Praatgroep - Nieuwjaarsfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    In de voorraadkamer vlak bij dat wortelbrood.
     
    LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik zet hem in , moet lukken om 3x event te kunnen oogsten binnen de tijd.
     
    LadyFamerieke vindt dit leuk.
  3. Aloryan

    Aloryan Commandant van het forum

    woei ik heb die doos natuurlijk al lang open gemaakt!! hihi kan dat niet laten hoor. heb nog wel een event booster.
    Diertjes wordt een aanslag, maar de rest moet denk ik ook wel lukken.

    even geen drop item stress.. da's wel erg lekker!
     
  4. Jokidoki1

    Jokidoki1 Forumleerling

    Ik pas dit keer met het event. Ik haal bij lange na alle totalen BD's niet. In het oktoberevent behoorlijk wat geïnvesteerd. Komt bij dat ik sowieso weinig dagen kan spelen. Jammer, volgende X weer. Iedereen veel suc6 en veel plezier en vooral een goed uiteinde en .... voorzichtig met vuurwerk!! ;):)
     
    eevee60, farmermikkie en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Vooral de dieren inderdaad, dat wordt een slachting. Ik vrees dat mijn beker de komende tijd niet erg gevuld gaat worden xD . Maar dat levert meteen een goed voornemen op voor 2018: het opbouwen van een fatsoenlijke dierenvoorraad.
     
    eevee60, LadyFamerieke en Jokidoki1 vinden dit leuk.
  6. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Ik heb ook nog een eventgewas ep-booster bonus 100%, maar weet eigenlijk niet zo goed wat dat doet.. wat gebeurt er als ik die aanzet? Meer EP voor eventplanten staat erbij. Duss.. dat is nuttig om sneller te kunnen levelen? Heeft het nog ander nut? Bv. voor een verhoogde kans op drops of het toename van het aantal drops (niet van toepassing bij dit event weet ik)?
     
    Laatste bewerkt: 28 December 2017
    eevee60 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    stuur maar een duifje, ik heb wel nog een duur "iets " , je kan dat dan ook op de markt kwijt, of zelf gebruiken. vraag maar wat je wilt.
     
    rikmark, riekje111, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. the_liberty

    the_liberty Forum-ambassadeur

    aubry47, riekje111 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die ep-booster geeft alleen extra ep op eventgewas. Het helpt niet voor meer drops, versnelt niet etc.
    Dus eigenlijk stelt het niet zo heel veel voor. Inderdaad, meer ep, dus iets sneller levelen.
    Op zich wel gunstig om hem te activeren wanneer je het 8 uurs gewas kunt oogsten. En dan nog even gebruik van maken.
     
    rikmark, missy-m85 en eevee60 vinden dit leuk.
  10. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ik bewaar ze nog maar voor het geval we ooit weer een event krijgen dat draait om EP. Is alweer lang geleden..
     
    missy-m85, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Leuk Nieuwjaarsevent, ziet er weer spannend uit :)
    Weet iemand toevallig al, wat er in de 2 eind kado`s zit van de winterkalender ?
    Ik heb er Hendrik de tuinman nog niets over horen zeggen.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  12. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Farmmunten en een sieritem 1x2. Dus je kan het zonder problemen openen ;)
     
    rikmark, BoerAnnelies, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Djw Lady ;)
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  14. voesje

    voesje Oudgediende

    ik ben ook weer van de partij. Moet wel veel werken maar tussen de diensten door moet het te doen zijn.
     
    boermars, farmermikkie en eevee60 vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Geen DI, dus kan gewoon oogsten deze ochtend. Haal wel de stallen er af die niet meer voor 14u klaar zijn, anders heb ik straks geen ruimte voor de eventgewassen.
    De tip dat we hem konden openen was ook voldoende. Daar was ik wel naar op zoek, kon helaas niks vinden. Maar heb ze wel dankzij jou tip nu geopend. Morgen de laatste 2 openen en gebruik maken van de bonus :)
     
  16. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    éh..hier een seniorenmomentje voor mij...lang gewas gezet gisteren voor de drops :)
    éh..er zijn geen drops met dit event :sleepy:

    dus gewoon kunnen oogsten alvast..slim hé

    wens jullie fijn event en een goede jaarwisseling toe

    gr Dobbertje
     
    boermars, hendrika73, maad en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    Boer Annelies vandaag kan alles open en de bonus bedoel je +1 dan zal je die toch met TG moeten openen
    Iedereen veel succes met event en een fijn eindjaar en super 2018 met veel farm plezier
     
  18. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    In dat geval bewaar ik hem nog maar even, komt misschien ooit nog eens van pas dan. Bedankt voor de antwoorden :)
     
    boermars, Errim en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    dat is een extra cadeau die hoef je niet met tg te openen als je het maar doet voor 1 januari dus zondag laatste kans.
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De reactie staat hier al. We hebben nog even om de extra cadeaus open te maken en als je elke dag netjes je vakje open hebt gemaakt hoef je er geen TG voor te betalen :). Vorige keren dacht ik dat ook altijd, maar die grote dozen kun je gewoon bewaren tot het moment waarop jij hem het beste wilt en kunt gebruiken.

    De eerste gewassen staan er hier op. Wel vreemd om alleen die 10 te zetten en je geen zorgen te hoeven maken over de DI.

    Heb de eerste quest ook voor zover ik kon ingeleverd. Ondanks mijn grote schuur toch wel een aanslag hoor. Gelukkig konden de rozen bijna overal in :)
     
    Laatste bewerkt: 29 December 2017
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.