Praatgroep nieuwe uiterlijk van de molen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muppet1953

Muppet1953 Forumbeginner

Ik heb de beide molens aangezet. Deze draaien wel, maar de productie van het voer gaat niet verder. De tijd van hoelang het gaat duren blijft op 00.00.00 staan. Hebben hier nog meer buren last van?
    Muppet1953

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

3. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Omdat de praatgroep over de molen op slot is, zet ik mijn opmerking hier maar neer. Ik merk het wel als het verplaatst wordt.

Mijn molen liep niet meer liep en mijn 1ste slot met SV stond leeg (alleen het kruisje) maar de tweede opdracht niet begonnen was en alle tellers op nul stonden.

Was even bang dat de oude problemen weer begonnen waren.

Echter opnieuw inloggen, loste alles op.

Denk dat het gekomen is omdat ik het bekende crash probleem van de flashplayer met Chrome had

Dus als je molen raar doet, even opnieuw inloggen

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Sorry deze praatgroep hoort niet op slot te staan.

5. OkkieTrooy

OkkieTrooy Teller

Geen probleem Ron, is toch mooi geregeld zo. Wilde alleen graag mijn opmerking kwijt. Kunnen medeboeren wat aan hebben.

6. vutter

vutter Junior expert

ik erger mij mateloos aan de molen ,had ik hem de hele nacht laten draaien tot vanmiddag 2 uur breek ik hem af ,al het voer weeeeeeeeeeeg ,ik denk dat het tyd word om de farmarama aan de wilgen te hangen,het lijkt wel mens erger je niet

7. fairie

fairie Commandant van het forum

Sinds de nieuwe molen er is krijg je pas wat je draait in je voorraad als het helemaal klaar is. Breek je hem af dan krijg je alle materialen weer terug in je voorraad. Het is dus niet meer zo dat het aantal wat klaar is van hetgeen je aan het maken bent dat je dit krijgt.

8. vutter

vutter Junior expert

het word hoog tijd dat dat snel weer omgedraaid word

9. fairie

fairie Commandant van het forum

Dat zullen ze niet gaan doen. Deze verandering schijnt nodig te zijn voor het koraalrif wat er aan zit te komen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.