Praatgroep nieuwe levels voor de boerderij

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Mei 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Nieuwe uitdagingen en nieuwe levels voor de boerderij op het continent.
    Misschien wel dè aanleiding om eens met elkaar over level-up te praten.
    Of om gewoon een bakkie te doen.
    Hier kan en mag dat!

    [​IMG]
     
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik ben nog niet aan level 200 (126) maar als ik dit allemaal lees hoeven ze nooit boven de 300 te gaan. (toch niet in mijn leven)
     
    Laatste bewerkt: 30 Mei 2018
    farro vindt dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Dat dachten we toen ook toen er levels bij kwam van 73 naar 100. Ben in ieder geval blij dat er nu wel weer een doel is om naar toe te werken ook al duurt een level nu wel erg lang. Krijg je eigenlijk ook de level beloningen na geboekt van de levels die je nu overslaat?
     
    farro en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ja hoor, je krijgt per level de beloningen. staat vermeld.

    Als je boven level 200 komt, krijg je ook alle beloningen voor elk level dat je hebt bereikt. En vanaf level 201 krijg je een extra level-up beloning!
     
    theav71 vindt dit leuk.
  5. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ik zit pas op level 98 dus ik heb nog wel een paar jaar nodig voordat ik daar bent maar wel een leuk voor uitzicht
     
    farro vindt dit leuk.
  6. hoppetje

    hoppetje Regelmatige auteur

    Leuk nieuwe levels.
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Een kist met raadselbomen als extra cadeau, terwijl dat vermoedelijk vaak bomen zijn waar je al volop van hebt. Met de aantallen die gevraagd worden, had ik 2 TG per level leuker gevonden.
    Level 100 is nu dus niet meer het zwaarste level. Ik vraag me af hoe de levels boven 300 eruit gaan zien, want zoals het er nu uitziet zit je na verloop van tijd weer maanden tot meer dan een jaar in 1 level. Als je bedenkt dat je tot level 200 ongeveer 3 miljard ep speelt en vanaf level 227 dit per level moet spelen, dan is dat echt niet leuk meer.
    Ik had gehoopt dat vanaf level 200 het 50 miljoen per level zou worden (dubbele van level 100 - 200) of bijvoorbeeld ieder level 5 miljoen meer. Dus level 201 30 miljoen, level 202 35 miljoen etc.
    Maar zoals Thea zegt, je weet niet hoe snel er weer sieritems en wolkenrijen komen die nog weer veel meer geven.
    Nr 1 gaat gelijk al naar level 233.
     
    hwjstolwijk vindt dit leuk.
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Voordat je nu in level 300 kunt zitten bij je een leven verder, BP heeft het levensfase-bestendig gemaaktxD
     
    leni1955, bepsels en -Coco1968- vinden dit leuk.
  9. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

  10. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    het was al een heel werk om op 100 tekomen nu op naar de 300 maar eerst nog 200 ;):D
     
    rikmark vindt dit leuk.
  11. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Weet niet goed wat ik er van moet denken vind het een makkelijke oplossing zoals het nu de levels zijn
     
  12. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik heb het nieuws over de levels eerst laten bezinken. Vind het gewoon ontzettend jammer. Ik zit op level 141. Elk level 25 miljoen tot ik bij de 200 ben. En dat duurt niet zo lang meer, want de levels gaan snel.
    Binnen de 60 levels ben ik bij de voor mij beruchte level 200. Daar gaat dus nog wel een jaartje overheen denk ik zo, maar ik kan er niet bepaald naar uitzien. Dat level 200 was eerst een mijlpaal (zoals 100 ook is), maar is nu een berg geworden om tegenop te zien. Dan zijn je levels zo'n beetje geteld.

    Wil ik dan alleen maar levels van 25 miljoen? Neuh.. niet perse hoor. Als de levels daarna (vanaf 200) 100 miljoen ep zouden zijn, of langzamer oplopend, dan had ik mij in m'n lot geschikt, maar nu zie ik, even kijken... miljoen... miljard... biljoen... ja, hebbes, bijna 3 biljard aan ep nodig voor een level?
    Ik denk niet dat die gewassen ooit gemaakt gaan worden. Dit zijn onhaalbare doelen.

    Ik weet dat er ooit een level ergens in de 40 was... en totaan de 100... totaan de 200... maar deze laatste 100 levels die erbij gekomen zijn, zijn voor mij echt niet leuk.

    En dan staat er "vanaf level 201 krijg je een extra level-up-beloning!". Ik krijg vanaf level 201 veel, heel veel minder beloning. En op den duur zelfs helemaal geen beloning meer omdat je niet meer levelt. Dat ik dan een éxtra level-up beloning zal krijgen, vind ik dus eerder een flauwe opmerking waar de uitroepteken wel weg had gekund en het zekere niet blauw gezet had hoeven worden voor extra aandacht.

    Wie weet haal ik het ook tot de level 220 (zuig ik uit m'n duim). Maar een kubuswatermeloen... denk niet dat ik die haal. Regenboogmais, maanbloem, rode orchidee of kubuspompoen..? Om van de rode orchidee naar de kubuspompoen te gaan, zal dat een dikke miljard aan ep kosten. M'n rekenmachine scheidt er ook al mee uit... Gewassen zien er mooi uit. Dat wel.
     
    Laatste bewerkt: 26 Juni 2018
    tonkelaar62 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. tonkelaar62

    tonkelaar62 Gelegenheidsauteur

    Ik wil er niet eens over nadenken.....bij het idee alleen al . Het was al een gevecht om tot aan level 100 te komen.
    Het wordt niet heel aantrekkelijk gemaakt BP, bij ieder level maar eens een paar 000-tjes eraf halen? Zodat we ook weer kunnen uitspreken hoeveel ep we moeten halen voor het volgende level
    Het idee van Thea spreekt me meer aan (sorry moet het idee van Coco zijn)
     
    Laatste bewerkt: 26 Juni 2018
  14. Roos

    Roos Forum-hertog

    Inmiddels is het een half jaartje verder. Ik ben bij level 203 en het gaat nu nog zo vlak na de 200. Bonenstaakrijen maken het makkelijker en het aantal benodigde ep is nu nog slechts verdubbeld. Maar ik weet ook dat het niet lang meer gaat duren voor ik helemaal niet meer level. Jammer hoor. Ik zie nu tegen het levelen op omdat ik niet durf te kijken hoeveel ep ik dan weer moet.

    De aller-verste boer in de top 10 staat op level 235. Die is dus maar een paar 'leveltjes' verder dan ik... Het is dus nu wel uitzichtloos geworden. Ondanks dat er wellicht juist de bedoeling was een uitzicht te creëren. Maar deze boer heeft bij level 235 waarvoor hij 14 miljard bij elkaar moest sprokkelen, niet eens een nieuw gewas gekregen. En de volgende keer moet hij 17 miljard en krijgt weer geen nieuw gewas. Hij (of zij) zal dan nog eens 20 miljard ep moeten verzamelen om pas weer iets nieuws te krijgen. Dat is toch niet meer te overzien?

    Ik heb me er bij neergelegd (zal wel moeten) dat ik misschien, heel heel misschien level 220 haal. Voor dat level moet je al een 929 miljoen. Moet ik wel nog even eerst in de buurt zien te komen. Als de moed me dan niet in de schoenen is gezakt dan.
     
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hier hangt Hofje tegen level 200 aan ...deze week zal het gaan gebeuren ...wat een feest xD...Half jaar geleden nog niet in Hofjes stoutste dromen kunnen verwachten ... De EP's van het spel hebben Hofjes belangstelling nooit gehad ...Dus maak mij ook totaal niet druk om wat er komen gaat en moet komen aan EP's ...

    A fijn , omdat het nu bijna te gebeuren staat ietwat nieuwsgierig even gekeken naar de beloningen ...
    Tja kan het niet anders dan eens zijn ,dat die toch wel heel heel heel heel heel magertjes zijn :eek:... Een nieuw gewas of dier daar zit Hofje al helemaal niet op te wachten dus dat hoeft van mij niet zo nodig maar nou ja zeg ... een paar TG per level had er toch best afgekund Meneertjes en Mevrouwtjes daar in Hamburg -City ...o_O

    Er tegen op gaan zien om level -up te gaan ... Neuh dat zal hier niet gaan gebeuren, het spel is zo omvangrijk en er zijn zoveel *leuke*
    dingen nog te doen of niet te doen :oops: ...Euhm Hofje bedoeld het is meer dan alleen EP's verzamelen ...Dus waarom zou je ,je daardoor uit het veld /spel laten slaan of zoiets ... Ik snap dat nooit zo goed ...:oops:
     
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Er is nu wel een burencadeau in het spel die je 100* je level geeft en dat loopt lekker op met jouw level 203 en alle wolkenrijen en huisdieren die je een percentage geven over je sieritems.

    Eerlijk gezegd ga ik liever heel af en toe eens een level omhoog dan dat je maar op 1 level blijft hangen. En je kan wat Hofje zegt nog genoeg andere dingen in het spel doen.
     
    jolanda13, hwjstolwijk en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Toen ik tussen level 1 t/m 100 bezig was, maakte ik mij niet zo druk om te levelen. Nu ben ik boven de 100 en gaat het opeens veel sneller en dat is af en toe wel leuk. Maar ik ben persoonlijk niet zo bezig met al die ep's. Er is genoeg te doen op de boerderij. Maar kan mij wel voorstellen dat als je heel veel ep moet verwerken voor een level up dat dit heel lang duurt. Zeker als je veel wolkenrijen mist, gaat het nog langer duren. Het is ook wel leuk om toch te levelen, ook al is het niet elke week. Ik ben nu in level 123, dus kan voorlopig nog even verder voor ik bij 200 ben. Dan zie ik wel weer verder.
     
    jolanda13, hwjstolwijk en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik vermaak mij prima op de boerderij hoor (@Hofje en Thea). Ik heb zeker genoeg te doen en vermaak me wel. De events zijn voor mij meestal goed te doen en dat tikt behoorlijk aan.
    Het gaat er mij om dat het zometeen juist helemaal niet meer "heel lang duurt" (@schaapje) voor je levelt. Dan level je namelijk helemaal niet meer.

    Ik denk dat velen nog niet zien hoeveel ep je zometeen moet. Het gaat dan niet meer om 25 miljoen (level 100 t/m 199) maar om 220 miljard! voor level 250. Dat is veel hoor... 220 miljard voor 1 level. En om daar te komen.... Poeh zeg... Ik zag dat ik in de afgelopen 9 jaar (bijna 9 jaar voor mij) 3 miljard en 260 miljoen bij elkaar heb gesprokkeld. Maar om dat level 250 te bereiken, zal je teller van de miljarden af moeten en naar de ... om precies te zijn... 1 biljoen 326 miljard 752 miljoen en nog een beetje moeten. En mocht je dat halen, moet je er daarna 264 miljard (!) om het volgende level te halen. Ik zeg het maar...

    1miljard = 999miljoen plus nog 1 miljoentje
    1 biljoen= 999 miljard plus nog 999miljoen en een miljoentje
    1 biljard = eh... bliepbliep
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als ik dit zo lees, dan level ik helemaal niet meer. :oops:
     
    jolanda13 en vinc05 vinden dit leuk.
  20. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik weet nog heel goed toen de cijfers bekend werden om naar level 100 te komen dat spelers zaten van dat gaat 20 jaar duren voor we eens zo ver zijn. Ik vind de aantallen die je moet hebben ook echt enorm, maar kijk eens hoe lang je er toen over hebt gedaan om van level 99 naar 100 te komen. Denk dat ik nu sneller in level 222 zal zijn dan ik toen nodig had aan tijd. Maar voor het spelplezier heb je gelijk en had BP beter gewoon wat extra levels kunnen maken en level 200 tot 300 gewoon 100 miljoen per level kunnen laten zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.