Praatgroep Nieuwe zaken voor Bahamarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door Hesje, 13 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. pino460

pino460 Forum-hertog

Je kunt ook de opdracht annuleren en dan opnieuw opstarten en dan heb je tijd genoeg over en als je de anaconda's al ingeleverd
    hebt krijg je die terug en dan opnieuw plaatsen .

Laatste bewerkt: 21 Augustus 2017
    eevee60 vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Dan moet ik ook tot vanavond wachten met opnieuw aanzetten om de bomen 2x te kunnen oogsten binnen 18 uur.

eevee60 vindt dit leuk.
  3. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik heb alleen de eerste tijdquest af. De volgende is voor volgend weekeind.

Daxter1966 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  4. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Steeds alles goed moeten uitkienen, hoeveel stallen heb ik, en hoeveel zet ik er neer. Hoe kom ik met de bomen uit. Zeker met de laatste , met de bikini's en de toekans was het kiele kiele of ik het zou redden ivm afwezigheid. Maar gisteravond toch klaar kunnen krijgen, alles is open :inlove:. Draai ik vandaag 200% oogstbonus.......hadwelffeerdergemogen :sleepy:

5. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik was nog dommer dan ik dacht. Ik moest niet om 6 uur oogsten, maar om 16 uur. En toen had ik gewoon kunnen oogsten. Nu was ik toch net een paar minuten te laat. Helaas.

eevee60, Katinka1700 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  6. vinc051

vinc051 Forum-overlever

nou heb het nog maar gedeeltelijk vrij gespeeld .
    op beide accounts.
    doe de tijd questen later.
    is nets waard in de vakantie.

eevee60 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  7. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Het gedeelte van de muntjes en de bananen heb ik vrijgespeeld. Nu aan de tijdsquest bezig (met de luiaards). De rest moet ik nog plannen.

eevee60 vindt dit leuk.
  8. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik doe ook heel rustig aan. Ik vind het wel leuk om te doen die quest maar nog meer land?/

Daxter1966 vindt dit leuk.
  9. Boerbon

Boerbon Commandant van het forum

Meer land - meer producten toch?

eevee60 vindt dit leuk.
  10. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

bah kom echt 2 boomvruchten te kort in fase 2. Heb er dus maar een boom bijgekocht en ga vanavond poging 2 proberen :(. Rekenfoutje ivm het ananastaartje wat ik vanmorgen niet heb gegeten.

eevee60 vindt dit leuk.
  11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Spullen genoeg maar straks voor een quest zal je het we nodig hebben.

Daxter1966 vindt dit leuk.
  12. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Heb vanochtend de tijdsquest afgerond, nu heel het nieuwe veld vrij! Alles nog wel even opnieuw indelen.

hendrika73 en eevee60 vinden dit leuk.
  13. boemer49

boemer49 Oudgediende

hier ook alles afgerond erg mooi geworden ,maar ik moet nog dik 400 muntjes voor het laatste stukje te mogen openen !! wacht maar af ....;)

eevee60 vindt dit leuk.
  14. BoerAnnelies

Het gaat wat traag hier, ben bij fase 3. Weet nog niet helemaal hoe ik zonder kopen aan 160 boomvruchten van de plumeriabloem moet komen. Denk dat het toch maar kopen word :(

eevee60 vindt dit leuk.
  15. fairie

fairie Commandant van het forum

Je kan met de tips die eerder in dit draadje staan uitrekenen hoe vaak je kan oogsten op een dag en hoeveel boomvruchten je dan hebt. Dan kan je aan de hand daarvan uitrekenen wat je eventueel nog aan bomen nodig hebt.

eevee60 vindt dit leuk.
  16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Gebruik een ananastaart en susimest, dan krijg je al 7 vruchten per boom per oogst.

-matthias1952- en eevee60 vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

Dan nog is bijkopen noodzakelijk, gezien ik er misschien 2 heb ofzo. Want de schuur heeft geen van deze bomen meer :(. Ananastaart kan helaas niet in combi met WAC en natuurlijk heb ik nu WAC aan staan voor de eventgewassen.
    Wilde terwijl ik bezig was lekker verder hiermee, maar denk dat ik maar moet wachten tot na het event. Of in ieder geval als ik mijn eventgewassen binnen heb.

eevee60, farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ja, gelijk heb je. Lekker wachten tot het eventgewas binnen is.

eevee60 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Zo, hier ook alles open van schateiland 2. Was weer ouderwets spannend.;)

eevee60, hendrika73 en -Coco1968- vinden dit leuk.