Praatgroep nieuw feature Pakhuizen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

de menagerie voor 500 sterren aangeschaft en van de quest 1.1, 2 en 3 af. Nu kijken hoe het werkt met z'n updateo_O

2. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Zo het pakhuis staat 4 vossen erin en nu zo snel mogelijk 6 boormachines bij elkaar zien te krijgen de 4 blauwdrukken zijn in ieder geval binnen. Ziet er leuk uit dat pakhuis !!:inlove:

Paddington28b vindt dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Zo ver ben ik ook. Ik heb er 4 rode kippen in gezet, over ruim een uur kan ik oogsten. Zal wel geen boormachine bijzitten, maar ik ben wel benieuwd.

4. boertjejan

boertjejan Forumleerling

de eerste menagerie staat er, nu nog verder uitbreiden

5. Paddington28b

heb er hier ook rode kippen ingestopt, puur om te zien hoe het gaat. Ben benieuwd hoe lang het duurt om de boormachines bij elkaar te krijgen.

Qua uiterlijk past hij goed bij de rest van de stallen.

6. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Op naar de boormachines:music:

7. -Coco1968-

Het pakhuis wil alleen niet stil blijven staan. Staat net zo te schommelen als de fokhhotels destijds. Terwijl ik de animaties uit heb staan.

8. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

hier zitten de kikkers in de menagerie:music:
    En nee willen niet stil blijven staan
    Maar fokmotel beweegt nu toch ook.... ook al staan de animaties uit...;)

kokkertje vindt dit leuk.
  9. goldpit

goldpit Junior expert

ha ha iedereen aan het testen. hier ook rode kippen!

Paddington28b vindt dit leuk.
  10. kokkertje

kokkertje Forum-commissaris

Hier ook kikkers in de menagerie gemikt, die kunnen we er nog wel een aantal gebruiken

11. -Coco1968-

Ik krijg de kikkers niet meer klaar voor het slapen gaan. En ze staan allemaal al op het land. Dus daarom ook een korte stal erin. Dan gaan vanavond er wel kikkers in.

12. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Haha, hier ook rode kippen erin gedaan, gewoon om even te zien hoe het werkt.

Kleine opmerking: als ik het goed onthouden heb, staat er bij de instructie wanneer je voor het eerst hokken in de menagerie gaat zetten, dat je voor een upgrade nogmaals op de + moet drukken. Dat klopt niet, je ziet het dier staan, er is geen plus meer. Je kunt op het dier in het vakje in de menagerie klikken, om een upgrade toe te voegen.

13. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

heb er neonstallen van konijn ingezet, da's dus op 2 vakken , 32 konijnen per keer, ga later wel uitbreiden
    dan kan je 8 x 4 konijnen krijgen en als je 2 mengarie hebt, er 64, duren iets langer dan 7 uur en hoge ep waarde in het bos
    sorrie, ik heb dan ook boskonijntjes

BoswachterAtusia, Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  14. balletdanseres

balletdanseres Regelmatige auteur

Zo het klinkt allemaal goed weer een nieuwe uitdaging in het spel. Ik weet nu dat ik nog 90 sterretjes nodig heb en daar gaan we hard voor aan het werken. Hout heb ik ruim 13000 op voorraad. Op de plaatjes ziet het pakhuis er leuk uit ben benieuwd! We gaan gewoon lekker door!!:music:

15. -Coco1968-

Ik krijg mijn stal niet geoogst. Productie in de wacht. Staat geen tijd meer bij, maar ook niets op de oogstring.

Nu een paar minuten later wel, maar de uilen ondertussen afgelopen en de rode kippenhokken die ik daarna had geplaatst al andere stallen neergezet voordat er een oogstteken op de ring verscheen.

16. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

Als ik met de muis over het pakhuis ga, krijg ik de duurtijd te zien, maar deze blijft staan zodat ik de rest van de akker niet meer kan zien wat de duurtijd van de gewassen en bomen is. Als ik dan met de muis ff buiten het veld ga, is het balkje verdwenen.
    Hebben meer boertjes hier last van??
    @Klaartjuh: jammer dat de link naar "flashcache legen" uit je banner is verdwenen.

17. Paddington28b

ja hier ook, net zoals dat het oogstteken niet tevoorschijn komt tenzij je opnieuw in- en uitlogt. Kinderziekten denk ik maar...

Farmer121965 vindt dit leuk.
  18. spelboyke

spelboyke Oudgediende

welke dieren fokdieren heb je geleverd en hoeveel als ik vragen mag?

19. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

hoe kan jij er neon stallen inzetten bij mij geven ze dat niet weer ik kan ze er dus niet inzetten?

20. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Misschien een vraag aan BP die de mods kunnen doorgeven. Als ze toch even naar het sorteren moeten kijken kan er dan ook niet een sorteerfunctie op tijd bijkomen, zou ivm met de pakhuizen een graag geziene vooruitgang betekenen.

xD;)

-Coco1968- en eevee60 vinden dit leuk.