Praatgroep nieuw feature Pakhuizen

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 14 Juni 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Dan ben ik gauw klaar want daar heb ik niet zoveel van.xD
     
    jolanda13, Butsmuts en Sintra98 vinden dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik zal de wens doorgeven Borkie
     
    jolanda13, Borkie en Sintra98 vinden dit leuk.
  3. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    het zijn nog steeds gewoon bomen/stallen met upgrades. je kunt dan aanvullen met andere. Ik heb er niet superveel, maar kan wel 2 pakhuizen vullen. 1x dieren 1 keer bomen
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  4. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb alle pakhuizen al op de max staan bij mij was het geen probleem en sommigen komen de houten hamers te kort daar had ik deze ronde dus geen last van
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Als ik vragen mag? Uit welke quest haal jij de arboretum van VM.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  6. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Uit de quest het griezelige arboretum. Daar zitten er 3 in :)
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    jolanda13, Borkie en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Volgens mij zitten er 2 arboreta in die quest.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  9. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Arboretum I en Arb. II zijn de namen van die quests.
    Bij I kan je 2 pakhuizen verdienen. Bij II kan je blauwdrukken verdienen, waarmee je je arboretum kunt uitbreiden, zodat er meer bomen in passen.

    Je kunt trouwens ook blauwdrukken gebruiken van de arboreta quests van de farm en baha om de griezelarboreta uit te breiden. Alle blauwdrukken zijn hetzelfde. Even kijken wat voor jou het gunstigst/goedkoopst is.
     
    jolanda13, Borkie en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  11. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik zie het nu ja, heb even op de link van Enk geklikt en idd, het is toegang tot..
    Ja dat wist ik, ik heb mijn 1ste arboretum ook direct uitgebreid met de blauwdrukken die ik al had staan :) Bedankt!
     
    jolanda13, domburg, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Dus het arboretum en pakhuis is nog een heel dingetje.
    En die blauwdrukken hoe kan je daar nog meer aankomen dan uit de quest ?
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Jep, de pakhuizen zijn nog een heel dingetje :p
    Je krijgt die blauwdrukken alleen bij quests, volgens mij nergens anders. Maar als ik me vergis, horen we het hier vanzelf.

    Het arboretum is een pakhuis (net als de Menagerie en de Fabriek, die je waarschijnlijk al op je farm hebt staan).
    Bij ieder soort pakhuis (voor bomen/ voor dieren / voor werkplaatsen) hoort een bepaalde kleur blauwdruk. Bij het arboretum zijn dat de groene blauwdrukken.

    Om aan die groene blauwdrukken te komen, kan je alleen quests doen. Voor de groene blauwdrukken zijn dat
    1. Arboretum en Arboretum II
    2. Tiki-Arboretum en Tiki-Arboretum II
    3. Het Griezelig Arboretum 2

    Voor jou een beetje uitgebreidere uitleg dan waar je om vroeg, maar er zijn vast meelezers die hier wat aan hebben.
     
    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  14. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Dank je voor de uitleg.
    Op de farm heb ik alleen een pakhuis staan waar de muizen in zitten voorlopig.
    De andere pakhuizen moet ik me dan maar eens in verdiepen.
     
    jolanda13, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    jolanda13 en Borkie vinden dit leuk.
  16. debeus

    debeus Doorzetter

    ik zit al heel lang op houten hamers te wachten ze zeggen met gereedschapskist xxxl maar daar heb ik nog niet een hamer uit gekregen en heb al zeker 15 maal xxl kist gehad wie weet hoe dit werkt
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Houten hamers blijft geluk hebben, die kunnen ook gewoon uit je oogst komen, maar wel heel weinig.
    Er zijn verschillende gewassen waar de veredeling voor houten hamers bijzit. Dan krijg je wel meer houten hamers.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. debeus

    debeus Doorzetter

    kun je ook aangeven welke dat zijn want ik heb een schuur vol met allerlei gewassen heb niet gemerkt dat ik er de laatste maand een heb bij gekregen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Asperge, zwaardlelie, bloemkool, margriet, Erumerus, witte lelie, gele roos, en misschien nog wel meer. Daarvoor moet je wel eerst de veredeling vrijspelen en activeren.
    Het gaat dus niet om wat je de laatste maand hebt bijgekregen (de veredeling van de margriet en verder zijn er nog niet veel langer), maar om het veredelen. De zwaardlelie heb ik ondertussen al weer heel lang.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. Simba1971

    Simba1971 Forumleerling

    heb gister fabriek gekocht maar nergens te vinden:oops:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.