Praatgroep Nieuw Premiumstelsel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diaantje71

    Diaantje71 Forumbeginner

    Ik vindt dat als je een beetje mee wil doen het steeds meer geld gaat kosten.Weet niet of ik door ga met Premium vindt het knap duur.De lol gaat er een beetje vanaf zo.
     
  2. joli1966

    joli1966 Forumbeginner

    Gisteren Premium gekocht, leek me leuk, maar na de FAQ's gelezen te hebben weet ik nog steeds niet hoe het werkt met de verschillende speelvelden. Hoe wissel ik tussen de speelvelden, hoe zet ik items op de verschillende speelvelden, kan iemand me dat in uitleggen, graag in simpele stappen.

    Alvast bedankt.
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Spelen en van veld wisselen doe je hetzelfde als voorheen. Items neerzetten gaat ook op dezelfde manier. Je hebt nu wel meer opslagruimte voor de mest en je watertank raakt nooit leeg. Bovendien kan je meer buren hebben (pas op als je premium af is verdwijnt die mogelijkheid weer), je kan meer cadeaus versturen per dag en bij events krijg je meer eventgewas bij de start. o_Ok worden je bomen automatisch geoogst en krijg je elke dag een extra draai als je Bommel bezoekt.
    Je kan ook van elk veld de indeling opslaan en die weer hetzelfde laten terug zetten. Dat kan bij events heel handig zijn.
     
  4. joli1966

    joli1966 Forumbeginner

    Ok, even kijken of ik het snap.

    Ik sla de 1e indeling op, verwijder alles en plaatst andere items op het veld, sla het op en herhaal dit nog een keer, dan heb ik 3 indelingen voor 1 veld.

    Maar hoe kom ik dan in de 2 en 3 indeling van dat ene veld?
     
  5. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Volgens mij bedoel je dat je op de drie indelingen tegelijk wil spelen? Dat gaat niet, je kan een opgeslagen indeling bewaren voor als je dezelfde indeling wil gebruiken. Dus je kan bij ieder veld een indeling kiezen. Niet spelen op alle drie de indelingen op 1 veld.

    Via het paarse "floppy disc" kan je de indeling veranderen op een veld.
     
  6. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum


    Ja bij mij is de lol er inderdaad al af.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.