Praatgroep Nieuwe zaken voor Bahamarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door Hesje, 13 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. wouterwouter

wouterwouter Forumleerling

Wordt weer leuk op BH.
    Weet iemand hoeveel gewas (Honingmeloen) je moet inleveren voor de Quest level 1 met een tegenwaarde van 1.000.000 punten.

2. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Volgens mij is dit 1.000.000/78= afgerond 12.821 (tegenwaarde honingmeloen 78 )

In je voorraadschuur zie je achter je gewas de tegenwaarde staan dit is trouwens ook zo voor de dieren, producten etc.
    Hiermee kun je dit dus altijd zelf uitrekenen.;)

Laatste bewerkt: 22 Juli 2017
  3. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

xD En dan staat straks de carnaval weer voor de deur. Oh oh wat is opa toch druk :)

lovely, Sintra98, DarkDevilDude en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

nog gefeliciteerd met je 2e kleinkind

trouwens ga eerst een regenpak of een paraplu kopen als ik steeds hier door heen moet De Kristalwatervallen8)

Sintra98, DarkDevilDude, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. wouterwouter

wouterwouter Forumleerling

Dat wordt nog even zaaien en oogsten dus :)

6. Fam.Farmer

Je kan de meloen ook verkorten qua tijd met een ambacht uit de alchemist dit is toverdrankje (level 2), verkort het groeien met 4%
    Gaat t toch weer even sneller weet alleen niet of je deze al kan kopen. ;)
    Je kan wel al het veld openen met 40 gouden bananen en/of 400 farmmunten, het zaaien en oogsten kun je ook als laatste doen je mag zelf bepalen welke van de drie je doet en in welke volgorde, dat maakt niet uit.

Succes met zaaien en oogsten.

Laatste bewerkt: 22 Juli 2017
    Sintra98, DarkDevilDude, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. bibi9999999

bibi9999999 Teller

En dan heb je alleen level 1 van de quest daarna komt lvl 3 er ook nog eens achteraan;)

Sintra98, DarkDevilDude, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

ik ben er ook superblij mee en ik zit in level 365 van de bahamarama ...maar ook ik blijf speelveld tekort komen ...van mij mogen ze heel farmerama nog meer uitbreiden...:music:

9. Fam.Farmer

Je word op je wenken bediend zullen we maar zeggen, eind aug/ begin september komt deel 4/5 en 6 erbij ;)

eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

dat zou helemaal toppie zijn ...:D

eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. Fam.Farmer

Dat haal ik gewoon uit de FAQ, dit staat er:
    Een veel gevraagde uitbreiding van Bahamarama komt er aan: een nieuw eiland dat je in delen vrij kunt spelen.
    Eind juli komt het deel (3 zones) beschikbaar. En over enkele weken (eind augustus/begin september) het tweede deel.xD

12. erik19691

erik19691 Actieve auteur

hoera!!! uitbreiding..... maakt het nog leuker dan het al is. gb zat op voorraad

Sintra98, DarkDevilDude, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Speel jij toevallig altijd met knechten?
    Al die uitbreidingen hoeven van mij niet. Heb liever een flat haha zodat we meerdere dieren op hetzelfde plekje kunnen zetten. Op baha heb ik alle gewassen ruim op voorraad en de dieren en bomen ook redelijk. Een extra veld houd in veel tijd kwijt zijn met de hand (gewenning word het) en waarschijnlijk meer gewassen met events.

Bij mij gaan er bomen, dieren en sieritems op. Denk niet dat ik er ruimte voor gewassen van maak.

14. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

uitbreiding...toppie!

ik moets enkel nog paar bomen voor ik alles had, maar ik gebruik de GB eerst voor de uitbreiding.
    Munten en spullen voor de quest voor de andere delen heb ik ook. Eerst uitbreiden en dan de rest maar weer. Met meer speelruimte kun je ook weer sneller levelen.

15. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Ben maandag vrij, maar volgens mij ga ik het druk krijgen...:oops:
    Uitbreiden op Baha en ook nog bakken!:wuerg:
    Veel plezier iedereen!:D

Sintra98, rikmark, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

mijn hoofdaccount wel en mijn bijboerderij niet

17. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Ik ben het met je eens. Weet vaak niet wat ik op baha moet zetten. Alles heel ruim op voorraad. En ook ik denk dat je voor een event vanaf nu gewoon meer gewas nodig hebt. Ik speel ook niet met knechten en na 10 minuten zijn mij uileneieren uitgewerkt, maar ik heb nu al 12-14 minuten nodig. Dit wordt dus 14-16 minuten. Ik zou veel liever een uitbreiding van de farm hebben.

18. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Om toch gebruik te maken van de uilen heb ik de truc om eerst alles te oogsten, daarna weer te zaaien en dan pas het mest bij de dieren weg te halen en hun voer en water te geven. Dan is het te doen in die 10min, anders bijna niet.

19. Fam.Farmer

Dat dacht ik nu ook waarom baha en niet de gewone farm daar duurt levelen veel langer. Daar zou ik een extra veld heeeeeeel hard toejuichen. Daar kom ik nu plek tekort.:p

blackscorpion64, Sintra98, rikmark en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Dat doe ik ook altijd, maar ik WAC altijd met kleine veldjes en dan nog bomen en de siertuinen. Lukt echt niet in 10 minuten. Als ik ooit twee akkers met stallen er bij heb, lukt het net binnen die 10 minuten