Praatgroep Nieuwe zaken voor Bahamarama

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door RonSchoof, 12 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Wat eet die dolfijn eigenlijk? :music:
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Gouden bananen xD
    ik gok op vis en krab/kreeft, maar ja, die haai eet ook ananas en mandarijnen dus kan van alles zijn ;)
     
    boermars, -Coco1968- en Borkie vinden dit leuk.
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Als ie gouden bananen eet, dan gaat ie bij mij op dieet... xD
    Maar is dus nog niet bekend? Dan hou ik op met zoeken...:)
     
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Bij een andere topic werd vorige week (dacht ik) al even erover gesproken zonder details qua benodigdheden door een andere speler. Misschien dat hij/zij zich alsnog daarover zich uit kan laten.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bedankt voor de tip... heb het gevonden door op "dolfijn" te zoeken. Twee heilige basilicum, dus die moet ik dan eerst maar vrijspelen om voer te kunnen draaien...:p
     
  6. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Dolfijnenvoer.

    Je maakt het in de molen met 2 koriander en 2 heilig basilicum in 10 minuten.


    De dolfijnenfaq zal er morgen wel staan, dan staan alle gegevens erin. Beetje druk geweest afgelopen week met al die voetbalfaqs en wat erbij kwam maar alles is in de maak.
     
    LucieSchreurs, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bedankt Ron! :D Dus ook de koriander eerst vrijspelen:music:
    En maak je niet te druk! ;)
     
    boermars en gelderblom vinden dit leuk.
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Dan heb ik wel een ander punt qua GB die de aanschaf van de dolfijnenbad moet kosten, want dat zou betekenen dat zowel zeehondenbad als dolfijnenbad voor hetzelfde GB (beide 45 GB's) aangeschaft kunnen worden. Klopt dit dan ook vraag ik me af bij deze? Of wordt dit ook nog aan gepast voordat de dolfijnenbad live gaat?

    En nee ik wil niet de mods extra werk bezorgen!
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik heb even de documentatie er bij gepakt en ja, het klopt dat beide dieren 45 GB kosten.

    Ik weet trouwens niet wat je bedoelt met aangepast, er is niets aangepast door BP.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik bedoelde met aangepast, of dat de aanschaf kosten nog wordt veranderd in de komende (t/m morgen dat het live gaat dus) uren. Maar je geeft zelf al in je antwoord aan dat beide 45 GB kosten is/gaan kosten. Ik heb kamer 9 (waar beide in 'komen te' staan) nog niet vrij gespeeld namelijk.

    In ieder geval voor mij duidelijk. Niks om verder druk te maken.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    :oops:
     
    Borkie en boermars vinden dit leuk.
  12. boermars

    boermars Forum-hertog

    Geweldig die uitbreiding weer, gelukkig heb ik genoeg bananas!
    ik doe mee!
     
    Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb je alleen gezien dat de dolfijn voer eet wat je moet maken van de nieuwe gewassen die ook in het spel komen. Met alleen de dolfijn kun je dus weinig, tenzij er mensen zijn die het voer direct op de markt te koop aanbieden.

    Met de ruim 700GB die ik op voorraad heb haal ik de tempel direct maar weer leeg. De dolfijn ziet er echt super leuk uit en het huisdier upgrate wat we uit de tempel kunnen halen vind ik ook erg fijn. Een EP bonus voor 1uur lang. Dat is wel wat fijner dan de 10min die de uiltjes geven.
     
    boermars, schaapje52, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hier ook alles vrijgespeeld nog 1806 GB over.
    Weet iemand hoe dat luiaard huisdier er uit ziet? Ik heb die vrijgespeeld maar kan die niet vinden
     
    boermars en Borkie vinden dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    het is een blauw gordijn.
    je vindt hem in je inventaris bij het blauwe vaasje
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Moet dat gordijn over het vulkaan gebouw heen? of hoe werkt dat?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende


    Moet je er overheen zetten
     
    Borkie, Sintra98 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, je gaat naar de akker waar je bungalow al staat.
    Op die akker ga je naar je inventaris bij het blauwe vaasje.
    Daar pak je (met de hand, niet de knecht) dat blauwe gordijn en je plaats hem over de bungalow.

    Let op, als je bungalow net bijna klaar is om te oogsten, kan je misschien beter even wachten met upgraden. Want als je de upgrade eroverheen zet, duurt het weer 48 uur voordat je hem weer kunt gebruiken.
     
    Borkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ken hier pas over 168 uur :music: heb net de 1e en die gordijn moet dus nog ff wachten :wuerg:
    Verder alle nieuwe zaken ook kunnen vrijspelen ..dolfijnvoer staat al in de molen :inlove:xD
     
    boermars, .Fisherman., Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dank Fisherman en farmermikkie voor de uitleg ik heb ergens iets gemist kennelijk
    @ bij het plaatsen van het gordijn springt de teller weer op 48 uur wachttijd
    Het handigst is dan het gordijn te plaatsen als je het vulkaangebouw geoogst hebt
     
    Laatste bewerkt: 20 Juni 2018
    .Fisherman., Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.