Praatgroep Nieuw Premiumstelsel

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Begrijp me niet verkeerd want mijn premium loopt tot 6 mei 2017 dus met een beetje mazzel is er dan een nieuw premium stelsel...

    Dat BP geen filantropische instelling is begrijp ik...het is een bedrijf waar geld verdiend moet worden om zijn kop boven water te houden...net zoals bij ieder ander bedrijf!
    Maar wel heb ik een opmerking, stel je nu voor dat mijn leverancier van de televisie een nieuw systeem wil ontwikkelen voor het pakket wat ik bij hen afneem...dan kun je toch niet simpelweg de stekker eruit trekken zonder enige vorm van tegemoetkoming of een andere tijdelijke oplossing...of ben ik nu gek...?!
    Ja natuurlijk is het spel te spelen zonder de voordelen van premium maar imo gaat het hier om het principe...ik ben immers een betalende klant!

    Wel wil ik ook vermelden dat ik heel erg uitkijk naar naar het nieuwe premium stelsel en welke veranderingen cq voordelen er komen! ;)
     
    henny, rikmark, Sintra98 en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Blijf lekker klagen, want vind het nog steeds stom, nu al 2 dagen zonder>:(
     
    Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. fairie

    fairie Commandant van het forum


    Ik heb geen premium en nooit gehad. Daar heb ik geen middelen voor. Ik dacht het echt ergens gelezen te hebben maar gezien jouw antwoord zal ik dat dus mis hebben. Bij deze dan mijn excuses voor het doorgeven van verkeerde informatie.
     
    Rozie67, Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Koop ik vandaag knechten wordt ik voor de gek gehouden met een herinnering dat mijn premium bijna afloopt (gek aanstekerij)
    Dus misschien een idee om deze pop up ook even te verwijderen......-.-
     
  5. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik ben benieuwd wat het gaat worden straks. Ik hoop dat het een verbetering ten gunste van de boeren en boerinnen zal zijn. Die twee plaatjes als teaser word ik nog niet echt wijzer van. We wachten het gewoon maar af.
     
    Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    Even over het puntje bomen oogst.. Juist door die op tijd uit te schakelen (dus 's avonds voor je afsluit, of direct na het oogsten) Kun je je bomen oogsten op tijden dat al je huisdieren aan staan, je weet dan ook zeker dat alles met de tijd ook weer gewoon door blijft lopen. Per saldo kan je dus vaker oogsten door te timen wanneer je de bomen oogst aan en uit zet zodat je opbrengst EP en vruchten groter is

     
    Sintra98, blackscorpion64, margo-64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Anne.1980

    Anne.1980 Forumleerling

    Ik heb de premium als cadeau gehad voor een heel jaar maar nu moet ik dus alles handmatig oogsten en water geven
    Ik heb een partijtje watertanks uit mijn wolkenrijen gehaald zodat ik dagelijks niet steeds water hoef te kopen
     
    Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    :cry::cry: En toen was het voorbij. Geen Premiumboer meer........ -.-
     
    rikmark, Rozie67, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    @bibi9999999 [​IMG][​IMG] [​IMG] een knuffel om het leed wat te verzachten en ik duim dat je vlug terug premiumboer kan zijn:)
     
    Rozie67, Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    :inlove:xD Dank je voor de knuffel



    Zou ook een idee zijn om de premiumklant bij de bestellingen weg te halen.......
    Niet dat ik daar vaak inleveren maar soms als ik bijna kan levelen wil ik daar nog wel een wat Bep ophalen En dacht hee kan die (megan vos) ook wel even leveren wat natuurlijk niet wou omdat mijn premium voorbij is ......
    Duurde even voor ik hier achter kwam (en maar stug blijven proberen).:p
    Dus van mij mag ze uit die lijst
     
    Laatste bewerkt: 12 Januari 2017
    Rozie67, Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. tanjian

    tanjian Forumbeginner

    ben het met een hoop boeren eens dat er wel aan een betere overgangs-regeling na gedacht had kunnen worden,had een kleine hoop dat dit alsnog zou gebeuren maar helaas.
    voor mij zal de 21ste ook het doek vallen en hoop voor iedereen dat het vroege voorjaar maar heel vroeg valt in farmerama.
     
  12. lotje1957

    lotje1957 Regelmatige auteur

    hopeloos nu dat je je dat je niet kunt verllengen 6 vrienden kwijt mag niet meer aan de rat draaien filmm kijken ken ook niet meer waar zijn jullie mee bezig is echt balennnnnnnnnnnn
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  13. henny

    henny Actieve auteur

    Een en ander is volkomen langs mij heengegaan en toevallig kom ik er vandaag achter dat mijn bomen niet meer automatisch geoogst worden. Nu heb ik de afgelopen jaren best veel geld in dit spel gestopt, te veel om zo maar te stoppen zeg maar, maar voel me nu toch een beetje in de kou staan. Mijn bomen worden niet meer geoogst?
    Gaat dit terugkomen? Ik ben toch een betalende klant? Mijn mailadres is bekend. BP ontvangt van mij meer dan ik voor mijn telefoon en electriciteit betaal. Die bedrijven sturen even een mailtje als er veranderingen zijn/komen. Het moet geen plicht zijn om het forum te lezen, soms zijn er omstandigheden waarbij je dat niet wilt cq kunt! Laat ze het dan op de nieuwspagina zetten. o_Ok dat kan ik gemist hebben hoor, in dat geval mag dit schrijven als niet geschreven worden beschouwd! :oops::oops:
    Dit is absoluut geen aanval op het team, zeker niet, ik weet maar al te goed hoe het werkt, maar ik ben wel een klant en zou toch graag willen weten wat er staat te gebeuren.
     
  14. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Volgens Ron mag je best mopperen.... Hij denkt n.l. dat mopperen een nationale sport is. :wuerg:

    Dat mag hij best vinden natuurlijk en in veel gevallen gaat het ook op, maar in dit geval vind ik dat de mopperaars méér dan gelijk hebben en dus niet weggezet kunnen worden als liefhebbers van een 'nationale sport'.

    Daar waar de dingen niet correct gaan moet en mag er gemopperd worden. Zéker als het de enige manier is om je ongenoegen over de gang van zaken te uiten. Zo zijn de vrouwen ooit aan hun stemrecht gekomen 8)

    Dús. BP, doe er wat mee. Een cursus klantenbinding misschien? xD
     
    henny, snietje1, -Coco1968- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dat weet nog niemand ook het TEAM (nog) niet, het is alweer een tijdje geleden dat het heel erg plotseling uit spel genomen werd. Niemand was er op voorbereid en niemand heeft er op kunnen anticiperen.
    Er zijn veel spelers die nu noodgedwongen (tijdelijk) zonder Premium zitten :cry::cry:
    Mijn premium loopt in november af en ik hoop dat het nieuw premium er dan is.
     
    henny vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je hebt geluk dat je nog zolang premium was. Er zijn spelers die zich al maanden in de kou voelen staan. Ondertussen zijn er al aardig plaatjes verschenen in het speculaasdraadje, waaruit onder andere blijkt dat de automatische bomenoogst wel terugkomt.
    Maar wanneer is nog een verrassing.
    Ik ben er van overtuigd dat BP zowel in het spel als op het forum er volop aandacht aan zal geven wanneer het duidelijk is wanneer het premiumstelsel terug komt.
    Iedereen vind het raar dat iets zomaar uit de lucht wordt gehaald. Misschien op het moment dat je abonnement afloopt, maar dan nog komt het heel klantonvriendelijk over. Wanneer de telefoon of elektriciteitsaanbieder dat zou doen, zou je een andere aanbieder zoeken en nooit meer terugkomen.
    Eigenlijk is dat de reden dat ik bij de KPN weg ben. Het goedkope abonnement dat ik had werd uit de markt gehaald en de alternatieven vond ik geen alternatief.

    Ik hoop dat het nieuwe premiumstelsel dat volgens de geruchten dubbel zo duur wordt, wel aan jouw wensen voldoet, dat het geen reden is om met het spel te stoppen.
     
    Sintra98, henny en snietje1 vinden dit leuk.
  17. fablim

    fablim Oudgediende

    *citaat Ron*
    Dit kan ik wel vertellen. Er zal ruim voor de ingang van het nieuwe premiumstelsel een uitgebreide toelichting volgen voor zowel bestaande premiumspelers met wat hun opties zijn als voor spelers die geen premium (meer) hebben.

    Wordt het onderhand niet tijd dat er meer duidelijkheid komt? Zelfs al is het dat het systeem van BP gecrasht is omdat de nieuwe premium niet goed werkt?
    Nu tasten spelers die niet te beroerd zijn om te betalen in het duister, stapelen de irritaties zich op, en dit wordt afgedaan door de BA als "nationale sport".
    Ik vind dit geheel niet van respect naar spelers getuigen.
     
    Tesselschade, snietje1, henny en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. henny

    henny Actieve auteur

    Ik kan me hier bij aansluiten. Ik had graag gezien dat het oude premium pas zou wegvallen op het moment dat het nieuwe ingevoerd werd. o_Ok had ik er graag persoonlijk over geïnformeerd willen worden. Uiteindelijk ben ik best een flinke klant van BP! Maar het zei zo.....
     
    Farmer121965, snietje1 en Sintra98 vinden dit leuk.
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    o_Ok ik kan me hierbij aansluiten mijn premium loopt nog tot november 2017
    en hoewel het mij nu niet raakt vind ik het niet getuigen van goed bestuur.
    Net als destijds met de gekochte en betaalde eierwarmers die werden terug gehaald je kreeg dan wel je TG
    terug gestort maar in de echte wereld nemen gedane zaken geen keer, om vervolgens het uitbroeden van de eieren
    Met TG per uur te laten betalen
     
    Laatste bewerkt: 10 Maart 2017
    Farmer121965 en henny vinden dit leuk.
  20. WilmaV

    WilmaV Forumleerling

    Het is nu al een maand geleden dat alle definitieve teksten voor het nieuwe premiumstelsel zijn vertaald. Ik had destijds goede hoop dat dit dus zou betekenen dat het nieuwe stelsel toen binnen een paar dagen (of hooguit een week) zou worden ingevoerd. Inmiddels zijn we weken verder en nog steeds NIETS! Ik heb natuurlijk het geluk dat ik daardoor al weet wat het stelsel in zal gaan houden en wat de kosten zullen worden (dat was wel even slikken). Ik dacht echter 'Oké, voor die leuke voordelen moet ik het dan toch maar weer doen en iets dieper in m'n buidel gaan tasten.' Maandag verloopt mijn premium en na al die jaren een jaarpremium te hebben gehad word ik door Bigpoint compleet in de kou gezet. Ze hadden best iets kunnen bedenken om de bestaande premiumleden al deze maanden te kunnen laten overbruggen. Het kosteloos de boel voor die leden te verlengen tot aa de nieuwe invoering zou een goede beurt hebben gemaakt. Helaas.... niets, maar dan ook niets is er voor de trouwe leden geregeld :(
     
    henny, snietje1, Sintra98 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.