Praatgroep Nieuwe zaken voor Bahamarama

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door RonSchoof, 12 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Gelukkig zijn dat alleen maar de vertalingen, wel lastig voor ons maar de database zal er niet van in de war raken
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    Ik had iets minder gouden banaantjes, maar ik heb ook alles gelijk kunnen vrijspelen en ook gelijk gekocht. Ik kijk altijd eerst van welk dier ik het minste heb voor ik stallen ga plaatsen, maar omdat ik nu bezig ben met grote hoeveelheden pandavoer te maken in de molen gaat het sowieso even duren voor ik deze 2 nieuwe stallen kan gaan gebruiken. Tot die tijd houd ik me dit event waarschijnlijk bezig met mijn voorraad zeehonden, dolfijnen en olifanten aan te vullen .:)
     
    jolanda13 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  3. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoi

    de gegevens van de qwest die je krijgt bij level 800 staan op het forum maar er eerder gesproken over een speciale gast /klant.
    ik kan net vinden wie dat is of wat hij doet.
    heeft iemand enig idee??????

    mvg john-j
     
  4. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Dat zat hier niet bij, blijkbaar is er op de route van update 1 naar 2 iets veranderd. Sorry daar heb ik ook geen invloed op en toen had ik ook niet meer informatie dan wat in de eerste OA stond.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  5. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Goedemiddag, de 2 nieuwe questen zijn al in de lucht. De eerste heb ik al klaar.
    En je kunt al scheerstallen zetten van het zombieschaap; ik heb er zojuist 44 gekocht en op de akker gezet.
    Maar de +2 volle maan-oogstbooster werkt hier niet op; klopt dat of kan ik beter wachten met oogsten?
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik heb het doorgegeven. Ze gaan er naar kijken
     
    -matthias1952- en boerwimmels vinden dit leuk.
  7. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    En waar vind ik die scheerstal van het zombieschaap of kijk ik verkeerd?
     
  8. familiedewijs

    familiedewijs Junior expert

    in de stad bij de stallen daar kun je hem kopen
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  9. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Thanx, inmiddels gevonden.
     
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In de werkplaats in de stad kan je hem bouwen. Overigens is dit het topic over Bahamarama
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Zo weer nieuw(e) dier, boom en 2 gewassen. Alleen jammer dat je (doordat je voor het voer) 1 van de gewassen en de stekjes van de boom nodig heb geen voer voor de dodo kan maken vooraf.
     
  12. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Nog 2 nachtjes slapen... Oeps, zie nu dat het zelfs morgen al ingaat, dus nog maar 1 nachtje slapen!
     
    Laatste bewerkt: 15 November 2022
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  13. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    En dan?
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Leuk hoor, we kunnen weer smijten met bananen xD

    In verband met de bijbehorende quests heb ik op de watervallen toch maar wat krabben, luiaards, notenkrakerfabrieken en slaapmaskerfabrieken neergezet, want mijn voorraden daarvan bleken zeer bedroevend. Roze en gele bananen heb ik genoeg, maar die heb ik toch ook maar gepoot, voor de markt. De libelles en zo konden er wel vanaf, ik heb nu zowat 650 miljoen aan BD waarde bij elkaar geharkt voor het oogstevent en als het daar niet mee lukt helpen die paar extra libelles me ook niet meer xD
     
    -matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  15. olly51

    olly51 Forumleerling

    waar kan ik necromiomioncomputer kopen ?
     
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Deze kan je maken/kopen bij de Jack's Shop van de Volle Maan. Het is de werkplaats van de Tentakelwezen namelijk.

    Deze trouwens ook te koop bij de werkplaatsen (is goedkoper dan via VM) in de dit is de weg naar de stad btw.

    S6.
     
  17. Lieve

    Lieve Halfgod

    De Het Baha-museum (quest 1.724) sta die al in de lijst van quest of komt die later?
     
  18. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  19. Lieve

    Lieve Halfgod

    Laatste bewerkt: 20 November 2023
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De quest staat gewoon in de coöperatie en heet het Baha-museum.
    Het museum zelf kan je kopen in de Apentempel voor gouden bananen en voor TG bij het rode mandje. Je vind hem terug bij je sieritems op Bahamarama