Praatgroep Nieuwe zaken voor Bahamarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door Hesje, 13 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Jasmijnbubbelthee drinken voor je de koala's oogst geeft de verdubbelaar.
    Dus 1 rondje van 40 koala stallen geeft 80 koala's. Appeltje eitje toch ;)
    En nee, kwam niet langs de waakhonden heen. Kun je ze vannacht niet in hun hok laten want opa is bang voor waakhonden :oops:

2. rikmark

rikmark Forum freak

Ik kan nog geen jasmijnthee maken das nu pech....:oops:
    Nee.... sorry opa de waakhonden en ganzen in hun hok laten doe ik niet want ze moeten insluipers in hun kuiten bijten. xDxD
    Moet wel mijn spullen (hout, spijkers, hamers enz. verdedigen tegen insluipers.......

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  3. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Ik zag dat je jasmijnthee ook als cadeautje naar vrienden kan sturen.
    Weet alleen niet of je het kan gebruiken omdat je het nog niet vrijgespeeld hebt maar ik denk zelf van wel.
    Als ik het niet vergeet zal ik er vannacht 1 naar je opsturen om te proberen. ;)
    Pas gebruiken als je 2 velden koala's tegelijk kan oogsten hoor. Heb je in 1 x een vette voorraad :music:
    En .....je moet wel je waakhonden binnen houden xD

Laatste bewerkt: 17 Maart 2017
    lovely, rikmark, hendrika73 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. riamariska

riamariska Junior expert

goedemorgen ik snap iets niet ik heb de koalaverblij ik heb de ecalyptusboom vrij gespeel maar kan deze nergens vinden wie heeft voorij het antwoord want ik snap het niet.

alvast bedankt voor evt. antwoorden

5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Heb je na het vrijspelen voor gouden bananen, wel de boom en de stal in het rode mandje gekocht?
    Je kunt ook kijken op de markt, of je eucalyptus tussen de boomvruchten ziet staan, en de koala tussen de dieren. Dan weet je zeker dat het is vrijgespeeld. (Beide zullen waarschijnlijk nog niet worden aangeboden, maar ze staan er wel bij als je ze hebt vrijgespeeld)

6. riamariska

riamariska Junior expert

Het rare is dat de boom nergens staat ook niet dat het te koop is maar ook bij het vrij spelen niet helemaal nergens.

7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Je vind hem bij level 3 in de apentempel, de laatste boom.

8. riamariska

riamariska Junior expert

Bedankt eindelijk gevonden

9. farmermikkie

Leuk, de watervallen komen eraan!

omaatje75, Reggaefeeks en eevee60 vinden dit leuk.
  10. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Jippie, een nieuw eiland!! Maandag direct de delen vrijspelen, heb voldoende munten en bananen dankzij het carnavalsevent:inlove:

Daxter1966, eevee60 en wima3102 vinden dit leuk.
  11. -elvira101-

-elvira101- Forum-expert

ziet er idd weer leuk uit

eevee60 vindt dit leuk.
  12. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

hoe kom ik aan jovenella thee?

eevee60 vindt dit leuk.
  13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Leuk nou doe je ook eens wat met al die gewassen.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  14. anneke071997

anneke071997 Forumbewoner

Idd heel erg leuk, maar ik heb bij lange na geen 400 farmmunten,dus dat gaat nagelbijten worden tot weet ik niet wanneer.:wuerg: :cry:
    maar ik heb de tijd :music:

voesje vindt dit leuk.
  15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Succes, hier mazzel genoeg muntjes.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  16. farmermikkie

Je kunt wel 2 van de 3 delen al openen op de 24e, als je 40 gouden bananen hebt, en genoeg om in te leveren aan tegenwaarde.

17. moppeltje

moppeltje Forummeester

Joepiii dat is nog eens een verrassing Ziet er leuk uit die watervallen...............En dan nog eens een rommelschuur waar we de overtollige troep in kunnen opbergen voor de ruilevents enzo :p

eevee60 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  18. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Zo dat is leuk inloggen zo!! Meteen te lezen dat er nieuwe BAHA velden komen. Erg gewild, kan ik wat meer dieren rond laten sjokken.

eevee60 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Leuk een nieuw veld er bij, al vind ik het spel wel heel groot worden zo. Speel eigenlijk altijd met de hand behalve bij events dan zet ik knechten in. Sommige events (met die verschrikkelijke lange eventgewassen) speel ik zelfs met de hand. Maar met nog een veld er bij word dat wel moeilijk hoor. o_Ok om alles binnen de 10min van de uilen te doen word wel krap.

Maar misschien gaan er wel allemaal sieritems op, scheelt veel klikken haha of dieren.
    Ik kan in ieder geval 2 delen zo vrij spelen, heb ruim voldoende GB en ruim voldoende munten (dankzij het carnavals event :music:). Die ander kost wat meer tijd maar dat moet volgens mij ook wel te doen zijn.

eevee60, Reggaefeeks en Daxter1966 vinden dit leuk.
  20. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

wat bedoel je daarmee?

eevee60, blackscorpion64 en Sintra98 vinden dit leuk.