Praatgroep Nieuwe zaken voor Bahamarama

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door RonSchoof, 12 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het is, zoals de OA zegt, een extraatje vanwege alle geduld dat we van tijd tot tijd moeten vragen.
    In die zin dus zeker een vorm van compensatie, maar niet voor één specifieke storing.

    Tussen bedenken en in het spel brengen van een sier-item zit een verwerkingstijd van minimaal een maand.
    Maar wat het sieritem geeft kan nog op de dag van live gaan worden bijgesteld. Bijvoorbeeld dat het naast (T)EP ook iets anders geeft.
     
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Toch bedankt BP, leuk extra-tje! (dacht dat het misschien iets was wat achter de hand gehouden was voor het geval dat;))
     
    daisy17858, -matthias1952- en eevee60 vinden dit leuk.
  3. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik heb met vuurfestival ingeleverd tot waar ik 2 keer een bloemenkrans moet krijgen, nu kan ik alleen de bloemenkrans niet terug vinden tussen de consumptiegoederen. Weet iemand waar ik dit kan vinden? Ben benieuwd wat ik ermee kan. Ik heb al opnieuw ingelogd
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  4. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ook nog niet gevonden
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  5. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Let op!!! de bloemenkrans is een half product uit level 5 van de ambacht bloemist. Met de bloemenkrans kun je andere kransen maken bv de lentekrans. Je moet dus level 5 bloemist zijn om deze te kunnen gebruiken. Je krijgt deze bloemenkrans omdat er een nieuw recept voor level 5 bloemist komt zodat je met deze bloemenkrans het nieuwe recept kan maken.

    In de andere quest prachtige show kun je het nieuwe product " de tropische bloemenslinger " verkrijgen. De bloemenkrans uit "vuurfestival" kun je dus gebruiken om deze tropische bloemenslinger te maken. Mits je in level 5 van de bloemist zit en het recept hebt verkregen uit 'Vuurfestival fase 5"

    Je kan je bloemenkrans wel terugvinden in de schuur en dan kijken bij ambacht daar staan al je ambacht half-producten (die je nodig hebt om een product te maken). onder andere zout, suiker, bladerdeeg etc.

    Hoop dat het een beetje duidelijk is. ;)
     
    hwjstolwijk, pino460, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Oh dat is teleurstellend. :cry: In elk geval bedankt voor je antwoord, blijkbaar heb ik weer delen gemist van de info.
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Over welk sieritem heb je het? Volgens mij heb ik iets gemist.
    Of misschien ben ik het weer vergeten.
    Kan in de oa niets vinden.o_O
     
    Daxter1966 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    eevee60 vindt dit leuk.
  9. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Daxter1966 en eevee60 vinden dit leuk.
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    En dan er morgen nog aan denken.
     
    Daxter1966, pino460 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik heb eraan gedacht om het item te claimen.
     
    eevee60, Daxter1966, annigjen en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Bedankt voor het mooie sieritem en we hebben ook heel veel geduld met storingen xD
     
  13. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    Hier lig ik al in t zonnetje :music: en laat me heerlijk in verwennen :inlove:
     
  14. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Dank je wel voor het mooie sieritem en we ploeteren gewoon weer door . xD
     
  15. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    eevee60, daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook het sieritem binnen:inlove:
     
    eevee60, Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Een vorig sieritem, waar we een aantal keer tulpenguldens van kregen, werd automatisch met de knechten meegeoogst.
    Ik denk dat het nu ook het geval is. Het is geen huisdier, en ik kan geen reden bedenken waarom je hem niet met de rest zou willen mee-oogsten.
     
  18. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    was meer dat ik het steeds vergeet te oogsten
    omdat ik met knechten speel
     
    daisy17858, eevee60, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Ik heb alleen het bahamarama eiland met sterretjes vrijgespeeld. De rest moet nog.

    Eens heb hem ook op het siereiland gezet morgen voor het eerst oogsten
     
    Laatst bewerkt door moderator: 16 September 2017
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    niks geen problemen met de sieritem
     
    daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.