Praatgroep - Nieuwjaarsfeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Die was ik alweer bijna vergeten, die stond bij mij ook in de planning.
    Bedankt dat je er over begint.:sleepy:
     
    daisy17858, farmermikkie en eevee60 vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dacht dat ik je al in mijn vriendenlijst had staan, maar kan je niet vinden. Wil je mij aub een duifje sturen???
    Hier ook. Niet zozeer dankzij de tip van Farmermikkie maar meer dankzij de tip van onze tipgever. Vond het zo jammer van de bonus als ik maar 2x per dag kon oogsten en het toch met de hand deed. Kan er nu mooi gebruik van maken. Knechten aan en hop, gaan met die banaan. Denk dat ik hem zaterdag activeer, als ik voldoende heb voor alle kwartveldjes :).
     
  3. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ja leuk event, als het in 2 dagen te doen is ga ik ook pas zaterdag ochtend vroeg van start, dan heb ik alles omgezet in kwartveldjes denk ik.
    Oja ik heb ook nog iets gehad, eventgewas EP-turbo voor 8 uur ook even tactisch inzetten mmmm ofniet misschien houden voor ander event?
    Scces all
     
  4. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Fijn dat je uit de schuur mag leveren.
    Zo ik eerst van alle gewassen 10.000 wou hebben is het streven nu 100.000.
    Beestjes is iets minder maar bij de kristalwatervallen kun je stallen en bomen zetten.
     
    Laatste bewerkt: 28 December 2017
    -matthias1952-, rikmark, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Wat een fijn Event .Geen DI geen molen product . Geen verbouwing alles kan lekker blijven staan Heerlijk. Ik hou ervan :p
    Ik ben niet zo vaak in beeld dus neem ik nu mij kans waar om Moeders Vaders Opa's oma's , buurtjes, alle spelers en kinderen die mee spelen .
    Een Heel Gelukkig en Gezond 2018 toe te wensen :inlove:
    gr lonnie :)
     
  6. john-j

    john-j Forum-hertog

    waar vind ik die tip van Farmermikkie of de tipgever?
    ik kan dat namelijk nergens vinden.
    mvg john-j
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  7. bepsels

    bepsels Forummeester

    Als je bij post 8 van dit topic bij de banner van Miekje klikt, dan kom je er vanzelf!
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Bij de kerstsokken kon/kan je aan het einde van de derde rij 2 cadeautjes openen als je alle voorgaande dagen hebt ingelogd.
    Toen dat vorige week aan de orde was gaf Mikkie de tip dat je dat misschien zou kunnen doen bij het nieuwjaarsvent.
    De reden daarvan was dat pakje het + 1 gewas voor 36 uur is
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    De tip was om je kistje met +1 uit de kalender te bewaren voor het event.
     
    rikmark en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Schaap geeft een groot nieuwjaarsfeest. xD Schaap staat achter de draaitafel, geweldig. Die zal en moet ik hebben. :p
    Al haal ik verder helemaal niets, maar dit sieritem is echt geweldig. Ik word nog hebberig van al die sieritems, pffff. xD

    Ziet er weer leuk uit en doe ook weer mee. Start alleen morgenavond weer later, dus niet stiekem plaatjes gaan draaien hoor! ;)

    Iedereen veel pret en draaiplezier met dit event.

    Hierbij wil ik graag iedereen bedanken voor weer een fantastisch Farmerama jaar met veel speelplezier, hulp, lachen en tips. Op naar weer een leuk speeljaar. Ik ben van de partij. :music:
     
    Hetty1, boermars, Sanham en 10 anderen vinden dit leuk.
  11. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Ik denk dat het hier gaat over het kado van de kalender op dag 24 kon je een extra kado open maken deze hield in 36 uur lang 1 extra op je gewas .Dit was niet verplicht om op het deze dag te openen kan ook later wanneer het je uitkomt. Wel doen voor het nieuwjaar anders heb je er nog niks aan .
     
    eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je hebt inmiddels genoeg reacties, maar inderdaad, ik heb ergens op dit forum gezegd dat ik het extra kadootje van de 3e rij van de kerstkalender ging bewaren voor het nieuwjaarsevent. Dan krijg je 36 uur +1 gewas bij het oogsten.
     
    eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het gaat inderdaad daar om en zoals hierboven al vaker is beschreven is de tip vorige event langs gekomen. De tips (2stuks dit keer) kun je vinden onder geruchten en speculaasjes en dan onder tip van Hendrik-Jan.

    Hebben jullie de overvolle nieuwe kalander van januari 2018 al gezien?
     
    boermars en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben er ook weer bij hoor :D

    Heerlijk dat de kristalwatervallen niet meedoen, daar heb ik nog maar één stukje van open en dan zou ik meteen weer op achterstand staan. En gelukkig heb ik nijlpaarden gespaard, die komen nu mooi van pas. Zoon zet morgen het eventgewas voor me op met mest en zo, dan heb ik meteen een beginnetje als ik thuis kom van het werk.

    En dat er dit keer geen dropitems bij komen kijken vind ik ook wel zo rustig.
     
    boermars, eevee60, Eleonore_84 en 5 anderen vinden dit leuk.
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    lekker kakelot
    Hier nog druk aan het werk
     
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zeg niet te snel gaan hoor, dan loop ik nog meer tegen een achterstand aan. xD Inderdaad heerlijk geen drops. Maar ja, die moeten we nu halen uit de vaste quests.
     
  17. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ik ga ook weer meedoen. 31 december heb ik heel weinig tijd :wuerg:....maar we hebben tot 3 januari moet goed komen. Gelukkig doos en event booster ook nog bewaard :inlove:, even kijken of ik de event booster inzet of dat ik hem nog bewaar.
     
    eevee60, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Denk dat ik weer mee ga doen, de dieren, gewassen en vruchten heb ik op papier klaar staan om in te leveren, alleen eigen keuze nog uitrekenen.
    Dus het feest kan beginnen, het start op de verjaardag van mijn oudste zoon dus dat moet een goed voorteken zijn, kan niet missen!
    Ik wil iedereen veel geluk toewensen met de komende Quest en ook voor het nieuwe jaar. :)
    Let the fun begin :D
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Morgen weer sneeuw hier
    Maar de tip is klaar
     
    hendrika73, boermars, LadyFamerieke en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    event booster waar kan ik die vinden?
     
    rikmark, LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.