Praatgroep Nieuwe zaken voor Bahamarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door Hesje, 13 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -Rob84-

-Rob84- Forumbeginner

Hier ook maar 2 nieuwe questen + pauwfok + waaiers, maar de 2 aangekondigde questen "Regel van Twee" en "Bubbelende problemen" zijn niet te vinden.

blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

bedoelde ook bij mijn lidl in amstelveen:D

rikmark, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Heb je wel al de gewassen vrijgespeeld die je daar moet gaan inleveren?
    En heb je de ambachten al in het juiste level? (Hoewel dat misschien wel vreemd is, omdat je de quest dan toch misschien tot dat level zou moeten kunnen doen.)

Laatste bewerkt: 14 Maart 2017
  4. -Rob84-

-Rob84- Forumbeginner

Dat laatste bedacht ik me ook net, die questen zullen wel beschikbaar komen als ik het juiste level bij de ambachten behaal.

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Er staat in de FAQ level 70. Op mijn kuikenaccount heb ik die 2 dus ook niet.
    1 van de questen ben je kamille uit level 93 nodig, het kan ook zijn dat de quest tot dat moment onzichtbaar blijft.
    Anders blijven recepten altijd bewaard, dus kan ik me niet voorstellen dat het aan het level van de ambachten ligt. Hooguit aan het wel of niet hebben van het ambacht.

6. jennie79

jennie79 Forum freak

ik heb regel van twee ook niet dus zal het toch met de ambachten te maken hebben, aangezien ik alchemist nog niet in fase 4 heb en de spa manager al wel en kamille heb ik nog niet want ben pas level 90.

7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier is de pauwenfok na F5 ook gearriveerd, dat was de enige die ik miste .

rikmark, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik heb nog 64 GB nodig om alles vrij te spelen wat nog open staat.:wuerg:
    Van de laatste kamer, 2 bomen en 2 gewassen en nu alweer nieuwe gewassen, bomen en een stal.
    Ben altijd erg zuinig met GB. Ik wacht liever even in plaats van gelijk te veel vrij te spelen.;)
    o_Ok nu rustig aan, 2 nieuwe gewassen en een boom vrijgespeeld.
    Ik zie wel of ik nog meer vrij speel.

blackscorpion64, Daxter1966 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Zo doe ik het op mijn schaduw ook, daar een chronisch tekort aan gouden bananen.

daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. boerinmieke

boerinmieke Forumleerling

Ik heb de eucalyptusboom gekocht maar kan deze niet plaatsen op bahama's en ook niet in het oerwoud, iemand hier ook problemen mee?

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Aangaande de verschillende quests.
    Beleid van de laatste jaren is dat je een quest alleen ziet als je rechten hebt voor alle te leveren ingrediënten en te ontvangen beloningen.
    Dus als je nog niet in level 4 van betreffende ambacht bent zie je de quest waarschijnlijk niet.
    En ook niet als je voor één of meer van de gevraagde goederen het farma-level niet hebt, en/of het standbeeld op Baha niet hebt vrijgespeeld.

Helaas is dit niet steeds consequent doorgevoerd, maar ik meen dat tot nu toe alleen bij oudere quests uitzonderingen zijn.
    Hoe het hier zit zal ik apart moeten uitzoeken en aangezien publiceren van wat nog komt voorrang heeft voor de meeste spelers kan dat enkele dagen duren.

Heb je de boom gekocht en staat die n je inventaris? Of heb je het recht de boom te kopen en gebruiken in de Oude Tempel vrijgespeeld? Want in het laatste geval moet je eerst nog naar de winkel (rode winkelmandje op Bahamarama) om eigen exemplaren aan te schaffen!

12. -Coco1968-

Het standbeeld klopt niet, dat gaat om het tempelgedeelte waar je ze vrij kunt spelen. Anders zou ook niemand de nieuwe questen hebben gehad voordat er nieuwe zaken waren vrijgespeeld. Wat betreft het tempelgedeelte zitten er helaas nog flink wat fouten in.
    Om een aantal op te noemen: Thee totaal, Een smoothie voor Ara, Make-up party, Alle bommen en granaten, Kastelen in het Zand, Camelita's avontuur en volgens mij ook Creatieve eetstokjes, maar dat tempelgedeelte heb ik net open gespeeld, dus die laatste kan ik niet meer met zekerheid zeggen. Voor mijn gevoel zijn dit allemaal recentere quests, van een uitbreiding na invoering van Bahamarama 2.0.

Jammer dat er gekeken wordt naar de te ontvangen beloningen, dan zou ook net als met bakken en smakken, salade is hot en de mueslibar de quest op slot gezet kunnen worden bij de betreffende fase. De algemene regel was dat beloningen onzichtbaar bleven, dat graag weer terug. De rest van de beloningen zijn voor beginners zeer interessant terwijl je in level 70 niet gelijk de ambachten in fase 4 kunt hebben.

En verder is het dus raar dat de quest voor het spamanager recept zichtbaar komt wanneer de spamanager in fase 4 komt, zonder te kijken of de kamille van level 93 al vrijgespeeld is. o_Ok daar is bij deze quest dus niet goed naar gekeken.

13. boerinmieke

boerinmieke Forumleerling

Ik heb gevonden waar het aan ligt, had per ongeluk de xl gekocht, nu de gewone ook gekocht en geen probleem meer.

14. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik vind het wel raar dat je zonder de stal vrij te hebben gespeelt geen voer kunt maken terwijl ik op mijn schaduw al wel bizon voer kan maken. Was dat bij de andere gewone stallen ook zo?
    Dat weet ik niet meer:oops:

blackscorpion64, rikmark en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

Ja, op Bahamarama moet je eerst een stal hebben vrijgespeeld voordat je voer kunt maken.
    De bizon wordt een bijzondere stal, dus die hoef je niet vrij te spelen. En op Farmerama valt het ook iets minder op, maar ook daar moet je een dier hebben vrijgespeeld, dus het juiste level behaald, voordat je voer kunt maken.

blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Bedankt, ik was het echt kwijt.

17. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Nog 63 GB om alle nieuwe dingen vrij te spelen, heb 1 boom en 1 gewas vrijgemaakt om te beginnen. Moet ook nog de laatste 3 bomen en 2 van de mega-fabrieken. Duurt nog wel een jaartje:music:. Fijn dat er op baha altijd wat te wensen valt.

18. rikmark

rikmark Forum freak

Opa, na alles vrij gespeeld te hebben heb ik heb nog 157 gouden bananen over.
    Je mag een poging komen doen om ze te komen halen uit de schuur, alleen ik heb wel 5 waakhonden rond lopen en een heleboel ganzen. xD

hendrika73, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Dan ga ik een poging wagen vannacht. :music:
    Opa heeft nog maar 207 Gouden Bananen nodig om alles vrij te spelen. o_O
    Welk level Bahamarama ben jij dan?
    Voorlopig al wel 96 Koala's binnen die ik straks nodig heb voor de quest. ;)

hendrika73, rikmark en eevee60 vinden dit leuk.
  20. rikmark

rikmark Forum freak

Opa, ik heb alle bananen nog in de schuur is het niet gelukt om langs de waakhondjes te komen? :p
    Bahama level 304.
    96 Koala's :wuerg: wat voer je ze dan opa?

Daxter1966, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.