Praatgroep nieuw feature Pakhuizen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Sommige regels zijn best ingewikkeld, vooral omdat het er zoveel zijn.

    Nooit bang zijn om te vragen #doorvragenwordjewijs
     
    Sintra98, -Pillow_, jolanda13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Menangerie II? Je kunt toch geen gewone of Tiki fabrieken/arboreta/menangerieen winnen in questen? Toch alleen de blauwdrukken voor uitbreiding? Anderen zijn toch alleen te koop?
    Alleen de VM kun je winnen in questen.
     
    jolanda13 en Sintra98 vinden dit leuk.
  3. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Handig als je ruimte gebrek hebt op de griezelvelden, ze maar gevuld met 8 slijm monsters en 8 vuurvliegen,
    ps. 1 t/m 3 zilver en 4 en 5 t/m diamant voor 2 stuks menagerie.
     
    Laatste bewerkt: 14 Maart 2019
    harm-jan70, jolanda13, hendrika73 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Wel fijn lekker lang griezelen. Heb intussen de XXL Middernachteik vrijgespeeld, die gaat er straks over de gewone heen. Nu aan het sparen voor de eerste menagerie, nog 28 kattefeeën te gaan. En dan nog maar kijken of de 2de er ook in zit.
     
    Sintra98 en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    Lucky you, 'k kwam net 4 boormachines te kort. Gevalletje van niet opgelet. Wel de quest helemaal gedaan, dat dan weer wel.xD
     
    copyshasta en Sintra98 vinden dit leuk.
  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Eerste menagerie binnen, ook gelijk helemaal uitgebreid. Nu kijken of de tweede er ook nog inzit. Scheelt toch weer ruimte. Boormachine´s ruim op voorraad.
     
  7. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Boormachinetjes lenen voor een maandje heb ze in verschillende soorten zoals dril, hamer, klop, beton, ijzer enz.
    in een voorraadje van 897 stuks in de schuur liggen.
     
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier net m'n eerste menangerie:D:inlove: binnen gehaald.
     
    Laatste bewerkt: 15 Maart 2019
    farmermikkie, hendrika73 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  9. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Ik ben bezig met de griezel menagerie.
    Maar hoe kom ik aan "schemerbeuk" ??
     
  10. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Deze kan je kopen in Jack's Shop
     
  11. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Dank je, dan ga ik maar even shoppen bij Jack.
     
  12. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Laat je er nog wat over voor andere (waaronder onder getekende bv.) spelers (is als grap bedoeld)?;):D
     
  13. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Mijn eerste griezelige menagerie is ook binnen! :inlove: Ik kom alleen houten hamers tekort voor de upgrade. Heeft er iemand een tip hoe je daar snel aan komt? Er staat me iets bij van een ambachtsproduct of iets dergelijks, wat ervoor zorgt dat je meer kans maakt op houten hamers, maar ik kan het niet vinden...
     
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Sommige veredelingen geven een hogere kans op houten hamers
    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/plantenveredeling.4769/
     
  15. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Heb je misschien nog gereedschapskisten staan bij het vaasje, tab consumptiegoederen?
     
  16. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Ah! Dat was het inderdaad!

    De kisten inclusief gereedschapskisten maak ik dagelijks open, dus helaas geen voorraad daar :), maar bedankt voor het meedenken!
     
    -matthias1952- en hendrika73 vinden dit leuk.
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    succes met veredelingen. denk er aan dat je best alle, (zelfs niet gewenste ) opties aanvaard, anders krijg je die dubbel en dik terug.
    eenmaal aanvaard, dan blijven ze weg. dus, ....
     
    Errim vindt dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier de 2e bloedeik binnen. xD Had genoeg spullen en is een mooi boompje. :inlove:Nog 56 kattenfeetjes nodig voor de griezelige arboretum, dan is die binnen. Die andere moet ik nog aan beginnen, eerst dat boompje de rode oogkruiper bemachtigen. Moet ook nog slijmmonster uit de shop halen. Maar ja, je kan maar 1 ding tegelijk, dus in etappes van alles scoren. We komen er wel een keertje. We gaan weer vrolijk verder. Ik vind het wel ontzettend leuk zo'n lange VM.
     
    Sintra98, debeus, catootje65 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Boerin_Kersepit

    Boerin_Kersepit Forumleerling

    Misschien een domme vraag.... ik heb een menagerie gekocht, wil mijn stallen die ik op het land heb geplaatst daarin krijgen. Maar is dat wel mogelijk? Zo ja, hoe dan?
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  20. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Domme vragen bestaan niet! Het is zeker mogelijk maar je kan er in eerste instantie maar 4 stallen in zetten
    Je kunt in de Coöperatie een Quest vinden om ook de andere slots vrij te spelen.
    Let op het plaatsen dat je de basis stal eerst klikt klik vervolgens nog een keer op de basisstal om er een gekleurde stal overheen te zetten
     
    Laatste bewerkt: 26 April 2021
    Boerin_Kersepit vindt dit leuk.