84 vinden dit leuk.
  20. rikmark

    rikmark Forum freak

    Pffff....... wij ploeteren gewoon verder xD.

    @schaapje52..... we gaan maar eens op jacht naar die sm en susi mest :p
     
    kereltje113, schaapje52 en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.