Praatgroep Nieuwe zaken voor Bahamarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door Hesje, 13 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Die moet je bij het rode mandje kopen op het eiland

Als je het standbeeld hebt vrijgespeeld in de oude Apentempel
    kun je die aanschaffen bij het rode mandje

eevee60 vindt dit leuk.
  2. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ziet er leuk uit
    nu hopen op een fok dier extra bij bahamarama

3. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Zal ik dan maar de domper op het geheel zetten, ik zie het nut van deze uitbreiding (baha) voor de hogere levels niet zo zitten.
    Dit is voor mij geen toegevoegde waarde behalve dat ze waarschijnlijk weer meer eventgewas gaan vragen omdat er mogelijk een extra eventveld bijkomt.
    Ik leg even uit, ik heb alle baha gewassen op minimaal 30.000 staan alle dieren minimaal 1000 wat moet ik dan nog met extra veld:p

Ik zou het leuker vinden als er weer eens een flink aantal quests in de coörperatie zouden komen waar ik dit soort zaken in kan leveren, en dan bedoel ik niet zo'n raar dumpevent want dat vind ik niks.
    De laatste tijd zijn er wel een aantal quests bijgekomen maar deze zijn zo klaar, ik bedoel met een echte uitdaging en een behoorlijke beloning bv.

Ik zal zeker dit veld open spelen, maar het nut zal zich bij mij althans nog moeten bewijzen. Je weet maar nooit wat er op deze rare/bizare farm ons nog te wachten staatxD

-Coco1968-, -matthias1952-, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Die komen er aan. vraagje van mijn kant in welk level ben jij op Baha?
    en op de farm?

daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Sieritems heb ik genoeg dus ik denk dat ik dit eiland daar vol mee ga gooien . Altijd makkelijk als je snel wilt levellen

-matthias1952-, daisy17858, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Koekie991

Koekie991 Forumleerling

als het voor jou geen nut heeft waarom maakt je het veld wel open?

petermaas, daisy17858, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Hoe weet jij dat er nieuwe quests aankomen mn voor de hogere levels? Heb er nog niets over gelezen...

Ga denk ik ook eerst sieritems op dit stukje eiland zetten, rest is wel voldoende aanwezig, maar de schuur staat voor met items die nu niets opleveren.

Laatste bewerkt: 22 Juli 2017
    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

Vind de uitbreiding een goede zaak, heerlijk mijn ruim 20 toverboompjes erop, veel geheimzinnige paarse draakjes en fenixjes en
    paardjes, ( mest,molentickets en sm ) scheelt een hoop ruimte en ze duren lang in tijd ....ik ben er blij mee

daisy17858, eevee60, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ik denk ook dat het voor de hogere levels weinig voordeel zal geven zonder uitbreiding van de baha levels. Als ik voor me zelf spreek ik moet nog 12 levels dan ben ik bij 400 dus iets meer als 2 maanden nog. Het zal zo gaan worden als dobbertje hier boven schrijft vind ik een goede oplossing.

eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Opa is er blij mee.
    Wordt hij nog eens grootgrond bezitter ;)

herma1234, rikmark, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Daxter1966

En straks komt het 2e kleinkind en dan heeft de grootgrondbezitter geen tijd meer voor zijn grootgrondbezitxDxD

12. Fam.Farmer

Baha level 347
    Op de Farm 112

Questen bijna allemaal gedaan behalve fokquesten die vind ik niet leuk en kost teveel sv tenzij ik ga handelen in fokdieren.
    Wat er aankomt zoals je zegt is voor gewone farm niet voor Baha voor zover ik weet.

Grtz uit Frankrijk

Waar moet ik anders heen met veel gouden bananen en veel farmmunten heb die farmmunten winkel al bijna leeg xD Wat betreft eenmalige aankopen evt een enkele keer sv maar dat was het.

Dat is misschien ook een goed idee, daar had ik dus nog niet aan gedacht:D
    Probleem is alleen dat ik op gewone farm wel wil levelen, op baha niet zo nodig, als je ze op baha-veld (nieuw) zet krijg je dan TEP toch???

blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  13. Daxter1966

Op schateiland krijg je voor sommige oudere sieritems ep , misschien kun je daar wat plaatsen en dan de andere naar het nieuwste veld plaatsen

blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Voor mij heeft het ook niet veel toegevoegde waarde, denk dat ik er ook sieritems en vnl bomen op ga zetten, dat fruit komt altijd van pas.

blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  15. Fam.Farmer

Ja ook een idee alles wat alleen EP geeft dat op schateiland en rest op nieuwe veld zetten. Zal eens kijken of dat gaat, leuk om uit te zoeken:D Heb nog wel wat sieritems staan in de opslag.

Ps. Sorry mods voor 3 posts achterelkaar ik wist even niet hoe ik ze kon samenvoegen. :p

blackscorpion64 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

fam.farmer, je kunt beter al die dubbelposten even weghalen, er staan er 3 onder elkaar.;)

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hoeft niet ik zet er gewone ep en baha ep op.

blackscorpion64, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

je kunt in het regenwoud zien welke items ep geven . Die zijn daar niet te plaatsen .
    Bv hoog in de hemel en Gerda,s garage

blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. Fam.Farmer

Weet alleen niet hoe ik ze alle 3 in 1 post moet zetten.:oops: Met kunst en vliegwerk toch gelukt. xD

20. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nou ik ben in elk geval wel blij hiermee.
    Eindelijk weer een beetje plaats erbij.
    Ben ik blij dat ik nog genoeg gb en farmmunten op voorraad heb.
    Dat krijg je als je altijd blijft twijfelen wat je voor die muntjes wil kopen.

Sintra98, rikmark, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.