Praatgroep nieuwe forum

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hippomama41

    hippomama41 Forumleerling

    Ik heb het gevonden. Alleen heb ik een andere indeling in de balk. Ik heb het geprobeerd in de threath vrienden zoeken. Ik heb dan: zoeken in fora, gevolgde forums, bekeken topics, nieuwe posts en ... Onder ... zit dan markeren forums. Bedankt voor de hulp
     
  2. VlinderHoeve

    VlinderHoeve Gelegenheidsauteur

    Het forum ziet er mooi uit.
    Door hier veel te lezen en te proberen, is het mij ook gelukt om mijn banner te plaatsen :p
    Door verder te lezen, kom ik vragen over bepaalde functies en dingen tegen waar ik helemaal
    geen weet van had en nu nog niet begrijp wat ik er mee kan of aan moet :oops: xD
    Maar ik blijf lezen ...... wie weet valt het muntje ooit en snap ik het dan ook.
     
  3. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Het ziet er mooi uit, ik begin al aardig wegwijs te raken ook (ik hoop natuurlijk dat ik wat win bij de prijsvraag ;))
    Mijn avatar en banner zijn ook gelukt.
     
  4. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Vind het nieuwe forum echt een grote verbetering zoals ik al eerder had gezegd. Vind de kalender heel erg fijn maar mis een dag aanduiding ik bedoel dus vrijdag 29. Vooral omdat de pagina niet in zijn geheel op het scherm past zou mij dat erg makkelijk lijken.
    Verder niets dan lof
     
  5. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    Je kan de events van de huidige dag in een oogopslag op de begin pagina in het rechterscherm zien
     
  6. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Haha ik hoop mee, doe altijd netjes mee maar dat zullen er meer doen;)
    Weet nu van een aantal dingen dat ze er zijn op het forum.
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Wat ik leuk vind is dat je een reactie leuk kunt vinden. Op het moment dat iemand laat weten op vakantie te gaan, of oma te zijn geworden of iets anders wat gewoon leuk is, maar wel off topic, kun je de reactie nu gewoon leuk vinden.
    Daarnaast hebben we ook regelmatig bladzijdes vol gehad met reacties op reacties omdat er een minder aardig of geslaagd iets op het forum kwam. Door aan te geven dat je een reactie leuk vind, kun je dus gemakkelijk laten weten dat je het met iemand eens bent, zonder dat er veel off topic reacties komen.
     
    Butsmuts, vinc05, BoerinRietje en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik wist niet dat het kon, maar bedankt voor de uitleg :music:
     
  9. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Gefeliciteerd met jullie prijs :) (prijsvraag over het forum)
    1e prijs: ___ish___
    2e prijs: jimmyM
    3e prijs: Jekkel
    4e prijs: mamamirjam59
    5e prijs: aubry47
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.