Praatgroep Nieuwe zaken voor Bahamarama

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door RonSchoof, 12 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    is mij niet duidelijk hoe je aan een spookdiertje komt. Mysterie stal?
     
  2. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ja klopt. Deze zijn bij aankoop van 1 of meerdere pakket(ten) ook te verkrijgen.
     
    FarmerJuline vindt dit leuk.
  3. pandabeertje52

    pandabeertje52 Actieve auteur

    Het zou wel fijn zijn als er een uitbreiding komt voor Baharama, de teller staat op 600.
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Volgens mij is dit (dan wel dingen die daar direct mee te maken hebben) de laatste tijd wel vaker gevraagd.
     
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nee dat is het niet ze vragen om meer levels of een nieuw veld , maar sommige ook wel om nieuwe dingen.
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben altijd veel blijer met nieuwe dingen om mijn overtollige bananen aan uit te geven. Zo'n level up op baha levert verder toch niks op.
     
  9. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Omdat we niet meer levels hebben op bahamarama hoef ik daar ook geen tep te verzamelen en kan ik mooi de siertuinen daar gebruiken voor rad items of andere items die kistjes geven. Kan ik die tenminste ook kwijt. De velden gebruik ik om voorraad te maken om in te leveren tijdens event of een toplijst. Dus ik vind het prima zo dat het maar tot 600 gaat.
     
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Altijd leuk, nieuwe dingen op de Baha.
    Nu vooral blij met de nieuwe spullen in de winkel. Eindelijk het sieritem Oeps! om de wolkenrij te vullen. Straks nog maar 1 grijze wolkenrij. Hopen dat het item Prikt als een bij, ook ooit nog een keer in de winkel terugkomt.
     
  11. jackie1954

    jackie1954 Forum prof

    hoe kom je aan tijgerpantoffelwerkplaats
     
  12. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Die kun je in de stad maken in de werkplaats van de tijger
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. jackie1954

    jackie1954 Forum prof

    dank je wel heb hem gevonden
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja precies!
     
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik verzamel het wel voor als de nieuwe levels komen heb je die vast in de pocket
     
  16. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Staan jullie gouden bananen ook al zo te trappelen? 8)
     
    Sintra98, Borkie, hendrika73 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    net geen 2800 bananen staan, gaat goed komen. We hebben er net geen 700nodig.
    Had nog twee queesten staan met bijzondere dieren/stekjes. Dus mooi op tijd met de nieuwe.
     
  18. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    met 8700 gouden bananen op het schap zal ik het bijna niet merken dat ze verminderen
    en de nieuwe levels? eens kijken hoeveel we nodig hebben. misschien gaan er ook ineens enkele zomaar klaar zijn
     
  19. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Veel spelers zullen inderdaad een eind omhoog schieten aangezien de TEP altijd bij is blijven tellen en dan krijg je ook nog steeds GB.
     
  20. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Moet gaan lukken de nieuwe dingen op Baha, hier ruil 7500 gouden bananen in de schuur.
    Succes iedereen, Ik heb er zin aan zou Fortijn zeggen.xD