Praatgroep Nieuwe zaken voor Bahamarama

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door RonSchoof, 12 Maart 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hoezo overslaan????????:wuerg:
    Het is geen event maar nieuwe zaken voor de baha die dus blijvend zijn
     
    Angelique.., boemer49 en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Leuk weer nieuwe dingen op Baha. o_Ok de quests vind ik weer leuk. Nieuwe uitdaging op Baha. Lekker weer pruttelen voor een quest.
     
    winny1988 en carinakiki vinden dit leuk.
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik vind de nieuwe dingen leuk.
    Alleen de beloningen bij de quests... hoogste level diamant krijg je een oranje olifantenstal en 3 gouden bananen. :wuerg:
    (Van een buitenlands forum.)
    Mat het ietsje meer zijn bp?
     
    Leo.netten, rikmark en carinakiki vinden dit leuk.
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dank je wel
     
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb genoeg Gouden Bananen staan om de hele apen tempel nog een keer aan te kunnen schaffen :music:
    Ik zou er met plezier een stel weg geven maar dat gaat dus niet :eek:
     
    Laatste bewerkt: 4 Maart 2019
    boemer49, winny1988, rikmark en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Ja mieke , ik weet het hoor . !! maar met het vorige event haalde ik net op tijd de wolkerij binnen . !!! maar spijtig genoeg net niet al de wolkerijen van dat kastjes event . :( :( .

    Ja sintra, dat heb ik oop genoeg van de apen stallen inhuis . o_Ok de bikinie stallen . Deze moet ik zeker aan maken , want ik denk dat ik zoals ik al tegen mieke zegde . Dat ik met het vorige event te veel fokdieren en aapje s heb in geleverd . Grtjes carinakiki en ga er voor al de andere die al in de start blokken staan . Grtjes en een goede nacht gewenst .
     
    Laatst bewerkt door moderator: 28 Februari 2019
    Sintra98 en winny1988 vinden dit leuk.
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Genoeg GB op voorraad, wilde proberen om de 1000 te halen. Maar ja dat doel moet maar weer ff wachten. Deze 990 GB vanmiddag maar ff opmaken. :music:
     
  8. rikmark

    rikmark Forum freak

    Hier ook ruim voldoende GB op voorraad.
    Bomen schaf ik weer in 1 keer aan maar de gewassen doe ik weer om de beurt.
    Ik houd GB achter de hand je weet het maar nooit bij BP.
     
  9. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier ruim 1700 bananen onder het stof. En aangezien de kristalwatervallen niet mee droppen voor het carnavalsevent ga ik daar de nieuwe gewassen en bomen vermeerderen tot morgenavond. Leuk weer wat nieuwe aanwas

    edit, jammer dat de XLversie van de nieuwe bomen dus bij de X te vinden zijn net zoals de zeepnoten XL versie. Is dat voor jullie aan te passen mods?
     
    Laatste bewerkt: 28 Februari 2019
    carinakiki en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Ik zal nog eens op het Forum , goed moeten gaan lezen !! . Ik ben net begonnen te oogsten , ik heb al wat kunnen inleveren hoor , dus er komt wel een deel goed (mieke en sintra ) we zien wel hoe ver ik geraak . Ik heb weer een zware dag achter de rug , vroeg opgestaan , ( al lag ik nog niet zo lang in men bedtje ) hi hi . En er weer vroeg uit !! , want toen stond de verpleegster aan men deurtje . :) :) . Sorry reggaefeeks dat ik even jou berichtje hier voor gebruik . Jij hebt wel een hele speciale , spelers naam hé . Grtjes carine
     
  11. weegschaaltje

    weegschaaltje Forumleerling

    klein hutje met een luiaard erbij, misschien op het laatste item veld, daar staat die bij mij;)
     
    winny1988 vindt dit leuk.
  12. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    carnaval is op de drie velde van de baha
     
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo heb gisteren direct alles vrijgespeeld en van elke nieuwe boom er 3 aangeschaft. Gewassen was ik van plan om dit weekend mee bezig te gaan, maar gezien het carnavals event moeten die nog maar even wachten.
     
  14. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Hier alles ook vrij, nu de lablab erop voor de di, als het event voorbij eens maar de nieuwe dingen op het veld.
     
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De gewassen heb ik inmiddels weer compleet, nu de bomen nog. Nog 98 bananen, komt u maar door!

    [​IMG]
     
    Sintra98, schaapje52, janniekwak en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Als ik zo naar die foto kijk heb jij meer dan voldoende om uit te kiezen;):p
     
    Sintra98, schaapje52 en winny1988 vinden dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Potje goudverf erbij dan maar?xD

    [​IMG]
     
    Sintra98, Cornelly52, schaapje52 en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dank je wel! Ik zit hier al druk te verven xD
     
    Cornelly52, schaapje52, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. winny1988

    winny1988 Gelegenheidsauteur

    Hallo , allemaal . Ik ben er weer voor eventjes . :) :) . Men jongste dochter , Nelleke was wakker geworden . Ja die windt hé , mijn kinderkes slapen onder het Nis van het dak . Het is er heel leuk , wel wat koud :(:( . maar daar zijn de slaapzakken dan weer goed voor . :) :) . Resultaat nu ben ik even klaarwakker hi hi . dat lijkt me wel een goede spelersnaam , Niet dan ? O ja ik kan bijna men éérste eigen mandtje maken !!! . Wel spijtig dat het carrnaval's event , sneller gedaan is dan de Baha . :( :( . Groetjes en bedankt nog voor de fijne tips hé . Slaap lekker voor al wie nog onder de wol moet . Met een dik dekentje erbij . Lekker gezellig .
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  20. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nou zeg dat kan het eraf
    Oranje stal pff
    Ik heb neon
    Wordt steeds minder vind ik jammer hoor
    Maar wel veel inleveren
    Gr Tineke s6
     
    Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.