Praatgroep Nieuwe zaken voor Bahamarama

Discussie in 'Overig archief' gestart door Hesje, 13 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Een tijdsquest, leuk:inlove:! Die zitten verder alleen maar in de begin-quests van het spel. Geven toch weer een geheel nieuwe uitdaging. Heb er zin in.

2. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Heel erg leuk . Ik heb er weer zin aan .

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

deze vind ik niet zo leuk, liever leveren uit voorraad.

4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat vraagt weer om wat werk aan de winkel. Ik vind het wel leuk. Heb net van de week dat gedeelte vrij gespeeld van het eerste deel waar je uit voorraad moest leveren. Koste mij zoveel dieren dat ik het langzaam aan heb gedaan.

Heb munten en GB op voorraad dus die kan ik zo vrijspelen. De tijdsquest ga ik doen als ik een dag de tijd heb en goede voorbereidingen ga treffen.

Ik heb er voornamelijk dieren en XXL bomen op staan die veel punten opleveren in de schuur. Op het 3de kleine stukje staan bij mij sieritems die ik maar 1 keer per dag kan oogsten.
    Op de farm van een buur heb ik er allemaal bomen neergezet, hoef ik er maar 1 keer per dag naar toe! Alle gewassen heb ik hier op minimaal 10.000 op baha dus daar hoef ik het niet voor te doen.

5. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

160 Plumeriabloemen in 18 uur........ik heb maar 4 bomen.....gaathemniewordennie.....-.-

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Heb ook maar 4 bomen......:music:

blackscorpion64, daisy17858 en popje4 vinden dit leuk.
  7. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ikke lekker 5:inlove: Dat word winkelen:music:

8. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Ben gaan kijken, en sedert wanneer zijn die "zomaar" te koop ??!!?? dacht dat ze van de bomenhandelaar kwamen en nu staan ze in de winkel......

Edit : moet je die tijdsquesten in volgorde doen zoals het er staat???

9. Daxter1966

Ze hebben altijd in de winkel gestaan , je koopt deze boom vrij met GB

10. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Leuk, die tijdsquest.
    Ik ga het wel rustig aan doen. 1 of 2 levels per dag.

freedom, ik vermoed dat ze in volgorde moeten.
    En de plumeria is altijd een gewone boom geweest.

11. Daxter1966

En nu komt het piratenpapegaai ei en de fiool van groei misschien van pas .
    Om van alle bomen 40 aan te gaan schaffen is wat begrotelijk

12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Met de piratenpapegaai en xxl bomen heb je er aan 9 genoeg. Al denk ik niet dat ik van alle soorten 9 xxl bomen heb.
    Ik had er helemaal overheen gekeken dat het een tijdsquest is. Dacht deze quest op het kleine account even te doen, maar dat valt dus tegen.
    Ik vind het wel weer een leuke uitdaging.

13. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier geen 9 xxl's in elk geval.

blackscorpion64, daisy17858 en popje4 vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

Ondertussen nagekeken, hier alleen van de cacao. Ik zal nog aardig gewone bomen bij moeten kopen voor die quest.
    Maar eens kijken of ik hier zaterdagochtend aan kan beginnen. Moet ik vrijdag op tijd de bomen opzetten.
    Voordat ik al die questen heb gedaan gaat nog wel een tijdje duren.

15. popje4

popje4 Levende forumlegende

hahahhah hier ook lang niet genoeg van al die bomen.....maar twee van die plumeria dingen en maar 1 xl......ach we hebben de tijd over een jaartje de rest wel klaar denk ik zo.....vind het wel mooi zo met al dat groen op de achtergrond.....suc6 allemaal....

16. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Je kan ze kopen in winkel voor 66.000 per boom.

17. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja en dat maal 9....is veul.....en de xletjes zijn nog veul meer.....ach geld zat hoor daar gaat het niet om maar wil ook nog zo graag een vis die heel veel kost.....keuze's:p

blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

De bikini's bij elkaar krijgen wordt ook nog een uitdaging. Zo zonde dat om die eentje te maken hout kost. Wil ook graag de menagerie uitbreiden..Heb nu maar 7 bikinifabrieken, en zou er dus nog 13 moeten maken á 400 hout. De rest van het gereedschap ruim op voorraad.

19. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Had nog niet bij de ambachtsproducten gekeken, scheelt idd weer. Heb van de bomen mijn totale tot 20 aangevuld. Klokje aanzetten net voor de oogst en dan binnen 24 uur nog een keer, moet niet zo'n probleem zijn.

20. -Coco1968-

Wanneer je de wolkenrij hebt voor snellere werkstallen of een ambachtsproduct gebruikt voor snellere werkstallen dan heb je samen met de rune in de boom de bikini binnen 18 uur klaar. Daarvoor is het wel nodig om net binnen de 18 uur te kunnen oogsten. Maar het scheelt dan wel de helft van het aantal stallen, en voor jou dan maar 3 meer om te maken.
    Dat is inderdaad het gemakkelijkst. Maar ik vind het wel een uitdaging om er zo weinig mogelijk voor aan te schaffen.
    Als je er voldoende BD voor over hebt kun je zorgen dat je overal het gevraagde aantal van hebt, en dan op de juiste volgorde oogsten, dan kun je binnen een half uur de hele quest hebben gespeeld. Tenzij er dan net iets meer ruimte nodig is, dan ben je 20 uur langer bezig.