Praatgroep nieuwe forum

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancahey14

    biancahey14 Gelegenheidsauteur

    Als je op die streepjes in het midden klikt dan komt het vanzelf in het midden te staan.
    Doordat je in het midden begint te schrijven schuift je tekst vanzelf op zodat ie altijd in het midden staat.
    Net als dit.​
     
  2. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    het ziet er prachtig uit, mijn complimenten. Ik had bij het vorige forum het zo ingesteld, dat ik het laatste bericht boven aan had staan, maar ik zie nu niet hoe ik dat kan veranderen, iemand een idee hoe ik dat kan doen?
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het nieuwe forum ziet er mooi uit. Groot en duidelijk met lezen. Maar het is echt wel ontzettend wennen hoor. Ik ga nog maar eens op zoek naar van alles en nog wat om een beetje mijn draai te vinden. Mijn banner komt wel een keertje en anders maar zonder, ben ik incognito. :)
     
  4. miepje40

    miepje40 Forum-overlever

    Ik ook incognidinges :p :D
    Ben eigenlijk zeer te spreken over het nieuwe forum....af en toe ontdek ik weer iets nieuws :)
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Dank je wel , de rest en zeker toontje ook bedankt voor de hulp en het geduld.
    ik leer steeds meer.
    en we ploeteren weer vrolijjk verder
     
  6. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik zoek een instelling Laatste eerst, is deze mogelijk er wel?
    en als die er is waar kan ik deze dan instellen en hoe?
     
  7. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    We starten allemaal weer bij 0. Alleen moet ik wel erg zoeken waar ik wat kan vinden, dat is me nog niet helemaal duidelijk. Maar het zal wel wennen. Mijn banner staat er weer ondertussen, maar mijn bewegende avatar bewoog niet meer. Die zag er na plaatsing niet meer uit. Dus snel op zoek gegaan naar een nieuwe, wat me overigens goed is gelukt met deze Zeeuwse boeren knop voor een Zeeuwse boerin.

    Ik ontdek dat de letter vergrootten niet werkt. Ik had in mijn handtekening de maakster van mijn banner in een wat grotere letter staan, maar dat wordt niet weergegeven in de tekst onder mijn handtekening. Is dat een foutje? Of werkt deze optie niet meer.
    Dat zou wel prettig zijn maar dat zat in het oude forum ook niet, daar moest je ook alle berichten door scrollen
     
    Laatste bewerkt: 26 Augustus 2014
  8. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Druk geweest met rond surfen op het forum en het ziet er prachtig uit.
    Deze digibeet moet wel erg wennen maar ach vinden van alles gaat vast lukken.
    Soms met wat hulp maar daar is het forum toch ook voor:)
     
  9. lovely

    lovely Forummeester

    Veel overzichtelijker het nieuwe forum!Complimenten.:)
     
  10. Edelsteen

    Edelsteen Doorzetter

    Alles ziet er prima uit!
    Bedankt voor de veranderingen, alles is veel overzichtelijker.
     
  11. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    Deze instelling zoek ik ook, weet iemand hoe dat moet of kan dat niet meer.
     
    Laatste bewerkt: 26 Augustus 2014
  12. 123Pien

    123Pien Forum freak

    Ja. ook hier interesse..........

    Verder merk ik dat het begint te wennen.
    Ik hoef lang niet meer bij alles te zoeken............xD Komt goed!
    Forum ziet er erg professioneel uit en gelukkig is onze schapenfamilie (uitgebreid en wel) meegekomen. Hoera! :D:);):p
     
  13. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    laatste eerst.... geen idee, maar ik gebruik altijd ctrl end dan ga je gelijk naar de laatste post en als ik weer naar boven wil om andere topic te zoeken doe ik ctrl home. Werkt voor mij in ieder geval beter dan scrollen
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben incognidinges af. Mijn bannertje is er weer.

    Het nieuwe forum is echt mooi, duidelijk en nu ook nog een kalender. Ik begin mijn weg al aardig te vinden en inderdaad opeens zie je iets nieuws.
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ziet er mooi uit het nieuwe forum. Is even wennen. Maar op zich erg overzichtelijk
     
    -robijn- vindt dit leuk.
  16. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner


    Vorige forum had ik het laatste bericht als eerste staan. B.v. dit bericht is nu 56 als eerst dan hieronder 55, 54 53,52, enz.
     
  17. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het nieuwe forum ziet er goed uit. De overgang naar het nieuwe forum
    is ook soepel verlopen.
    Na een aantal dagen begin ik er al aan te wennen. De kalender is erg handig:D
    En de schapenkoppen zijn weer terug en hebben zelfs nog vriendjes meegebracht:music:
    Het enige minpuntje is wat al meer spelers aangegeven hebben dat je niet meer het laatste bericht als eerste hebt staan.
    Al met al ben ik positief over de vernieuwing
     
  18. Toontje2

    Toontje2 Forum freak

    Zoals jullie merken komen er bijna dagelijks aanpassingen op het forum.... Dus blijf vooral melden wat jullie missen wij geven alles netjes door en hopen over een week of 2 dan ook te kunnen melden of er bepaalde punten helaas niet anders zijn dan het nu is. Maar tot die tijd blijven er bijna dagelijks aanpassingen komen aan de hand van jullie op- en aanmerkingen
     
  19. hippomama41

    hippomama41 Forumleerling

    Iemand al kunnen vinden hoe je een forum kunt markeren als gelezen?
     
  20. Toontje2

    Toontje2 Forum freak


    Bovenin in je "takenbalk" Je krijgt dan de optie (als je tenminste in een thread staat) alleen die sectie of hele forum. Zie printscreens ScreenHunter_391 Aug. 28 12.33.jpg

    ScreenHunter_393 Aug. 28 12.33.jpg
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.