Praatgroep nieuwe uiterlijk van de molen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Maart 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

:D joepie betekend dit nu ook dat ik dan 8 sv tegelijk aan kan zetten x 3 dus dat ik 24 sv in bestelling kan maken ?

farmermikkie vindt dit leuk.
  2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Voorlopig is het keer 2. En als ik het goed begrijp kun je straks inderdaad het maximaal aantal aanzetten wat met je watervoorraad mogelijk is, de watervoorraad bijvullen en nog zo'n portie aanzetten.

3. Wendie

Wendie Forumbewoner

dat snap ik niet helemaal
    dacht dat er sprake was van in de wachtrij kunnen zetten, dus dan lopen ze niet tegelijk maar achter elkaar, de ene klaar en dan pas de volgende....

4. -Coco1968-

Ja, ze lopen na elkaar. De vraag is of je kunt zeggen dat je iets wat je in de wachtrij hebt gezet, ook hebt aangezet. Het voer in de wachtrij wordt wel gemaakt zonder dat je weer achter de pc hoeft, dus voor mijn gevoel zet je het aan op het moment dat je het in de wachtrij zet.
    In ieder geval kun je dus met een watertank van 300 8 supervoer aanzetten, water bijvullen en 8 in de wachtrij zetten. Met molenrune, zonder molen abbo heb je dan precies 6 dagen later 16 supervoer.

5. owl.

owl. Levende forumlegende

Is even wennen, maar ziet er top uit :)

6. chrisvee

chrisvee Forumleerling

ik ben blij met de nieuwe molen met wachtrij. dus loftrompet voor de bouwers:)

7. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik vind hem ook mooier en beter. Ben er ook blij mee

8. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

het grote nadeel is, je kunt nu niet meer zien wat je nodig heb voor iets anders als je ook de tweede hebt gevuld en om te kijken hoeveel je van iets hebt moet je eerst naar de schuur, dat vind ik erg omslachtig.
    dat kon eerder wel.

.babouska. vindt dit leuk.
  9. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Ik ben er super blij mee. en het werkt voor als nog goed.

Dank je wel programmeurs.

10. Frodootje3

Frodootje3 Forumleerling

Werkt inderdaad prima.

Hoop alleen dat 'binnenkort' voor het derde vakje niet zo lang duurt als het koraalrif ;)

11. ghellinga

ghellinga Forumleerling

Nieuwe 'verbeterde' molen ziet er goed uit en lijkt makkelijk in gebruik. :) Vooral de wachtrij is erg handig. :)

12. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

a
    volgens mij werkt ie niet goed
    heb een molenabonnement en de wolkenrij voor 10% kortere tijd en de rune in de boom, komt supervoer op 3 uur
    hij doet er nu 4 uur over.
    super voer die ik vanmorgen aangezet heb, moet nu nog meer dan 17 uur,
    normaal zou het morgen vroeg om 8 uur klaar zijn

13. stelhoeve

stelhoeve Forummeester

Ik ben tegen het zelfde probleem aangelopen bij de molen voorheen zette ik 8 supervoer aan om te draaien en deed er dan 24 uur over nu doet hij er inderdaad veel langer over. Maar de molen ziet er wel goed uit en ik denk dat dit probleem wel wordt op gelost door BP.

14. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

is al opgelost werkt nu goed

15. Lieve

Lieve Halfgod

ook de vermindering via bonenstaak hoe werkt die nu? de molen draai al?

16. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

als je de molen nu start met de vermindering van de bonestaak gaat de tijd er wel af.
    nu kijk ik weer naar de molen, zijn 2 van de 8 supervoer klaar en staat de klok nog op 24 uur.
    Daar begon die vanmiddag om 12 uur ook mee.
    snap er helemaal niks van. Hij doet het in ieder geval niet goed.
    doet er 4 uur over in plaats van 3, net als gisteren.

Laatste bewerkt: 25 Maart 2015
  17. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Vind ik ook lastig, verder super. Zo gaat er weinig tijd verloren.

lijebouwman vindt dit leuk.
  18. tajtoh

tajtoh Forumleerling

inderdaad aan molenabo veranderd niks, maar wel als je de wolkenrij voor 10% korter draaien heb geactiveerd.
    voordat de nieuwe molen er was kon ik als ik de wolkenrij activeerde 17 x SV draaien voor 3 uur per stuk = totaal 51 uur.
    heb vandaag dat ook aangezet en tot mijn verbazing zag ik dat na 6 uur de boel terug gedraaid werd naar 17 x 4 uur = 68 uur
    snap ik even niks van

19. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Dit werkt dus niet. Ik had 100 koekoekvoer aangezet en aansluitend 8 SV. Op het moment van in de wachtrij zetten, had ik 300 water.
    In de tijd dat het SV in de wachtrij stond, heb ik stallen en akkers water gegeven. Toen het SV aan de beurt was, was mijn watervoorraad nog maar 16 stuks. De molen is toen niet aan het SV begonnen. Dus volgens mij worden de goederen niet gereserveerd als je het in de wachtrij hebt staan.

20. -Coco1968-

De goederen worden wel gereserveerd. En als je dit weer uittest, schrijf dan even op hoeveel supervoer je hebt.
    Er schijnt een enorme bug in te zitten waardoor het voer in de wachtrij gelijk klaar is als je het aanzet.
    Hoe lang dat zo blijft weet ik niet, maar er is al in meerdere draadjes iets over gezegd, inclusief bij Ron die het bij controleren ontdekte en er gelijk melding van gemaakt heeft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.