Praatgroep nieuwe levels voor de boerderij

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Ik houd me meestal totaal niet bezig met levelen toen ik bijna aan de 100 zat vond ik het wel spannend maar verder interesseert het me helemaal niet en vind dat helemaal niet belangrijk ik vind het al heel wat om gewoon te boeren en de events te halen en of ik nu wel of geen gewas krijg vind ik ook niet erg ik kan de gewassen/bomen en dieren nu al niet meer bij houden en overzien
     
  2. Roos

    Roos Forum-hertog

    Daar heb je helemaal gelijk in. Dat is ook wat ik mezelf probeer voor te houden. Wie weet vallen al die biljarden zometeen wel mee. Maar deze getallen zijn amper nog uit te spreken. Dan krijg je zoiets als "dus als ik 12 biljard 35 biljoen 133 miljard 386 miljoen ep heb *haalt adem*, dan krijg je het regenboogplantje?"

    En voor Maansteen: Je kan gewassen die je niet wil planten, links laten liggen (je hebt zelfs een favorietenbalkje), maar er zijn gewassen gemaakt die voor mij 12 biljard 35 biljoen 133 miljard en 386 miljoen ep min mijn 3 miljard 260 miljoen gaan duren. En dat is geen geintje... mijn gewone rekenmachine kan dat niet aan. Niet te overzien dus. Baha loopt ook op, maar iets minder stijl.
     
  3. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    Ik houd me er ook totaal niet bezig. Niet interessant genoeg omdat je voor de event meestal maar tot level 40 ongeveer nodig hebt en voor een paar questen wat hoger maar richting de 100 en eroverheen maar 1 quest nooit events en dat samen met gewoon lekker boeren ben ik bezig dus level up op de gewone boerderij .... niet interessant ....
    (wel van Bahamarama ben inmiddels level 342 voor de gouden bananen).

    Voor de beginners is het wel interessant omdat je dan dieren/planten of bomen nodig hebt om aan de event mee te kunnen doen. Toen was het nog een uitdaging om zo snel mogelijk het nodige level te behalen.
     
  4. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    "En voor Maansteen: Je kan gewassen die je niet wil planten, links laten liggen (je hebt zelfs een favorietenbalkje), maar er zijn gewassen gemaakt die voor mij 12 biljard 35 biljoen 133 miljard en 386 miljoen ep min mijn 3 miljard 260 miljoen gaan duren. En dat is geen geintje... mijn gewone rekenmachine kan dat niet aan. Niet te overzien dus. Baha loopt ook op, maar iets minder stijl."

    ja dat bedoel ik dus dat gaat nergens meer over zoveel bil/miljarden ik laat alles gewoon links liggen wat ik niet belangrijk vind en zet idd de gewassen die ik belangrijk vind in het favorietenbalkje​
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik denk wel dat er nu veel meer EP te verdienen is dan een paar jaar geleden. Ik heb wel eens opgevangen dat mensen echt maandenlang bleven hangen in level 95, nou daar heb ik maar een paar weken over gedaan en dan speel ik niet eens echt voor de EP.
     
  6. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Even in mijn archief gedoken in november 2014 bereikte ik level 95 in 105 dagen met een gemiddelde van 160.535 ep per dag .
    Nu op de farm in 217 is mijn gemiddelde tussen de 12 en 15 miljoen EP per dag afhankelijk of er een event is waar aan ik mee doe .
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  7. Roos

    Roos Forum-hertog

    En jij bent toch al op level 217. Dan weet je wel waar je het over hebt. En krijg je het al aardig voor je kiezen bij het levelen.

    Ik heb wel het idee dat het nu harder omhoog gaat dan dat je de ep's harder naar binnen krijgt (als je begrijpt wat ik bedoel). o_Ok de wolkenrijen krijgen zometeen minder betekenis. Ik geef even een voorbeeld.

    Level 100... je moet er 25 miljoen. Beloning van een willekeurige rij = 50x je level. Opbrengst: 5000 ep
    Level 150... je moet er 25 miljoen. Beloning van dezelfde rij = 50x je level. Opbrengst: 7500 ep
    Level 217... je moet er 538 miljoen. Beloning van dezelfde rij = 50x je level. Opbrengst: 10.850 ep

    Uiteraard is bijna 11duizend veel minder naar verhouding. Een schijntje als je nog verder raakt.

    Iemand van level 250... moet er 220 miljard.... en krijgt er maar 12.500 op die rij.
     
    Laatste bewerkt: 4 Februari 2019
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.