Praatgroep Nieuwe zaken voor Bahamarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door Hesje, 13 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

Het kan volgens mij ook met 3 stallen erbij toch? Je begint de tijdquest als je bikini stallen klaar zijn. Dan heb je er alvast 10. En dan daarna de volgende 10. Ik weet biet zeker of de gewone bikinistallen binnen 18. 00uur klaar zijn. Maar dat kun je uitproberen toch?
    Zelf heb ik 6 bikinistallen waarvan 2 oranje en 4 geel. Ik ga nog wel berekenen wat ik dan het beste kan doen.

Aha, ik zie net, dat Coco dit al uitgerekend heeft. En inderdaad, de wolkenrij had ik nog niet erbij bedacht. Dat moet toch goed uit te kienen zijn dan!

2. fairie

fairie Commandant van het forum

Misschien heb ik niet goed gekeken maar ik kan het nergens terugvinden. Moet je eerst alle 3 de gedeeltes van vorige keer vrij hebben gespeeld voor je aan de 3 nieuwe delen kan beginnen of maakt dat niet uit en kan je van beide de delen door elkaar vrijspelen.

3. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Nou die tijd quest zal het nog niet worden, de farmmunten heb ik klaar liggen,
    Voordeel als je nooit echt kunt beslissen wat je wil.
    De gouden bananen liggen ook op de plank, dus 4 en 5 kan ik in elk geval meteen vrijspelen.xD

4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Zo doe ik het ook, heb ik gelijk meer ruimte;)

5. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Ik vind het jammer dat er een tijd quest tussen zit. Want spasticiteit en een tijd quest gaan niet samen, dus voordat ik het laatste deel binnen heb, gaat nog heel lang duren.

Laatste bewerkt: 16 Augustus 2017
  6. annigjen

annigjen Keizer van het forum

De munten heb ik niet op voorraad. En je zal die ook niet op afbetaling kunnen geven denk ikxD.
    Ik heb er nu bijna 200

7. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het is geen minutenwerk zoals met de huisdieren. Je hebt een ruime speling. En je kunt eventueel overal voldoende van kopen zodat het maar om 1 oogst gaat.

8. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Het gaat je vast wel lukken buuf . Gewoon fase voor fase bekijken hoe je het gaat aanpakken . Genoeg bomen en stallen opzetten en eventueel ambachtsproducten gebruiken om je een grotere tijdmarge te geven . Ik ben zelf van plan om lekker lang over deze quest te doen

9. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Ik ga het allemaal rustig aan bekijken en het zal me lukken met jullie positieve support, ook al ga ik er lang over doen.

10. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Je kunt de verschillende onderdelen door elkaar spelen. De volgorde maakt niet uit.
    Wel krijg je de zones in volgorde 1 t/m 6 ongeacht welke methode je gebruikt.

Origineel was de bedoeling wel de twee questen op vaste volgorde te laten doen, maar om technische redenen heeft men daar van afgezien.

BoerAnnelies, rikmark, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Beste mods,

Even een vraagje moet je de tijdquetsten 1 voor 1 achter elkaar doen of kun je er meerdere tegelijk starten????Alvast bedankt ;)

12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het is nog nooit mogelijk geweest om meerdere tijdsquesten tegelijk te activeren, het zou me dus sterk verbazen als dat deze keer wel het geval was. En dat nog wel binnen dezelfde quest.

daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dan heb ik mooi mazzel.

.

daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. Leo.netten

Leo.netten Teller

Ik denk dat het wel gaat maar Ron of een ander teamlid kan het misschien bevestigen of ontkennen. Even een aanvulling je kan wel alles planten maar een voor een oogsten en inleveren dan ben je snel klaar.

eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. spelboyke

spelboyke Oudgediende

heb ook een vraag als je de 1ste kaar hebt moet je dan toch wachten tot de 24 uur om zijn voor je aan de 2e kunt beginnen?

16. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Nee, dat lijkt me niet. Bij voorgaande tijdsquests hoefde dat ook niet.
    Als je een tijdsquest klaar hebt, kan je direct de volgende activeren.

rikmark, eevee60, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. fairie

Ik heb nu van het 1e deel 2 fases gedaan. Met de munten en GB. Dus als ik het goed begrijp kan ik nu bij het 2e deel dat vrijkomt bijvoorbeeld GB inleveren en dan zou ik dus eerst het 3e stukje van het 1e deel open krijgen.

18. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Net als in alle quests in de coöperatie moet je de zilveren stappen in volgorde van het levelnummer doen. Pas na voltooien kun je naar het volgende level.
    Zijn hier geen gouden of diamanten stappen, maar zilver dus gewoon in volgorde.

Daarbij nog opgemerkt dat je ook uit meerdere quests altijd maar één tijdquest tegelijk kan doen.
    Het mechanisme is niet gebouwd op meerdere tijdsquests naast elkaar.

Dat begrijp je goed.

rikmark, eevee60, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Opa heeft voor de tijd quest alles op voorraad.
    Kan dus in een paar minuten klaar zijn denk ik :music:

Edit: Aiai, lees net dat je niet uit de schuur kan leveren maar daadwerkelijk moet oogsten.
    Wordt dus wel een leukere uitdaging zo :music:

Laatste bewerkt: 17 Augustus 2017
    rikmark, Daxter1966, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. fairie

Gelukkig. Dankjewel voor je uitleg. Hoef ik niet te wachten voor ik aan het 2e deel kan beginnen. Dan kan ik die 3e van nu leveren wanneer ik tijd heb en voorraad natuurlijk. Dat zie ik gauw genoeg als ik er aan ga beginnen.